Zoete aardappel is lekker, wel zoet! Ik doe het altijd met wat peper en zeezout, de aardappel in plakjes (of frietjes ervan maken) ff beetje olijfolie, goed husselen en zo in de oven. Jum!
Wordt het bij jou wel knapperig in de oven? Bij mij blijft het altijd een beetje zacht en kleffig en dat vind ik niet zo lekker
Ik had ze er laatst langer dan een uur erin en het was nog steeds zo dus veel langer zal niet helpen denk ik
Oh nee, hmm dan helpt dat inderdaad niet! Ik laat het vanavond weten, ik maak het nu voor de 3e keer. Eigenlijk nog niet zo opgevallen dat knapperige
Ik heb even online rondgekeken. De volgende (vooral online) winkels hebben gewichtjes/dumbells van 2kg: Kijkshop: Bestfitness Dumbell set online kopen op Kijkshop.nl Body Sculpture Halterset 19 kg BW-400AN online kopen op Kijkshop.nl Perry Sport: PERRY dipdumbbell 2 x 2 kg Perrysport - Scoor je sportkleding online in onze sportwinkel Beter Sport (gratis afhalen of 4,99 euro verzendkosten) Vinyl Dumbbell - 2 x 2kg Bol.com: bol.com | dumbbell 2 kg | Alle Artikelen
Dan moet je het wat langer in de oven laten liggen. Wij eten regelmatig zoete aardappel uit de oven maar laten het niet zo lang liggen dat het knapperig wordt. Je hebt ook 'zoete aardappel patat' wat ook knapperig is. Heb ik een paar keer in een restaurant gegeten maar nog nooit zelf gemaakt. Zoiets: âFritesâ van zoete aardappelen recept - Recepten van Allrecipes
Zo! Frustratie eruit gerend Heerlijk, gedachten op nul en alleen maar rennen, rennen, rennen... Zin naar ongezond eten is ook gelijk weg, voelt goed!
Zoete aardappelfriet uit de oven - Lekker en Simpel Wil deze een keer maken denk ik Zijn zoete aardappelen veel duurder dan gewone aardappelen trouwens?
Oh mn zoete aardappel was niet knapperig, maar had er tomaten bij liggen in de ovenschaal en kip. Dus door het vocht word die vast niet knapperig. Maar het was lekker!!
Had maaltijdsalade gemaakt met vanalles wat ik nog in de koelkast had: veldsla, komkommer, cherrytomaatjes, rode paprika, gerookte kip, olijven, alfalfa en geroosterde hazelnoten, was lekker! Manlief en kind geroosterd speltbrood erbij. Ik had vanmiddag met mijn zoontje koekjes gebakken met kokosbloesemsuiker.
Blijzwanger / Imensa Wat zijn de beste oefeningen om de welbekende 'lovehandles' weg te krijgen? Of welke combi sport/voeding?
@liedx nee ik doe aan roller derby, dat is een contact sport voor vrouwen op rolschaatsen. Het is een soort short track combo met rugby http://m.youtube.com/watch?v=Vj-UHrSHC3E om je er een beeld bij te geven! En ik ben gewoon heel lullig onderuit gegaan en brak mijn enkel op drie plekken dat is 1 februari gebeurt, ben nu aan het revalideren maar heb twee maanden met mijn been omhoog gezetten. Niet heel goed voor de lijn en je conditie Het gaat hier ook echt ruk op het moment. Ga vandaag mij er weer goed proberen aan te houden. Hopelijk werkt het!
Nooit van gehoord Suzzert, roller derby, maar het ziet er wel stoer uit... Kan me voorstellen dat je daar ontzettend lelijk bij kunt vallen...
afvallen in t algemeen en goed op je eten letten, je kan helaas niet plaatselijk vet verbranden. buikspier/obliques oefeningen zorgen niet dat dat vet weg gaat. in mijn ervaring was dat het laatste wat weg ging, op mijn benen heb ik bijv. nog steeds het meeste vet en dat krijg ik alleen maar weg door nog lager in vetpercentage te gaan.. maar dan wordt mijn bovenlichaam ook meteen echt heeeel eng dun..
Jihaaaa ik doe een vreugdedansje. Het is me gelukt om 12 kg af te vallen voor 1 juli (februari begonnen). Zelfs nog een half kilootje meer. Nu op naar het 2e doel. 20 kg eraf voor 1 januari.
Plaatselijk vet verbranden gaat zoals blijzwanger ook al aan geeft niet.... Goed op je voeding letten meer kun je niet doen.
Dank jullie wel dames! Ik was er al bang voor helaas.... Ik zie het vet overal 'wegsmelten' behalve daar
Zoete aardappelen heb ik vorige weer voor het eerst gebruikt in een ovenschotel, heeeeerlijk!! Maar ga ze volgende keer ook eens zo in de oven doen, lijkt me erg lekker! Soeza: Knap dat je bent gaan rennen ipv eten! Thumbs up!! Deedeebowtie: Wauw! Goed bezig hoor!!