Zijn echt van die mode trends.... net als dat spelt gebeuren... als ik heel eerlijk ben erger ik me der dood aan.... schaapjesvolk
ik ben heel recht toe recht aan qua eten.. en als ik niet oppas eet ik zo elke dag hetzelfde. dus ik ben wel blij met de "trends" want ik kán het zelf ook echt niet verzinnen heheh
Ik eet zo 3 dagen achter elkaar zelfde. Dan weer even schema uitpluizen en volgende 3 dagen etcetc. Vind juist heerlijk. Hoef niet na te denken over wat ik zal gaan eten. Nee heb niets met trends.
Haha hier moest ik even heel hard om lachen. zo ben je opeens een kuddedier Ik heb het idee van bananenbrood hier vandaan, heerlijk en heb gisteren dus ook havermout gekocht. Ik wist voordat ik hier de berichten las echt niks over gezonde voeding dus vind het wel fijn om tips te krijgen over wat gezond eten is. Ik heb het gehad met de weegschaal. Al langer dan een week weeg ik de ene dag 65,3kg en de volgende dag 65,7kg en de dag erop weer 65,3kg en dan weer 65,7kg. Toch maar wat harder werken om onder die 65kg uit te komen.
Hallo meiden. Ik wil ook graag nog zeker 5 maar liever 10 kilo afvallen. Ik ben na de lqatste zwangerschap 14 kilo aaaangekomen omdat ik totaal niet oplette wat ik at. Erg dom natuurlijk maar omdat ik na de zwangerschap van mijn dochter 5 kilo extra was afgevallen nadat ik van de zwangerschaps kilo's af was dacht ik.dat het niet zo'n vaart liep. Nu ben ik inmiddels wel een aantal kilo's weer kwijt maar ik wil dus wat meer kwijt. Sporten gaat niet lukken omdat ik alleen ben met 2 kindjes door de weeks en als die op bed liggen en ik heb de boeel hier weer gefatsoeneerd ben ik blij als ik ff lekker kan relaxen. En eerlijk gezegd is sport ook niet mijn favoriet. Dus heb ik meer aan mijn voeding alleen weet ik niet of mijn schema juist is. Ik wil het met gewone dingen doen dus niet zoals havermout, pap, brinta, speltbrood of zoeteaardappels. Heel graag advies hierin. Mijn schema is als volgd: O: 2 volkoren boterhammen dun besmeert met dieet boter en verschillend beleg(bijv: dunne plakjes leverworst, smeerkaas, pindakaas, hagelslag, chocopasta, komijnekaas, ham,) L: 1 volkoren boterham dun besmeert met boter en beleg. A: aardappels 150 gram ongeveer (meestal iets minder) 200 gram groente (meestal ook iets minder probeer me er wel aan te houden) 100 gram vlees en jus, of rijst of iets anders. T: tegen 21.30 krijg ik een beetje trek en dan neem ik nog een boterham. Soms een bakje yoghury met aardbeien maar van yoghurt krijg ik daarna meestal krampen van niet dat ik naar de toilet moet maar alleen krampen Verder drink ik eigenlijk alleen maar dun aangemaakte aanmaaklomonade. Melk lust ik niet
Goedemorgen! Imensa ik sport wel soms enkele dagen achter elkaar hoor dat heb je goed gelezen maar varieer wel zodat ik niet overbelast inderdaad. Heb 30day shred gedaan en kreeg toen ook opeen last inderdaad doordat ik de spieren geen rust gunde. Liedx wat balen dat het zo schommelt dat.is bij mij ook de reden dat ik me voorlopig niet meer weeg. Vandaag nog 1 dag voodat de ramadan begint, vanavond gaan we nog met gezin uit eten de laatste maaltijd die we als gehele gezin zullen nuttigen . Willen we voor dochter nog even leuk maken die voelt zich namelijk buiten gesloten omdat zij niet mag vasten en haar broer wel.
Dat doe ik ook. Dat is probleem ook niet. Meer dat je 2 dagen achtereen zelfde spiergroepen traint. Is overigens goed bedoeld hoor voordat ik straks weer de betweter word genoemd (denk dek mezelf even in )
Ik ken zoete aardappelen al lang. Mijn vriend is Surinaams en daar gebruiken ze het vaak standaard in de keuken. Hier is het geen trend En vooral omdat ik nu even geen pasta, rijst e.d niet eet. Is dit voor af en toe wel een goede vervanger, én lekker! Hier was er weer 200 gram af. Weeg nu 61.1. Ohhh nog even en ik ben onder die 60! We gaan ervoor..
Liedx, ik tel calorieën dmv my fitness pal en ik probeer iedere dag een uur te bewegen, fietsen en/of wandelen. Dat is het eigenlijk. Vanmorgen 90.4, hoop maandag de 89 te zien!
