Jeetje beingmommy wat een super resultaat! Ik ga me vanaf vandaag voorbereiden op de ramadan, ik doe dat altijd door overdag alleen nog maar 2 shakes te drinken met hooguit een bakje yoghurt en het avond eten elke dag steeds wat langer uit te stellen. Wil deze ramadan ook proberen door te sporten, dus ga nu ook alvast even uitvogelen rond welk tijdstip dit voor mij het beste werkt, in de ochtend of pas laat in de avond.
BeingMommy wat een prestatie zeg! Blike1987, fijn dat de eerste kilo er af is, op naar de volgende kilo's Hier vandaag 67,7kg.. vind het nog steeds erg fijn de 67 in beeld te zien maar het moet toch ook weer omlaag Menu: O: baked oatmeal met banaan, aardbeien en cacao nibs T: banaan L: Maaltijdsalade met aardappeltjes, tonijn, haricot verts T: appel D: volkoren spaghetti met een sausje van avocado en tomaatjes T: niks waarschijnlijk
Ha meiden! Ik jump er ook weer even in. Lovely is het moeilijk om de ramadan vol te houden? Ik heb me er nooit zo in verdiept maar mag je wel water drinken overdag of drink en eet je echt bijna de hele dag niks? Vanaf welke tijd 's ochtends tot welke tijd 's avonds eet je dan niet? Anna wat jammer dat het hardlopen niet zo goed ging vanochtend. Denk dat het inderdaad aan je voeding ligt. Toch zou ik wel ontbijten voor het sporten maar dan iets minder. soeza goedemorgen Suzzert wat vervelend een gebroken enkel! Heb je dat bij het hardlopen opgelopen? blike wat goed al een kilo eraf! Klopt het dat er net nog stond nog 14kg te gaan? Ik had een week echt geen zin meer om te dieeten maar ga er weer vol tegenaan. Afgelopen vrijdag was m'n man jarig en zondag kwamen vrienden hier voor een BBQ dus heb een paar dagen niet gezond gegeten. Toch stond de weegschaal op 65,3kg, het laagste wat ik tot nu toe na de zwangerschap gewogen heb. Ben er helemaal blij mee. Tot nu toe 8,7kg afgevallen sinds januari. Niet super veel maar ga gewoon door. Nog 5,3kg te gaan. Gisteren had ik ipv een half uur een uur gesport. Ipv 1kg gewichten had ik 2kg gewichten gebruikt. Au! Overal vreselijke spierpijn. Ik sport toch nog 4 a 5x per week dus had niet verwacht dat de spierpijn zo erg zou zijn. Sla vandaag dus maar even een dagje over. Fijne dag allemaal!
Chiggy wat goed dat je al bij de 67 bent! Heb je nu bijna je doel bereikt of ga je nog even door? Je menu ziet er echt heerlijk uit. Stel je deze zelf samen?
Goodmorning lady's! Hier 100 gram eraf, 61.3 nu. Het lichtst dit jaar woog ik 60.8 Ik hoop binnen een paar weken onder die 60 te zitten! Ik eet gemiddeld 1500 kcal per dag. Ik ga zo sporten. Mijn menu post ik later.
Liedx je mag inderdaad niet eten én drinken, het is vanaf zonsopgang tot zonsondergang. Waar heb jij 2kilo gewichten vandaan?
Je hebt gelijk shame on me ik had me verslapen en moest snel naar me werk dus snel wat gepakt. Bij het avondeten eten wij altijd salade (sla tomaat komkommer rode kool ui paprika) dus daar heb ik wat meer van gepakt. Rijst hebben we altijd witte basmati dacht altijd dat dat wel goed was maar niet dus. We eten best veel rijst in de week dus dat ook maar gaan aanpakken. Wat betreft het abdij puntje dat was waldkorn. Ik drink thee en water overdag en af en toe een light drankje bedankt voor je tips
Ik val altijd wel wat af, s' avonds eet je namelijk niet veel dat is ook niet de bedoeling ok je dan vol te proppen. Ik neem vaak eerst een beker melk en een paar dadels en zit dan ook wel vol daarna nuttigen we dan nog een lichte warme maaltijd.
Wat lijkt me dat moeilijk niet eten en drinken. Heb er wel veel respect voor! Ik heb een koffertje gekocht met 0,5kg, 1kg en 2kg gewichten. Heb deze in Engeland gekocht (waar ik woon) dus denk niet dat je daar iets aan hebt
Ik hoop echt zo dat morgen die laatste halve kilo voor mijn eerste doel eraf is. Zou mooi zijn want het is toch al bijna 1 juli en ik hou niet van "falen" (voor zover je wat ik al bereikt heb falen kunt noemen)
Liedx ik bedenk idd altijd gewoon zelf wat ik ga eten Ik wil na de 67 zeker nog verder! Eerst 65 en daarna zien we wel weer verder. DeeDeeBowtie je moet dus nog een halve kilo voor 1 juli? ik hoop dat het lukt maar dat moet te doen zijn volgens mij! Ik heb vandaag mijn jurkje voor Sensation White binnen gekregen en ben er echt blij mee. Hoop alleen nog wel iets af te vallen. Het is wel al volgende week zaterdag dus ik heb nog 1,5 week maar hoop dan iig onder de 67 te zitten... liefst nog de 65 in beeld
waarom denk ik altijd gelijk aan slecht eten als ik een rotdag heb? Pfff, soms heb je van die dagen dat alles tegenzit... en juist vandaag is die dag bij mij... op zich geen ramp, de dag gaat vanzelf voorbij, maar het eerste waar ik dan weer gelijk aan denk is chocolade, chips, en nog meer viezige vettige zooi Volgens mij ben ik wat je een 'emo eter' noemt (maar ik heb nog niet gezondigd, dat dan weer niet! )
Volgens mij heeft Action alleen gewichtjes van 0,5 & 1 kg. Soeza, vervelend dat je zo'n rotdag hebt maar wel heel goed dat je niet toegeeft aan de snaaizin! Het gevoel wat je hebt als je uiteindelijk niet toegeeft is veel beter!
Goed dat je nog niet gezondigd hebt soeza!! Wel balen inderdaad, maar je bent sterk als je het niet doet! Mijn menu voor vandaag; O; 50 gram havermout + 250 ml amandelmelk + 1 eetlepel gebroken lijnzaad + 1 appel. T; na het sporten 1 gekookt ei L; 2 spelt boterhammen met 1 avocado T; bananenijs van 1 banaan wat later 200 gram huttenkase + 2 tomaten A; zoete aardappel met kip en tomaten uit de oven + wokgroente
Thanks meiden! Ik ga volgende keer in de supermarkt toch ook eens naar zoete aardappelen kijken, lijkt me best lekker