Oei Delta, heftig zeg! Hoe voel je je nu?? Hier de laatste weken weinig afgevallen, 2 kilo in een maand. Ik moet er misschien tevreden mee zijn, maar toch voelt het veel te langzaam. Vanochtend woog ik 83... Ik wil zo graag onder die 80 komen!!!
2 kg per maand is prima hoor. Normaal blijvend afvallen doe je op 0.5 kg per week. Niets mis mee dus.
Inge wat fijn dat je vetpercentage zo gedaald is en je afgevallen bent! Ik snap dat je naar cijfertjes kijkt, is toch voor je gevoel een manier om te zien of het goed gaat. Aszz goed dat je niks aangekomen was tijdens je vakantie! Zat je in Italië? Delta dat is schikken! Hoe gaat het nu met je? Hoop dat je je snel wat beter voelt! Asherah 2 kilo in een maand is juist heel goed! Als je zo door gaat zit je over 1,5 maand onder de 80 kilo! Linda welkom! Succes met afvallen! Hier woog ik vanochtend 300gr minder dan gisteren Nu doorzetten om de laatste 5 kilo eraf te krijgen.
Het gaat nu redelijk, eerste dagen veel pijn gehad nog. Ik merk wel elke dag verbetering. In de avond meeste pijn/druk overal in mijn buik. Ik doe het gewoon rustig aan
Dat kan ik me goed voorstellen Delta, rustig aan doen inderdaad!! Beterschap! Ik weet ook eigenlijk wel dat een halve kilo per week juist goed is om blijvend af te vallen, maar voor mijn gevoel gaat het zo langzaam en ik moet nog zoveel haha
Goed hoor wendelaa! Ik heb m'n einddoel bereikt.. 60 kilo lichter, ben nog niet tevreden maar ga nu eerst de tijd nemen om strakker te worden en te wennen aan mijn nieuwe ik.
teskke wat ontzettend knap!!!!!! ik ben op 200gram na 10kilo kwijt,zal er na morgen wel af zijn van de verhuisstress,morgen verhuizen dus. weeg nu 65.2.....maar nog lang niet echt tevreden. als we over zijn gaan we inschrijven bij de sportschool.
Wow Teske wat een prestatie zeg, geweldig!!! Ik zit op de 81.8 nu. Sinds vorig jaar zomer afgerond 23 kilo afgevallen, waarvan 15 sinds half februari toen ik echt goed begonnen ben In ieder geval nog 12 te gaan en misschien daarna nog 5 tot 65, maar mijn eerste doel was de 70 te halen in februari!!
Omdat er in het vorige deel helaas niet meer gereageerd wordt ben ik zo vrij geweest om een nieuw topic te openen,wie doet er mee?? O:egg mug,banaan,ei,40 gram havermout,eetlepel cacou. L :meergranen bolletje met kip en sla,gerookte kip salade T:100 griekse volle yoghurt met 100 gram aardbeien D: groenteschijf met broccoli .kaas en champignons. Vanavond ga ik 8 kilometer hardlopen endaarna nog een of twee zuurdesemcrackers. Ik probeer rond de 1200-1300 calorieen te eten,als ik sport iets meer.
Wauw Teske wat goed zeg!!! Ik ben ook weer goed bezig, afgelopen weekend wel een snaaiavondje gehad, (lekkere toastjes met tapas) maar wel gezorgd dat ik alleen maar water, thee en helder dronk. Gisteren naar de kinderboerderij geweest, en terwijl mijn vriend en zoon aan een bakje patat zat had ik heel braaf een maaltijdreep. (heb ik altijd in mijn tas voor dit soort "noodgevallen) Vanmorgen woog ik 93,3. dus al 1,7 kg eraf in de twee weken dat ik nu bezig ben
Waarom een 2e topic openen als de eerste net ge-upt is? Ik heb je deel 2 samengevoegd met het al bestaande topic om het overzichtelijk te houden.
Ik heb ook niet zoveel te melden. Val nog steeds af, maar ben inmiddels een stuk gespierder na 3x per week krachttraining en cardio. Ik heb mijn taille terug (8 cm kwijt) en draag twee kledingmaten kleiner. Voel me goed. Dieet amper, dat vind ik toch moeilijk. Ik at altijd al gezond, maar nu met de kleine thuis gaat er toch onopgemerkt een plak koek of ijsje of frietjes naar binnen. We gaan nog op vakantie en ik doe gewoon mee. Daarna weer vet aan de bak op de sportschool.
Wauw Tesske, wat knap!! Ik ben mijn motivatie kwijt 30 day shred ga ik geloof ik een jaar over doen....het lukt gewoon niet elke dag. Ik doe nu alleen level 1, heb 1 keer level 2 gedaan, maar ben echt bang voor blessures. Wat dat mens allemaal doet is niet gezond joh haha Soms ben ik niet lekker, door mijn rug gegaan, hoofdpijn of iets anders. Daardoor doe ik soms 3 dagen niks... Ik dacht eraan suiker te gaan minderen: maar voor mijn gevoel kan ik dan niks meer eten! Tja, klinkt allemaal heel negatief...mag genuanceerd gelezen worden hoor Oja, de weegschaal helpt ook niet mee voor de motivatie. Soms gaat er een paar honderd gram af, vaak een kilo erbij. Een dalende trend is niet te vinden. Wat ik zeg: motivatie?? Waar???
Ik heb door stress ff 2 moeilijke weken gehad. Heel ongezond en vooral heel weinig gegeten. Maar ik ga het weer oppakken. Ik ben niet echt aangekomen doordat ik dus zo weinig gegeten heb... maar echt gezond bezig geweest ben ik niet