afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag je vinden. Ik vind jou soms ook irritant, toché!:D

Maar het was echt een oprechte vraag, na 5 min. op de crosstrainer heb ik al een gortdroge strot. Als ik mijn drinkbeker niet bij me heb, stop ik en haal ik drinken. Sporten en niet drinken én eten zou mij van mijn graad doen vallen!

2. Hoi dames,

Ik schrijf hier niet echt regelmatig mee maar wel af en toe.... Ben inmiddels anderhalve kilo kwijt dankzij shakes en wat beter op mijn eten letten.

Zelfs ondanks dat ik gisteren slagroomtruffels had gegeten gaat het afvallen langzaam gewoon door :D

3. Delta

Delta Niet meer actief

Ik ben trouwens MEGA ziek geworden na het eten van gister, wat frietjes op en chocolade en een donut. Gewoon wat normale mensen wel eens eten op een dag. Nou ik werd vanochtend om 6 uur wakker met HELSE maagpijn.. Paar keer flauw gevallen, veel zweten, duizeligheid, niet kunnen praten, ik raakte in een soort shock. Vier keer overgeven en na anderhalf uur was de pijn weg. Na al dat clean eten kan mijn lichaam het niet meer aan of zo? Of ik moet écht 1 dingetje kiezen en niet 3... Damn.. Het was héél eng.

4. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was ie wel lekker, die donut?:D:D
    Wsl teveel vet ineens! Klinkt wel naar!

5. Delta

Delta Niet meer actief

Zou goed kunnen bolkje!! Het was echt zó eng.. Dacht even dat ik dood ging. Ik viel ook ineens weg, de pijn stopte en mijn hartritme ook, ik voelde even 'niks' meer.. Mijn vriend haalde wat water en langzaam kwam ik weer bij. Ik denk ook dat het té veel geweest was voor me.

6. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had je ook kramp/steken?

7. Delta

Delta Niet meer actief

Ik had alleen vreselijke pijn aan mijn maag, alsof er een gat in zat of iemand mijn maag doorboorde.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Denk inderdaad teveel vet delta, ik heb een prikkelbare darm en mijn lichaam reageert ook zo op teveel vet zoals jij het beschrijft.

Beatissemam ik moet zeggen dat ik zelf nooit zoveel dorst heb moet mezelf normaal altijd dwingen om voldoende vocht binnen te krijgen. Dus heb er eigenlijk weinig moeite mee tijdens het sporten. Nu ik weer kan eten en drinken zorg ik dat ik weer meer dan voldoende vocht binnen krijg.

9. Delta

Delta Niet meer actief

Ah dat is echt erg lovely. Ik lag op gegeven moment te gillen van de pijn. Bevallen deed niet eens zo zeer bij me.

10. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar!
    Dank voor je antwoord!;)

11. mumija

mumija Niet meer actief

Poehoe...vandaag wel veel gezondigd...
    Drie van mijn kinderen zijn in juni jarig. Op 14 juni, 21 juni en 28 juni. Voor de familie die wat verder woont, vierden we het vandaag.
    En ja sorry: ik heb op alle verjaardagen van de kids een taartje genomen...ik kan dat niet , geen gebakje nemen op een verjaardag van 1 van mijn kinderen.
    Nu zit ik met een defecte arm, en mijn moeder nam de regie over voor het feest van vandaag: nou, die kwam me met schalen van de meest overheerlijke hapjes aanzetten!

Mijn moeder kan enorm goed koken, bakken, braden...
    Ik heb vandaag dus niet gedieet...morgen weer met frisse zin ertegen aan!

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    i know :D

13. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Hier slechte dagen.. Gisteren naar het strand geweest en daar mag je zelf geen eten meenemen (betaald strand met controle waar je naar binnen gaat), dus als lunch gozleme met aardappel/kaas (soort van pannekoek met aardappel en kaas) en 2 aardappelkroketjes op en bijna geen fruit gegeten. Vandaag moeten we in de middag een klant bezoeken en zijn we niet op tijd thuis om te koken, dus gaan we uit eten. Weet nog niet waar, maar ik ga proberen het gezond te houden :)

Ben nu 85 kilo, 0.5 kilo meer dan voor mijn ovulatie. Hoop dat mijn menstruatie snel komt!!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant

Jeetje dat is heftig!
    1 ding is zeker, dat eet jij nooit meer.

Ik had het laatst na het eten van een broodje hamburger van de cafetaria.
    Had er zo'n zin in, maar ik had t kreng op en ben vervolgens de hele avond en nacht strontmisselijk geweest. Alsof er een baksteen in mn maag lag. Maar verre van zo erg als dat jij t had.

15. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Jeetje Delta wat eng!! Hoe gaat het nu met je? En ga je dit niet even met de huisarts overleggen? Lijkt me toch wel extreem hoor eerlijk gezegd. Het is toch niet zo dat je nooit vet of suikers binnen krijgt?

Zo te lezen hebben hier meer mensen een 'slecht' weekend gehad. Ik ook... Vrijdagavond 5 gangen diner. Was wel in een sterren restaurant dus ik heb niet zitten 'vreten' en eigenlijk was alles gewoon gezond. Op het toetje na! Maar ik heb er op dat moment wel even van genoten en dat is ook belangrijk. Toen zaterdag een aardbeienvlaai zelf gebakken voor de thuiskomst van schoonouders en hier dus ook een stukje van. + Een aantal volkoren speltkoekjes gebakken, ook 1 op. En gisteren bij mijn ouders voetbal gekeken en een half scottish egg op (ei met gehakt er omheen en dan gebakken in de frietpan). Niet goed dus. Voel me ook echt zwaar k*t er om :( Ben zaterdag wel nog extra wezen hardlopen.

Ergens weet ik dat ik me niet zuur moet voelen, ik moet ook nog leuk leven om het zo maar te zeggen. Ik kan dat alleen niet, echt ik hoef maar iets verkeerds te eten of naar mijn idee niet goed genoeg gedaan hebben in de sportschool en ik voel me zuur. Ik ben ook nog steeds echt ontevreden over mijn lichaam, zie mezelf nog steeds met een dikke buik en mega lovehandles. Ik voel de hele dag aan mijn buik en voel me zwaar rot als ik dan die vetrolletjes voel. Moet het echt leren loslaten (volgens mijn omgeving al helemaal) maar het lukt gewoon niet! Ik kán gewoon niet tevreden zijn en daar irriteer ik me dan ook weer aan. Heb géén kleren meer, maar gun mezelf nog niets nieuws omdat ik mijn figuur gewoon nog niet mooi vind.

Daarnaast ben ik op dit moment mega moe. Ik wordt sinds zaterdag wakker met gigantische hoofdpijn en mijn lijf is dan nog steeds moe. Met hardlopen kreeg ik mijn benen amper vooruit :( Heb het gevoel dat ik mezelf voor uit moet slepen zeg maar.

Kortom, hier op dit moment echt even aan het balen van mezelf, mijn lijf en alles :(

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

Is wel zeer extreem misschien idd de ontwenning. En daarbij ook gelijk een flinke hap :D
    Ook dit is het voordeel van een cheatdag inlassen zodat je lichaam niet helemaal gaat ontwennen..

Maar eerlijk gezegd denk dat er meer aan de hand was dan alleen ontwenning.. Wellicht dat iets van het eten ook niet helemaal goed was!

17. Delta

Delta Niet meer actief

Wendelaa; Oh vreselijk he! Het is zo niet fijn om dit te hebben..

Inge; ik moet zeggen, ik heb dit een keer eerder gehad, in december. Ik had toen gerookte zalm gegeten, mijn vriend ook, van hetzelfde pakje. Ben toen ook naar de huisartsen post geweest en heb een injectie gehad in mijn bil. Ik had toen niet gecheat. Ze dachten eerst nierstenen, maar urine was schoon. Huisarts deed heel nonchalant erover en zei ja misschien was het een blaasontsteking die snel over was gegaan vanzelf i.c.m met je maag. Hij zei dat als het terug kwam ik terug mocht komen. Ik wilde ook weer naar de dokter/zh. Maar ik wist gewoon dit komt van het eten en moest eruit.. na 4 keer over gegeven was het er dan ook wel uit en had ik geen pijn meer... Ik herken het trouwens ook wel wat jij zegt, dat zuur voelen na zondigen enzo.. Ik ben nu even 2 kilo zwaarder door dat rot eten, terwijl ik nog zoveel pijn gehad heb en alles eruit gespuugd heb. Bij mij is het ook vaak alles of niks, maar het leven moet leuk blijven. Dan denk ik echt wat doe ik mezelf aan, als ik wat ongezonds niet eens meer aan kan!

Imensa; alles wat ik gegeten heb, heeft mijn vriend en dochter ook gegeten en die hebben nergens last van gehad... ik moet maar 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken IETS lekkers pakken, en dan voorzichtig 1 dingetje i.p.v 3.. Ik weet het anders ook niet

18. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    denk vooral dat het is omdat je extra laag in kcal en kh ging en toen ineens zulke dingen at.. ik heb ook wel eens echt erge maagpijn gehad toen ik ineens weer een heel mcdonalds menu at :) dat doe ik dus gewoon niet meer :p

19. Delta

Delta Niet meer actief

Ja dat denk ik ook blijzwanger..

Deel Deze Pagina