afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gewoon genieten...
    Dat moet toch af en toe kunnen??

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gister bij een andere Sportschool geweest en daar had ik een beter gevoel bij..
    Mag daar aankomende week een week gratis sporten en heb ik een intakegesprek met een gewichtsconsulent van bodysupport eens kijken of dat misschien wat is.. Anders ga ik het alleen doen met gezond eten en minimaal 3X in de week sporten

Vanavond eerst nog even tapas eten met mijn man ;)

3. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Gewoon alles met mate :) je weet zelf vast wel wat calorierijke dingen zijn dus dan sla je die over. Of je maakt er gewoon een YOLO dag van :D

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Genieten moet inderdaad af en toe kunnen, scheelt dat ik momenteel een maagzweer heb dus eten is sowieso geen feest.
    Ben alleen bang dat zodra ik iets zoets eet de drang van snoepen weer ga krijgen.

5. Islah

Islah Niet meer actief

Ehm, thee? Maar dan wel zonder suiker natuurlijk.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Voor een hightea zou ik het echt niet weten, zou het echt moeilijk vinden al dat lekkers te weerstaan!

Hier vanmorgen weer een ons er af (ja, ik weeg echt elke dag...)
    Ga zo een lekker havermoutontbijtje maken denk ik :)

7. Islah

Islah Niet meer actief

Je weet natuurlijk ook niet wat voor lekkers er allemaal zal zijn, dat is het lastige dan weer haha. Maar volgens mij doen ze vaak zoete en hartige dingen, dus misschien zijn er ook wel dingen als toatjes of wraps met zalm.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kilo er af :) Weeg nu 75 kilo.
    Op naar de 70!

9. Islah

Islah Niet meer actief

Goed zeg Aszz!

Vanochtend ontbeten met turkse yoghurt aangelengd met karnemelk, beetje rietsuiker en weetabix. Tussendoor alleen nog maar groene thee, ontbijt was een beetje laat.
    Vanmiddag een appel en wat crackers denk ik en vanavond rijst, kippenpootje en zoetzure saus met ananas en groenten.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja schiet ook echt lekker op. Vanavond weer sporten.
    Vanochtend weer kwark, bosbessen, muesli, chia en hennepzaden gehad.
    Daarnet 2 gekookte eitjes, en straks gaan we een broodje eten op terras. Ik denk dat ik een lekker waldkornpuntje met zalm ga doen. En een Latte, ach moet kunnen.
    Vanavond 'gezond' barbecueën.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Over een weekje ga ik ook weer beginnen met wandelen. Nu kan het nog even niet (en nee geen excuus, heb daar wel een reden voor).

12. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    #272 Juul76, 29 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
    @Marleen; lees het boek van dr. Phil eens "voel je goed in je lijf" (seven keys toweight loss freedom). Ik weet het, een vreselijke vent maar dit boek is echt super. Ik ben er 25 kilo mee afgevallen, blijvend (nu al 4 jaar zonder problemen op gewicht). Het is geen dieet, maar levenswijze. Gaat eerst voornamelijk in op de redenen waarom je eet, en het creëren van de juiste omgeving en gedachten om af te kunnen vallen. Vervolgens krijg je richtlijnen voor je eten per dag, waarbij niks verboden is, maar er wordt wel onderscheid gemaakt tussen vitale en fatale voeding. En fatale voeding mag soms, maar niet te vaak en niet te veel.
    Echt, toen ik eenmaal de psychologische knop om had wat betreft mijn houding tov voedsel, vlogen de kilo's eraf, zonder moeite. En ze blijven er tot nu toe zonder moeite af.
    Wel echt het hele boek lezen en niet smokkelen door bij Het voedsel hoofdstuk te beginnen. Het boek is op marktplaats te krijgen, bol.com heeft m geloof ik niet meer

13. Ik heb dat boek ook!! Ben er ook wel enthousiast over, maar omdat ik niet zoveel kilo's kwijt hoef, kan ik er niet superveel mee ;)

14. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Hier weer aangekomen zoals gewoonlijk in het weekend, zucht... En gisteren heb ik nog wel een balansdagje gehad na het bestellen op vrijdagavond. Maar goed ik ben ook al 2 dagen niet naar de wc geweest, dat is op een of andere manier ook altijd helemaal ontregeld in het weekend. Ik ga zo nog tegen het weekend opzien :p Vandaag bij mijn schoonouders eten en ook lunch zal niet thuis zijn, dus ik moet wel oppassen vandaag.

15. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Thanks Juul. Ik zal inderdaad eens zoeken naar dat boek! Klinkt goed namelijk!

Ik ben ook weer met goede moed begonnen. Net een kom magere kwark met lijnzaad en stukjes appel gegeten als ontbijt. Vandaag wordt het heerlijk weer dus ga een lekker stuk fietsen straks!

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hier wel 2 ons erbij maar ja. heb gisteravond wederom weer niks gesnoept maar had wel anderhalf bord macaroni op. het smaakte me zo heerlijk.
    vandaag is het ook niet heel erg gezond want zondag is patatdag en vanmiddag gaan we effe naar de efteling. op zondag eet ik eigenlijk gewoon. in de zin van. stokbroodje bij de soep en daarbij ook gewoon kruidenboter ofzo. het gaat langzaam maar het gaat. in een krappe maand tijd is er toch 3 kilo af! en we gaan er gewoon mee door!:D

17. Islah

Islah Niet meer actief

Goed zeg. 3 kg klinkt inderdaad niet zoveel maar x12 is dat toch 36 kilo in een jaar (misschien wil je niet eenz zoveel eraf).

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind 3 kilo in een maand netjes hoor. Een halve kilo per week is heel gemiddeld en daar zit je dan nog boven.

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    3 kilo is idd ook best netjes :) weet ik ook wel haha. klinkt alleen niet veel nee. en nee gelukkig hoeft er geen 36 af! ik zou graag nu nog 15 kilo willen. dan ben ik DIK tevreden. dan weeg ik 80 kilo bij 1.77 en dan ben ik gewoon netjes slank met maat 40. prima!

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    vanavond trouwens patatjes mmm pak alleen geen mexicano meer hoor. jeetje bijna 400 kcal zon kreng. whaha

Deel Deze Pagina