Pffff dames.. Ik ben me een partijtje brak.. gisteren een erg gezellige avond gehad met collega's.. Etentje en heel veel (=te veel) drank.. Ik blijf vandaag maar even uit de buurt van de weegschaal denk ik, want ik vermoed dat ik er niet blij van zal worden.. Resultaat is dat ik zin heb in vies vet eten.. maar eens zien hoe goed ik dat volhoudt.. Tesske: knap! Beatissimam; een wijntje moet toch kunnen! Blijzwanger; beetje balen idd!
Dat is echt vervelend asherah, had ik ook lange tijd! Nu nog.. Doorzetten! Fijn dat het etentje lekker was chiggy + anna! Hier woog ik vanmorgen 60.6 Zo blij! Eindelijk gaat het weer naar beneden, ik zie het ook in de spiegel.. Van boven word ik wel mager, van onder gaat het ook geleidelijk aan meer weg. Geen pasta, rijst, crackers + rijstwafels meer eten werpt zijn vruchten af
Hmpprfff.. de hele dag gevreten.. echt een ouderwetse after-alcohol-dag.. Naja.. deze week is echt een beetje verloren.. ik moet ook echt een beetje terug in die positieve vibe.. morgenvroeg weer lekker hardlopen.. hopelijk helpt dat.. *vind het hier maar stil *
Hier begonnen aan de ramadan, hoop dat ik niet teveel afval want dat pak ik dalijk alleen maar weer extra op. Wel lekker aan het ontgiften zo, heb er zin in! Ga zo lekker met de kids naar de kinderboerderij, even beetje 'uitwaaien'.
Reken je niet rijk: 16,5 uur niet drinken, is niet ontgiften hoor; integendeel. Maar: Ramadan Mubarak!
Zo was ik ook weer, alles bijgelezen maar teveel om op te reageren hoor haha Heb nogal een feestweekend achter de rug, vrijdag naar de foute party geweest en gisteren familie dag gehad. 2 dagen met teveel eten en drank haha. Komende week maar weer een overdosis groente nemen haha Gewicht blijft nu rond de 67,5 hangen. Is natuurlijk helemaal prima. Maar toch ga ik er uiteindelijk voor om de 65 te bereiken. Over 2 weken gaan we op vakantie en hopen dat ik niet teveel aankom dan. Ik krijg nu echt van alle kanten te horen dat ik niet meer moet afvallen overigens. Dit was mijn outfit voor de party
Wendela je ziet er goed uit! Hier vandaag begonnen met de ramadan. Vanavond eten we heel simpel soep met wat kleine hapjes en salade erbij. En natuurlijk veel water. Vanochtend gewoon kunnen sporten, hoop dit ook de ramadan vol te houden
Maar hoe doe je dat dan met drinken? Ik verlies veel vocht tijdens het sporten en drink voor, tijdens en na het sporten een liter water en ook de rest van de dag nog. Hoe doe jij dat?
Hallo dames, Ik ben een trouwe meelezer..en raak gemotiveerd door jullie en vindt dat jullie het heel leuk doen in dit topic. Ik lees hier elke dag..maar schrijf nooit Maar vind Beatissimam echt storend...sorry je stelt echt stomme vragen en spreekt zowat de hele tyd die meiden tegen, ik bedoel...hoezo vraag je aan lovely hoe zij dat doet...sporten en geen water drinken...hoe denk je zelf? lullige vraag *ik ben weer weg*
*ik ben weer weg* DUH Weer zo'n type die het vergalt. Jammer. Ik stel een oprechte vraag, jij bent alleen maar storend!
* zwaait gedag * Mooi wendelaa!! Lovely: succes! Morgen weer wegen, ben benieuwd of ik de 89 ga zien. Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat niet het geval is.... was gisterochtend 90.4, vandaag niet gewogen.
whaha daaaag louan! ik vind beautissimam ook wel eens irritant (is geen geheim toch?) maar dat was toch een normale vraag? trouwens, ik vond de zoete aardappelen echt lekker! toch maar eens een grote zak bij de ah halen
Dinsdag weer wegen. Ben heel benieuwd! Broeken zitten losser, zie er slanker uit, en tóch met zo'n WK ben ik erg van de tapas. Maar 3x sporten werpt wel zijn vruchten af!