Vanochtend ineens 700 gram aangekomen, na zo goed gegeten te hebben. Toch had ik het verwacht, erge spierpijn na het sporten van gister. Vast vocht..
Hee meiden weer veel gekletst hier! Soeza goed bezig! Goed dat je sterk bent gebleven! Voelt altijd zo heerlijk als je er niet aan toegegeven hebt hè Zoete aardappel: Wordt bij mij ook nooit krokant en vind het daarom ook niet zo lekker Ik had gisteren mijn laatste weeg moment (heb er nu 10 weken opzitten maar ga nog 10 weken door). Nou wat een k*tzooi Ik ben gewoon 1,6% in vet bij gekomen!! Zou dat nou echt komen door een half duits broodje, een paar hapjes croissants en een stuk of 3 macadamia noten?! Ik baal er iig flink van. Maar goed, we moeten toch weer door. Gisteren weer flink gesport en vanochtend weer wezen hardlopen. Ik had gisteren eigenlijk een nieuw menu wat meer op sport gericht was. Nou ik kon er niets in ontdekken wat nou zou wijzen op dat het meer op sport gericht was. Dus ik gevraagd naar het normale menu en dat was gewoon exact hetzelfde! Mijn begeleidster zelf was er niet dus ze gingen nu navragen hoe dat kwam. Ik ga niet 10 weken er achter aan plakken als het precies hetzelfde is, dan ga ik zelf wel uitzoeken hoe ik meer uit mijn voeding kan halen i.c.m. sporten (en meer krachttraining)
Oh balen Delta! Maar vocht zou best kunnen. Laat je niet uit het veld slaan (zegt degene die gisteren een potje zat te janken omdat het ff tegenzat )
Ah nee Inge!! Ik kan me goed voorstellen dat je baalt. Ik hoop dat je er uit komt samen met je begeleidster.. Dit is zó niet leuk..... Toch even een digi knuf voor jou. Ja inderdaad, het is vocht maar dacht toch verdorie, gek, heb je gesport én goed gegeten, kom je aan! Maar, wij zijn sterker en laten ons zeker niet uit het veld slaan. Dat huilen erom ken ik.. Half jaar lang stil gestaan, soms ook wel lopen janken
Delta: Balen van de +700, wie weet is het er morgen wel weer van af , vandaag even extra veel water drinken. @zoete aardappelen, ik maak het regelmatig uit de oven en heb het altijd krokant, niet te veel olijfolie oid op doen en lang in de over laten staan.
soeza wat lekker dat je je door rennen zoveel beter voelt. Gaat het vandaag weer beter? Ik heb gisteren de zoete aardappelfriet uitgeprobeerd (ander recept) en de friet was redelijk knapperig na ongeveer 35 minuten in de oven. Delta dat klinkt heerlijk zoete aardappel met tomaat en kip! Bak je vaak alles tegelijk in de oven? Wat balen dat je opeens 700 gram aangekomen bent! Beatissimam heb je een recept van de koekjes? Zijn ze een beetje gezond? Suzzert die sport ziet er echt stoer uit! Kan me voorstellen dat je daar fout bij kunt vallen! Balen! Hoop dat het snel weer wat beter gaat! DeeDeeBowtie wat goed dat je het gehaald hebt!! Lovely83 graag gedaan ik hoop dat ze de gewichtjes hebben liggen bij de Kijkshop. Volgens mij hebben ze niet altijd alles op voorraad. Inge88 1,6% erbij lijkt me veel voor een klein beetje extra snoepen. Niet dat ik er verstand van heb. Goed dat je met de begeleidster over het menu gesproken hebt. Daar klopt echt niks van. Josie88 hoe gaat het bij jou? Hier gaf de weegschaal vanochtend 400gr meer aan. En ik weet ook helemaal hoe dat komt. Kan iemand please het gebak van m'n vriends verjaardag op komen halen? Elke keer als ik de keuken inloop snijd ik er toch een klein plakje vanaf. Sporten gaat helaas vandaag weer niet lukken. Heb zo ontzettend veel spierpijn nog dat het niet opschiet. Misschien ga ik vanmiddag 1,5 tot 2 uur heuvel op en aflopen met m'n kleine meisje. Is een ontzettend zware wandeling dus zou daar toch veel mee moeten verbranden. Gisteren heb ik even bij een sportschool gekeken naar klassen. Er is een creche dus kan eventueel ook overdag sporten. Ben fulltime bij m'n kleine meisje thuis dus vind het wel moeilijk om haar ergens achter te laten, ook al zou ze het daar reuze naar haar zin hebben met andere kinderen. Het lijkt me toch beter om vanaf hier bij de sportschool verder te gaan onder begeleiding.
Ik drink altijd veel water, en groene thee.. Dus daar ligt het niet aan Komt gewoon van het sporten haha. Vandaag weer sporten en morgen wil ik ook. Dus zal denk ik nog een paar dagen aanhouden Balen liedx dat je niet van de taart af kan blijven. Toch proberen vandaag! Ik weet zeker dat het je gaat lukken.
Net havermoutkoekjes gebakken als gezond tussendoortje, wat zijn ze heerlijk! Hier blijf ik helaas even hangen op de 9 kilo, hopen dat er snel weer wat af is...
