ik stond 3 weken stil, maar vanmorgen eindelijk weer een goede weging gehad. weer -1.7 kg in een week eraf. totaal nu -26 kg. Wendelaa lekker hoor naar italie!! Geniet ervan!! Hier moeten de kinderen volgende week ook nog naar school en dan ook eindelijk vakantie. Wij gaan zelf pas 15 aug weg naar kroatie.
Hier staat het even op een laag pitje, we hebben vakantie dus dagelijks eten buiten de deur ( lunch, diner) en niet altijd even gezond dan.. Dochter wilde bv naar mc donalds en de pizzeria. Op de Weegschaal niet echt zichtbaar gelukkig (300 gram erbij) want ik compenseer wel maar echt een normaal eet patroon is het nu niet. Vind het ook niet erg hoor, geniet vollop van mijn gezin en onze vakantie.
Hier vanochtend 83.4, 200 gram eraf ten opzichte van gisteren. Ik heb het idee dat ik sneller ga met dit warme weer trouwens. Ik zweet me ook een ongeluk.. Vanochtend toen ik ging wandelen (om 9 uur) was het al 28 graden... Mijn menu niks bijzonders zoals gewoonlijk, veel fruit en voor vanavond linzen en een salade van tomaat/komkommer/ui/balsamico
Ik kletste hier nog niet mee. Maar heb niemand om mijn blijdschap mee te delen (ivm schaamte) Ik ben 3 weken geleden bevallen en ik ben ik mijn zwangerschap 30 kilo aangekomen. Hierover ben ik naar de mensen wel eerlijk maar het eind gewicht van 112 kilo heb ik nooit verteld. Wat een ellendigheid op de weegschaal. (Ondanks het gewicht ben ik niet echt dik te noemen hoor, wel flink stevig maar de cijfers liegen er niet om. Na de bevalling was Ik nog 106 kilo. Maat vanochtend op de weegschaal!: 99.7 kilo!!! Bye bye 100! Ondanks mijn blijdschap durf ik het niemand te zeggen zo erg schaam ik me voor mijn 100+ periode! Hopelijk gaan de andere kilo's er ook snel af!
Zoooo Tweedeopkomst dat gaat snel bij jou!! Goed zeg, dat moet heerlijk voelen. Ik woog op het einde van mijn zwangerschap 110, bijna hetzelfde dus. Bij mij heeft het helaas wel wat langer geduurd om onder de 100 te komen, denk dat dat pas na 8 maanden was. Ik zit nu op de 83.5 Veel succes met de overige kilo's!!
@tweedeopkomst supergoed! gaat vlug blijf positief tegen jezelf, dat helpt echt! en schaam je niet, nergens voor nodig.
Tweedeopkomst, fijn om gedag te kunnen zeggen tegen de 100! Zet hem op! Ik heb ook niet eerder een bericht geplaatst. In januari startte ik een derde poging met afvallen, ik woog toen 89 kg. Inmiddels weeg ik 68.9. Ergens ben ik heel trots, vooral omdat ik nooit had verwacht dat ik het zou kunnen. Maar jeetje, wat is het moeilijk om tevreden te zijn. Ik word nog steeds elke dag overladen met complimentjes en er word gezegd dat ik niet meer moet afvallen maar ik ben nog lang niet tevreden! Sinds vorige week begonnen met sporten, ik heb met een trainer een persoonlijk schema opgesteld. Mijn lichaamsvormen staan me niet aan Daar ga ik nu aan werken! En er moet nog 3,5 kg af.
Ja gaat deze keer opzich wel vrij vlot. Maar ben nu ook na de bevalling direct begonnen met water drinken en gewoon 6 avonden per week gezond eten en geen zakken chips ed weg werken hihi. En daarnaast geef ik borstvoeding en mijn zoontje is een honger lijer dus die drinkt me leeg haha. Nou ik vind het prima want je mag niet lijnen als je bv geeft maar gezond eten en leeg gedronken worden mag wel hihi. Ik zie het afvallen niet als 1 keer minimaal 20 kilo kwijt raken maar als 8x 2,5 kilo. Dam heb je vaker je vreugde momenten en dan blijf je trots! En probeer in ieder geval elke maand 1 x 2,5 kilo kwijt te raken. Gaat het harder prima, maar ga niet lijnen of diëten om sneller te gaan want dat is niet gezond voor de bv. Ga nu ook een zonnebank kuur doen dan ga je er ook beter uit zien; voel je je lekkerder en gaat het ook allemaal makkelijker. Blondi wauw mooie prestatie. Snap dat je nu nog wil shapen. Je wil toch gewoon tevreden zijn met je lichaam. Zolang je het op een gezonde manier doet waarom niet? En stiekem ben ik ook erg trots dat ik mn snaai streken naast me neer heb gelegd terwijl ik nog steeds gestopt ben met roken. (Kreeg Door het stoppen echt snaai trek)
Wat is het hier rustig geworden! Vandaag ga ik weer serieus beginnen met afvallen / gezond eten. De afgelopen weken is dat niet goed gelukt helaas. Ik woog vanochtend 65,7kg wat 800gr meer is dan wat ik tot nu toe gewogen heb, de schade valt dus mee gelukkig. Hoe gaat het met jullie?