Ik eet magere kwark altijd in combinatie met iets, bijvoorbeeld appel/kaneel/rozijnen, noten-/ vruchten muesli, frambozen, blauwe bessen, zomerfruit of havermout. Als ik overnight oats maak, gooi ik er wel altijd een theelepel honing in, voor het zoetje. Suiker gebruik ik nooit, nergens in.. (ook niet in die bakken koffie die ik wegwerk.. ) ik vind ook wel dat je aan die smaak went op Den duur.. Wat betreft die havermout koekjes.. die zijn net zo ongezond als overnight oats met fruit, of havermoutpap met fruit.. meer zit er niet in.. juist lekker, die afwisseling in tussendoortjes! Ook ik ben dankbaar voor alle gezonde varianten, want van rauwkost alleen werd ik op een gegeven moment ook niet meer vrolijk..
Dames! Alles goed toch hier? Het is vandaag heel stil! Of zijn jullie lekker allemaal aan het genieten van de vrijdag avond (met lekker eten ) Ik heb zoooo zin in een filmpje met lekkere dingetjes erbij. Maar ja, helaas.. Ben dus stik chaggie.. Mijn menu vandaag; O; Ontbijtcake; 50 gram havermout, 250 ml amandelmelk ongezoet, 20 gram gebroken lijnzaad, 10 gram rauwe cacao nibs, halve eetlepel kokosolie, half ei, halve banaan en half doosje diepvries fruit zat erin. (was meteen ff kcal aan het tellen haha) T; 10 gram noten L; 2 speltboterhammen, 1 met pinda pasta en 1 met zonnestroop T; ca 200 gram kersen wat later nog 2 tomaten + 2 gekookte eieren waar ik mooie plakjes van had gemaakt en op elkaar gelegd had. Leuk hapje! A; Kikker erwten + bloemkool + sperziebonen + tuinerwtjes T; nog 1 gekookt eitje
Ik ben liever gezellie. Dus je raadt het al Delta: ik zit aan een Sjardonneetje! Vandaag 10 km. gelopen (up-tempo), morgen weer trainen. Ik zie en meet resultaat dus ik geniet. O: cruesli gezoet met rijststroop met halfvolle yoghurt 2 cappuccino T: krentenbol water L: speltboterhammen met 30+ kaas + kipfilet 2 muntthee watermeloen T: banaan 3 verse abrikozen 2 espresso veel water D: volkorenpita met kipfilet Griekse salade maltbiertje T: witte wijn 2 handjes gemengde noten
Haha jaa dat is heel fijn voor jou! Het eerste half jaar ging met afvallen hier ook heel goed. Maar na 23 kilo afvallen, en wil er nu nog 5 of 6 af, word het steeds moeilijker! Het gaat er gewoon minder snel van af, ik schiet meteen weer omhoog in gewicht als ik nu ga zondigen. Nu even niet! Geniet van je wijntje.
weer afgevallen.. zit weer op 52 kilo, is niet de bedoeling ! ik eet normaal, ik sport normaal, maar heb wel veel stress de laatste tijd dus dat zal het wel zijn. mehh, kan er niet zoveel aan doen dus moet ik er maar even vrede mee hebben.
Filmpje, lekker wijntje, that's me. Ik kan veel geven, maar ik wil ook graag genieten. Ik heb bepaald dat ik het niet wil zien als zondigen maar iets dat bij mij hoort. Een ander eet een zak M&M's leeg, een wijntje (echt 1 glas) vind ik lekker. Een vieze donut is gewoon dom. Hier 12 kilo met hobbels en bobbels en toen stilstand, nu onlangs begonnen aan de laatste 8 door intensief sporten (moet nog maar kijken met al mijn mankementen hoe lang dat dit keer goed gaat, maar heb nu heel goede begeleiding) en moet er nu nog 6,5 af en dan ben ik uiterst tevreden.
Hier weer 800 gram minder in een week, nog 3.2 kilo en dan is het mooi geweest en begint de strijd pas echt ( op gewicht blijven)
Wow Tesske, wat goed zeg!! Hier weer bijna een kilo meer dan 2 dagen terug.. Dus eerst van mijn ovulatie, 3 dagen later was het er weer vanaf en nu weer erbij... Menstruatie komt vandaag of morgen, is dat het dan? Ik word daar echt hopeloos van... Vandaag weer naar de tandarts, wortelkanaalbehandeling, echt zin in... Haha wat een dag zeg. Wel lekker even gewandeld deze morgen en wat oefeningetjes gedaan. Vandaag op het menu niet veel anders dan normaal, behalve het avondeten, ga bij mijn schoonouders eten, dus dat is even afwachten
Wat goed Tesske Ashera, succes met je wortelkanaalbehandeling! Hier was ik weer iets zwaarder (600gram) maar heb gister een etentje gehad... een 5 ganger diner, dus dat verklaart het wel