Hier vanmorgen toch weer een ons eraf ondanks de poffertjes van gister. Vandaag gaat tot nu toe ook lekker. Morgen een cheatdag want dan vieren we de verjaardag van mijn zoontje
Even een vreugdedans hier....woehoeeee!!!! Nadat ik vorige week zaterdag op de schaal zag staan dat ik een kilo was aangekomen, omdat ik me die week even had laten gaan, afgelopen week de teugels weer aangetrokken. Goed bijgehouden wat ik allemaal at en deze week die kilo, PLUS nog een extra er af! Weeg nu 73 kg, weten jullie hoe lang dat geleden is? Zelfs voordat ik zwanger werd van de jongste woog ik een paar kilo meer. Deze week lekker doorgaan zoals afgelopen week en dan komt de 69 hopelijk weer iets dichterbij. Stuitert nog even verder
Yeaah, ondanks 2 dagen niet kunnen sporten toch bijna een kilo kwijt. Weer een stap dichter bij de 70. Oh, en ik ben nu 4 cm van mijn taille kwijt!
We komen er wel Ik zie en merk ook zo veel verschil aan mijn buik. Niet meer dat opgeblazen en aan het einde van de dag eruit zien of je paar maanden zwanger bent. Al mijn broeken zitten zo veel beter en broeken die eerst niet paste, die gaan weer dicht
Ik wil in totaal 8 kilo kwijt, ik ben nu op de helft. Ik heb nu een week er niet veel aangedaan. Dit doe ik om af te vallen: ongezonde tussendoortjes weg laten, tomaatjes en komkommer er voor in de plaats. Thee/koffie zonder suiker, water drinken. Ik neem in het weekend ook gerust een koek/plak cake of chips/nootjes. Het warm eten en brood eet ik ook gewoon mee, maar wel met mate. Bewegen doe ik niet meer dan anders. Ik mag overigens niet te veel afvallen omdat ik nog BV geef.
Ja echt super! Ik merk het ook heel erg. Vooral met zitten, dan is gewoon weer een normale buik. En niet een bolle bedoeling En ik moet weer een riem om! Mijn eten voor vandaag: Kwark, muesli, chia, lijn en hennepzaad, moerbeien, blauwe bessen. Daarnet een appel gehad 2 sneetjes speltbrood met een omelet met groente. ? ? heb geen idee wat wij vanavond gaan eten. Man is er niet dus het is voor mij en de kids. Heb er wel kipfilet uit gelegd.
goed bezig allemaal! menu vandaag hier: verlaat ontbijt 2 boterhammen mager beleg t: niks l:nog geen idee iig verse ananas t: ??? d: wraps met rundergehakt en groente t; ...
Ah, dit ga ik vanavond eten. Alleen dan met kip.En magere crème fraîche. Mexicaans gekruide zalm met tortilla - Een recept van Sandra Kwak - Albert Heijn
Ziet er goed uit! Ik moet van 16.00 - 21.00 werken, maak maar van te voren een salade klaar. Heb wel ergens tussendoor tijd om die in de auto op te eten verwacht ik
Mijn menu voor vandaag; O; Brinta met halfvolle melk en 1 banaan T; 4 zilvervlies rijstwafels met zonnatura peer/appelstroop wat later nog een klein handje goji bessen L; 3 meer granen boterhammen met 2 plakken 30+ kaas T; Magere kwark met 1 peer, paar aardbeien, wat kaneel en handje rozijnen. Wat later nog een eiwitshake A; Ik eet alleen; 300 gram verse spinazie die ik roerbak, met 4 geklutste eieren erdoor heen en 1 avocado
Ik heb gister flink gezondigd. Was lang geleden en heb (te) veel lekkere (slechte ) dingen gegeten. Ga zo maar eens opstaan en kijken wat de weegschaal zegt
Moet kunnen Chiggy Hier vandaag ook een minder gezond dagje. Wel goed al ontbeten, maar ik ga met vriendinnen naar de Fashiondays en dan weet ik het wel. Tussen de middag een lekker broodje, en vanavond heerlijk uit eten. Ach, ik ben de hele dag aan het shoppen dus ik sport het er wel af
hier ook hoor chiggy... in totaal weer 5 ons erbij. en heb gister eigenlijk alleen maar een bol huzarensalade en 1 paasei gesnoept. zit nu weer aan de yoghurt met lijnzaad en verse ananas. vanavond nog patatjes en dan is het weer klaar met de pret.
Zo af en toe moet je eens zondigen. Dat is er vaak snel weer af! Als het niet té bont gemaakt hebt hihi. Mijn lijstje voor vandaag; O; Havermoutpap met halfvolle melk en 1 banaan T; Eiwitshake L; 3 bruine boterhammen met cottage cheese T; Magere kwark met 2 mineola's 2 aardbeien, rozijnen en kaneel Wat later nog 2 zilvervliesrijstwafels A; Volkoren penne met veel wokgroente en wat cottage cheese Trouwens, ik had vanmiddag bij mijn kwark 2 handjes rozijnen. Misschien wat veel, maar ben er echt 'verslaafd' aan. Vind het zó lekker bij mijn fruit en kwark..
Zo, het weekend zit erop! Zaterdag bij mijn schoonouders alleen brocolli, kikkererwten en bulgur gegeten (de groenten die niet in de olie dreven of die gemixt waren met witte rijst), vanochtend op de weegschaal en niet aangekomen!!! Vandaag weer een beproeving omdat er een soort van brunch was bij mijn schoonfamilie vanwege familie die overgekomen was uit Duitsland. Ik heb alleen 2 kleine donkerbruine broodjes op met ei, komkommer en tomaat (en al de borek, pogaca enzo laten staan). En als avondeten zelf wat linzen en bulgur gemaakt in plaats van mijn schoonmoeders restjes te eten (mag mijn vriend hebben als hij thuiskomt ). Nu hopen dat ik niks aangekomen ben morgen! Straks nog een sinaasappel (ik eet er 1 per dag om goed naar de wc te gaan en ik heb hem nog niet op) en mijn dagelijkse zonde (chocolademelk). Succes weer allemaal deze week
Ja, mijn schoonmoeders eten was inderdaad het probleem, ik ben zelfs 400 gram afgevallen dit weekend!!! Ben zo blij!!