afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Er zit dus alleen een beetje vermicelli en wat balletjes dus echt gevuld is die niet. Ik zelf hou niet van teveel vermicelli erin en mijn man vind soep sowieso geen maaltijd dus er moet wel iets bij.

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pasta/quinoa-salade? Heerlijk met dit weer!

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Bedankt het gaat dus soep worden met een frisse salade en pangraciusfilet.

4. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Wat goed Delta!!!

Hier al een tijdje niet gereageerd, niets te melden eigenlijk. Ben nu 3 dagen ongesteld en nog steeds is mijn gewicht niet terug naar normaal... Nog steeds 85... Maar we blijven doorgaan! Al heb ik wel 2 dagen niet gewandeld, ik heb echt helemaal geen energie. Ik wil morgen toch echt wel weer gaan ;)

Vandaag op het menu:

Ontbijt: yoghurt met meusli
    Tussendoor: handje hazelnoten
    Lunch: 3 boterhammen met kaas, ei, tomaat en komkommer en een glas appelspa
    Tussendoor: kersen en een perzik
    Avondeten: geroerbakte courgette met tomaten, ui en knoflook en pasta
    Tussendoor: chocolademelk

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ook maar even weer langswaaien. Nog steeds ongesteld, maar ondanks dat vanmorgen 89.9, happy! Maakt nu -23.1 :D

6. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik lees hier wel altijd mee en af en toe schrijf ik iets.
    Ik wilde jullie even een voor en tussenfoto laten zien. de laatste foto is vanmorgen in de sportschool gemaakt na -24.2 kg. ik ben er nog lang niet, maar al wel trots op wat ik tot nu toe bereikt heb.

[/attach]

Bijgevoegde bestanden:

7. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Wow Aapje, wat een verschil, super!!!

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wauw aapje, mooi!

9. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Wauw aapje! Wat goed!!

Delta, super toch? Ik merk zelf ook dat relaxt(er) omgaan met eten beter werkt.. ik was vanochtend weer 57,1.. terug op het minste gewicht van vorige week en dus voor het einde van de week! :D.. maaaaar, vandaag wel lekker mee gegeten met een bbq.

Vanochtend heerlijk 5,5 km gerend en morgen een fietstocht van bijna 50km voor de boeg.. lekker!

Zo blijven wel wel goed bezig dames!!

10. Delta

Delta Niet meer actief

Goed aapje!

Nou inderdaad Anna, wel zo fijn, relaxed omgaan met eten :) Werkt veel beter! Lekker dat je mee met de bbq gedaan hebt. En heerlijk dat rennen en fietsen!!

11. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Aapje, zoveel jonger oog je ook!

Ik heb weinig te melden: vanavond met een vriendin uit eten geweest, heb carpaccio vooraf gehad een lekkere maaltijdsalade gegeten met gegrilde kip, had bést nog wel trek, maar het zoete toetje afgeslagen, maar wél lekker een kaasplankje toe en twee biertjes genomen!

12. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Het is rustig hier!!!! Niemand wat te melden??

Ik ben weer op gewicht van voor mijn ovulatie/menstruatie, dus de strijd kan weer beginnen :) Vandaag mijn normale menu alleen het avondeten weet ik niet, gaan naar mijn schoonouders.

Succes allemaal!!

13. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het goed, sport veel. Heb gisteravond lekker gesnackt, dus sla ik de weegronde van deze week even over.

14. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    oepss, gisteravond flink wat wijntjes gedronken.. hahah :p (en toen een vies broodje tonijnsalade met mayonaise bij de ah to go gehaald omdat ik echt iets moest eten..)

we doen maar even of dat niet gebeurd is :D

15. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Vandaag 84.8, ietsjes meer dan voor mijn ovulatie. Vandaag weer met goede moed beginnen. Menstruatie is bijna over. Over een half uurtje lekker aan de wandel. Vroeg want het wordt vandaag rond de 30 graden! Gisteren ook een lange wandeling gemaakt in een groot park met heel veel heuvels ;)

Menu vandaag:

Ontbijt: Yoghurt met meusli
    Tussendoor: fruit
    Lunch: 3 boterhammen met kaas, ei, tomaat en komkommer en een glas appelspa
    Tussendoor: fruit
    Avondeten: restjes van schoonmoeder (salade van komkommer, tomaat en ui, courgette uit de oven, bulgur)
    Tussendoor: chocolademelk en misschien nog wat fruit

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik heb ook al even niet meer geschreven hier. Heb het voedingsschema deze week even een beetje los gelaten. Heb wel gezond gegeten, maar niet volgens het voorgeschreven menu. Ik heb nu ook de overnight oats ontdekt! Dat is écht lekker!! Noooooit verwacht dat ik havermout zou gaan eten 's morgens ;) Ik maak ze nu met 40 gram havermout, 125 ml ongezoete amandelmelk, 125 ml magere kwark of magere (griekse) yoghurt en dan 's avonds al een lepel chiazaad en een lepel goji bessen. En dan 's morgens aardbeien, een wilde perzik in stukjes, eetlepel lijnzaad en een lepel geschaafde amandelen. Zaterdagavond had ik er 's avonds nog een lepel rauwe cacao poeder in gedaan. Wat een feest 's morgens! :D

Verder zaterdagavond wel 'gezondigd' met gezouten macadamianoten. Ohja en vrijdag een BBQ waar ik gewoon lekker mee gegeten heb. Vanavond wegen dus het resultaat zal wel teleurstellend zijn maar dat neem ik nu maar even voor lief. Vanaf morgen weer met frisse moed verder. Had deze week echt even nodig ;)

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik was het hele weekend weg. Nu onwijs brak van Sensation White. Moet m'n best doen m'n ogen open te houden vandaag haha.

Overnight oats zijn idd lekker! Maak ze zelf ook altijd met half amandelmelk en half (turkse) yoghurt :)

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat is het hier stil! Hoe gaat het met iedereen?

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Druk druk druk hier, eigenlijk bijna geen tijd voor internet.
    Morgen krijgen de kids vakantie, ik zondag en dan we voor 2,5 week naar italie. Druk met voorbereidingen dus haha.

Gewicht schommelt hier nog steeds tussen de 67,5-68.
    Ben er superblij mee en na de vakantie hoop ik niet dat er al teveel aan zit haha

20. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ja heel stil hier!! Ik denk ook dat er een paar mensen naar een ander gesloten topic verhuisd zijn! Hier eindelijk weer afgevallen na 2 weken van ovulatie en mestruatie, ik weeg nu 83.6, voor mijn ovulatie 84.4 denk ik. Dus mijn motivatie is weer terug :)

Deel Deze Pagina