Het is hier idd rustig geworden! Hier is het echt even wat minder gegaan. Ben echt aan het zoeken geweest naar een goed voedingspatroon wat bij me past, gezond is en goed werkt icm het sporten. Door het zoeken af en toe ook een beetje baal momenten gehad en slecht gegeten. Nu sinds vorige week de draad weer goed opgepakt. Ik eet nu wat minder koolhydraten en meer eiwitten. Daarnaast zoveel mogelijk clean. En dit past goed bij me! (thanks Imensa ) Wat ik wel erg raar vind is dat bij de laatste 2 weegmomenten mijn vetpercentage was toegenomen terwijl het juist lijkt alsof o.a. mijn buik strakker is geworden. Eigenlijk zegt iedereen het, behalve de weegschaal.. Snap er niks van! Vanavond moet ik weer wegen. Ik heb goed gegeten en flink gesport. Als vanavond mijn vetpercentage weer gestegen is of niet gedaald dan weet ik het ook niet meer hoor! Dan ga ik het wegen maar laten voortaan denk ik en gewoon in de spiegel kijken.. Hoe is het met de rest van de dames die hier ook vaak schreven?
Geen dank meis. Hoe word je vet gemeten? Via een weegschaal of met een tang? Tang is veel nauwkeuriger. En idd gewoon in de spiegel kijken het zijn maar cijfertjes
Kik ben in de vakantie helemaal niets aan gekomen! Heb ook niet teveel gelato gegeten en wij zaten in een heuvelachtig gebied en hebben veel gelopen. Ben er blij mee, haha.
Via een weegschaal Imensa.. Ja dat is ook zeker zo, ik moet ook echt leren om die cijfertjes wat meer los te gaan laten. Ik heb dat vaker gehad hoor, dan voelde ik me hartstikke goed en behoorlijk tevreden en dan stond ik 's avonds op die weegschaal en dan was het 'niet goed' zeg maar. Dan ben ik ook echt uit het veld geslagen en dat slaat eigenlijk nergens op! Mijn vriend vervloekt die weegschaal nu al haha. Ga ik lekker vrolijk heen en kom ik chagrijnig thuis. We zullen zien vanavond, maar ik ga iig echt ff mijn best doen om niet zo naar die cijfertjes te kijken. Aszz: Oh heerlijk toch! Wij gaan in september all inclusive naar Turkije........ Ik hoop ook dat ik dan kan zeggen dat ik niets aangekomen ben! Vind dat toch wel spannend hoor, hier kun je je gewoon aan je eigen menu houden maar in een ander land 'moet' je er vaak wel van af wijken omdat ze daar gewoon simpelweg anders eten. Wij zullen daar ook niet veel lopen, maar heb me wel voorgenomen om daar gewoon om de dag lekker te gaan hardlopen.
Ik ga het vanavond vragen! Alleen ben ik bang dat ik het antwoord al weet! Zij zijn volgens mij erg overtuigd van hun weegschaal..
Nee de sportschool heet Do-It sport, Do-it Sport & Wellness | fitnesscentrum Berghem, Oss e.o | 0412-401081 Deze sportschool staat zo ongeveer tegenover ons huis dus de keuze was snel gemaakt voor mij. Ik heb me toen ook echt niet verdiept in verschillende sportscholen. Daar nu erge spijt van! Helaas geen goede sportbegeleiding en qua dieet laat het ook een beetje te wensen over. Mijn abbo loopt t/m december en die ga ik ook niet verlengen Les geleerd! Vanaf december ga ik samen met mijn zusje voor een personal trainer met eigen studio en hij komt aan huis. Mijn zusje traint al met hem en je kunt meteen merken dat hij er wél verstand van heeft! Wat een verschil zeg..
Oef lang niet meer geweest.. Ik weet denk ik waar mijn pijn aanvallen vandaan kwamen.... Blinde darm ontsteking! Ben er dit weekend met spoed aan geopereerd..
Oh jee Delta! Heftig! Hoe gaat het nu met je?? Beterschap!! Imensa bij ons doen ze heen tang meting, alleen Weegschaal.. Nou mijn klomp is gebroken! Mijn vetpercentage was vandaag bij de meting 18,8%!!! Helemaal super natuurlijk maar klopt dat wel?! Ik voelde me de laatste dagen echt wel strakker maar toch.. Vorige week was het nog 21,9%! Wat het verschil was met vorige week; - vorige week ongesteld - deze week echt netjes gegeten, eiwitten omhoog - flink gesport - nieuwe buikspier routine Kan dat het verschil verklaren? Ben ook 1,1 kilo afgevallen En nu type ik dit en denk ik.. Je zou de cijfertjes toch wat meer links laten liggen?? Wat maakt het ook uit of het klopt of niet, ik voelde me toch al beter?! Pff