Mijn vetpercenrage was van de week 12,6% ( ja, zeker goed gemeten.. maand ervoor was hij 14) Maar toch nog zeker aardig wat cellulitis/vetophopingen op mijn heupen gaat never nooit meer weg, hoe hard ik ook train... en m'n vetpercentage NOG lager is zeer schadelijk... 12,6 kun je dus al problemen krijgen met je menstruatie en andere lichamelijke functies, erg gevaarlijk... Hier dus nu op 4400 kcal per dag om er wat vet aan te krijgen 12,6 vind ik gewoon te bizar.. Dus een laag vetpercentage staat helaas ook niet garant voor geen cellulitus/vetophopingen
Oh miss mac, dat is wel heel heftig hoor, en jij wilde nog zo graag aankomen he? Ik hoop voor jou dat je niet meer zult afvallen!! Hier net gesport, en ik had al zo spierpijn in mijn benen haha. Had deze work out gedaan, ik vind hem fijn! https://www.youtube.com/watch?v=bSZj19AUU5I
Delta goed bezig! Als ik thuis sport, dan pak ik ook altijd de filmpjes van fitness blender, vind ze super!
Hier ook fan van fitnessblender! Ik heb 10min buikspieren en 10min armspieren erop zitten. Vanmiddag nog even 30min op de crosstrainer.
Hier alweer ietsjes lichter na het bijna 1 kilo aankomen van mijn ovulatie Nog 200 gram en zit weer op gewicht van vorige week! Gisteren kwam mijn vriend met 2 bakken ijs aan zetten... Ik zeg waarom heb je dat gekocht, we zijn toch aan het dieten? Ja het was maar 3 lira voor 2 bakken!! Ja dus?? Grrrrrr... Ijs ik echt mijn weakness zeg maar, ik vind dat zooooo lekker.. Ik heb dan ook een bakje op(stracciatella en chocolade), maar vanavond sla ik dan mijn wekelijkse chocoladepudding over Hij heeft de bakken ijs vanochtend mee naar zijn werk genomen haha, ik kan dat echt niet hier in de vriezer hebben liggen met dit weer hier
vervelend dat je zo laag in je vp gaat! is idd niet gezond. sport je nog steeds zo veel? er moet toch iets aan te doen zijn.. medicatie voor je schildklier? (die werkt toch te snel?) nee ik weet dat dat niet voor iedereen geldt, ik ben ook heel laag in vp geweest (niet zo laag als jij) maar toen had ik dus wel dunne benen en een graatmager bovenlichaam. was niet mooi.. daarom beter wat 'spek' op mn benen.. ik heb gelukkig geen vet ophopingen of cellulitis dus dat scheelt.
Ik ga vanavond toch nog maar eens proberen zoete aardappel te maken.. vind het namelijk wel lekker verder. Was vandaag weer 100 gram lichter, nu 67,6 Volgende week wil ik écht de 66 in beeld zien! Heb wel vrijdag een borrel en daarna een etentje (5 gangen zag ik al...). Hoop dat ik me dan kan beheersen, ik ga proberen geen alcohol te drinken Menu vandaag: O: 2 speltcrackers. 1 met kipfilet en 1 met appelstroop T: 50 gr gedroogd fruit L: een simit met 2 la vache qui rit light kaasjes T: bakje turkse yoghurt met wat agave siroop A: hamburger (moet echt op), zoete aardappel en groente... de groente moet ik nog ff bedenken
@ delta; dankjewel meid!! Nee,'' helaas'' is mijn schildklier nu normaal, eerder iets aan de trage kant ( bewust geen thyrax verhoogd) verder sport ik nu al 2 weken niet en ga nu sowieso geen cardio meer doen als ik weer begin maar alleen kracht.. enige wat ik kan doen is veel eten.. nu op ongeveer 4400 kcal per dag Hoe hoog is jou vp nu? jij ziet er net als imensa echt mooi strak uit
Oeps Liedx... Stuur maar deze kant op! Klinkt leuk, dat sporten, K. naar de crèche! Het gaat wel aardig, af en toe een minder dagje, maar over het algemeen goed. Wel flink verkouden geweest, ik eet dan minder, maar dat wat ik eet, is ook vaak slechter... In ieder geval sta ik nu op -21.8.
Koekjes zijn nooit gezond, maar deze zijn wel een beetje gezond! Ik nam: 50 gram kokosbloesemsuiker 75 gram kokosvet 100 gram kokoksmeel Nou, dat werd dus een droge meuk, die niet binden wou. Ik had een mooie bal, maar als ik een koekje wou maken, viel het als kruim uit elkaar. Ei erbij, werd al beter, maar moest ook nog wat melk bij. Ze zagen er niet uit, maar waren wel lekker! Vandaag opnieuw gebakken met zoon (hij wordt kok!). Appelcake ditmaal. Ik nam: 200 gram kokosvet 125 gram kokosbloesemsuiker (ik vind al gauw iets zoet) 100 gram kokosmeel 100 gram zelfrijzendbakmeel 1 appel 1 uur op 150 graden en het resultaat is perfect! Hij zag er prachtig uit en smaakte heerlijk! Nu heb ik dus alleen nog een hele cake staan.
hmm gek joh! hopen dat je een beetje aan gaat komen nu, moet toch haast wel met 4400 kcal mijn vp is nu weer 17.5 thanks!