Ik wilde even kwijt dat ik in 2 maanden tijd 7kg kwijt ben! van 85 naar 78 nu en nog een paar kg te gaan hihi *trots*
ik moet nog een mooi plekje vinden in het nieuwe huis voor de weegschaal, afgelopen dagen slecht gegeten,maar heel hard gewerkt. zal mij benieuwen! linda81: hoe gaat het bij jou?
Door gezonder eten en bewust ontbijten.. ik ontbeet bijna nooit.. Snoep ook niet meer alleen in het weekend nog. Loop ook meer met de kids en of met de hond een rondje park, minimaal een uur lopen. In de ochtend neem ik een maaltijd shake om toch mn voedingsstoffen te hebben en dat werkt super! Helemaal nu met dit warme weer vind ik dat echt niet erg
Voelt heerlijk!! Zeker nu mn 'hangbuikje' weg gaat en m'n zwaai armen haha Voelde af en toe net alsof ik nog zwanger was.. Na mn laatste bevalling 13kg afgevallen maar door stress kwam het er ook net zo hard weer terug aan. Week na de bevalling woog ik 68kg.. afgelopen juni woog ik 85 kilo..
jaa, herkenbaar... ik was binnen no time mijn zwangerschapskilo's kwijt... maar tijdens mijn verlof er weer bij gegeten
met mij gaat het goed,lekker vakantie gevierd.... En nu na 2 weken het suikervrije leven weer opgepakt,ben dan nu ook van 86.3 naar 84,3 in 2 weken gegaan.zonder enige honger,snaai aanvallen en ojee mijn dag is nu toch al verpest dus ga ik nog ff lekker door met eten .... Loop 2 keer per week hard en voel me top!!! ik voer alles in op mijn fitness pal,bevalt me prima!!
Hoe leef je suiker vrij? Overal zit suiker in...... Heb je tips voor me? Ik zou graag in ieder geval heel veel willen minderen. Drankjes zoals cola en sinas drinken we sowieso nooit. En ik snap dat koek en snoep ook meehelpt, maar hoe ga je verder te werk?
Nou,ten eerste drink ik alleen water of groene thee.Ik kook alles vers,deed ik al... Smorgens eet ik volle griekse yoghurt met bosbessen en havermout smiddags vaak salade met kip en mayo dressing,goeie vetten..Lekker kruiden. S avonds vleesje ongepanneerd,groentes en noten pitten en zaden. Ik eet dus wel fruit en zuivel.Ben van mening om puur te eten en niet alle suikers te bannan. Je zou ook eens kunnen googlen of op facebook een groep suikervrij te zoeken. Veel succs!!
Goed bezig allemaal!! Leuk dat er weer leven in het topic geblazen is, ik heb het toch wel gemist!! Ik woog vanochted 80.7!! Dus bijna onder de 80, voelt dat heerlijk zeg!! Ben nu dus op 700 gram na, 25 kilo afgevallen! Voor mijn eigenlijke doel dan nog maar 10 te gaan, nu wordt het echt tastbaar Vorige week juist best wel wat 'slechte' dingen op. Vriend had vakantie en zijn vaak ergens gaan lunchen (dus zoete witte broodjes, simit en dat soort dingen, in Turkije zijn daar nu eenmaal dol op ), maar toch afgevallen! Ik stond al een paar weken stil, dus het lijkt erop dat mijn lichaam even wat anders nodig had ofzo. Nu weer terug naar normaal
Ik ga nu heel langzaam, maar heb nog steeds als doel voor 1 januari 20 kilo kwijt te zijn. Het kan nog!
Het gaat hard nu,weer 0,6 lichter,das een dikke,kilo in 2 dagen??Ik stond daarvoor ook wel al een tijdje stil..Ben er blij mee hoor!! Gister 8.5 kilometer hardgelopen. O:20 gy met bosbessen en eat natural muesli L: banaanpannekoekjes ,met appelstrop en fruit T:wasa zuurdesem crackers met kip en rauwkost D:Beeftartaartje,met gewokte broccoli,champignons,aubergine,tomatenblokjes en italiaanse kruiden. Weer een heerlijke dag in het vooruitzicht!!!
Tuurlijk kan dat. zou ongeveer een kg per maand zijn. Gezond en blijvend afvallen doe je met 0.5 gr per weer. weet natuurlijk niet hoe langzaam je gaat. maar 250 gr per week zou genoeg moeten zijn.
Dat heb ik dus nu ook. Ik sta vaak een week of meer stil en dan opeens in een week verlies ik er 2, gek is dat. Ik was vanochtend 80.2, terwijl ik vier dagen geleden nog 81.8 woog. Bijna bijna onder de 80, ik hoop het morgen te zien
Hier vanmorgen 93! Nu een dikke week echt fanatiek bezig En dat voelt goed! Zou blij zijn als eindelijk die ellendige negen weer van de weegschaal af is
hmz hier is de weegschaal niet vriendelijk in het nieuwe huis. in dit huis weeg ik 66.4 er in het andere huis 65.2 nouja we gaan vrolijk verder
Linda81, fijn dat het goed gaat bij je! Myfitnesspal is echt een ideale app he. Ashera, bijna onder de 80, super zeg! En wat ben je al veel afgevallen! DeeDeeBowtie, dat moet echt wel lukken hoor! Komt vast goed. Ik ga er vanaf vandaag weer helemaal tegenaan, niet meer ongezond eten en ook niet meer veel te weinig eten. Zo ff ontbijten met yoghurt, bramen en wat muesli