Hier gaat het momenteel echt totaal niet goed met afvallen Ik baal als een stekker van mezelf, maar het lukt me gewoon niet om mijn gedrag te veranderen. Ik ben de afgelopen dagen bizar moe en ik sta echt in overleef-modus, dus geen zin om te koken of te sporten. Ik ben al blij als ik de dag ben doorgekomen zonder drama Maar ik merk het dus wel direct aan mijn gewicht
jeeeeeeej!!! vanmorgen weer 4 ons eraf en ik was nog niet eens naar de wc geweest haha. 94.9!! en gister echt een megabord spaghetti op haha. bolkje@ balen zeg.. maar misschien juist als je er toch voor gaat dat je juist weer positief word als het eraf gaat! sterkte
Ik ben vanmorgen op de weegschaal gegaan en ik weeg ondanks alles nog steeds minder dan op 21 maart (laatste weegmoment dat ik had opgeschreven) Blijkbaar doe ik toch wel iets goed dan maar geen idee wat
Woehoee zo stond ik even stil, en zo ben ik 700 gram kwijt! Mijn menu voor vandaag: 3 volkoren knackebordachtigedingen met wat kipfilet tussendoor lekkere worteltjes Lunch, een krentenbol en 2 sneetje spelt met vruchtenhagel tussendoor aardbeien, frambozen en meloen En vanavond kipfilet met bloemkool. Misschien wat kwark met fruit na.
Goed bezig Tinateenslipper! Bolkje, *schopt* voor motivatie. Maar goed dat je toch iets bent afgevallen, haha.
Hier was er vanmorgen weer 100 gram af. Het ging de laatste tijd zo langzaaaaaaaam en nu ineens sinds zaterdag 700 gram eraf. Ik heb net ontbeten met 2 speltcrackers, 1 met gekookt ei en 1 met pindakaas. Rest vd dag weet ik het nog niet, mijn beugel wordt ze geplaatst dus ben benieuwd hoe het eten vandaag gaat Voor de lunch heb ik iig yoghurt met verse aardbeien meegenomen
Joehoe nadat ik vorige week niks was afgevallen deze week weer een kilo eraf. En gisteren voor het eerst in twee jaar weer gaan hardlopen. En nu doorzetten. Wat een kick als je weegschaal weer lief voor je is
Ik zou graag wat van mijn buikvet af willen. Ik ben verder eigenlijk goed in verhouding. Ik vind mijn benen en borsten mooier nu ik wat voller ben,maar mijn buik moet echt wat af. Kan ik dit met alleen buikspieroefeningen of ontkom ik echt niet aan afvallen? Ik heb wel een hele goede loopband gekocht...ik heb namelijk totaal geen conditie en wil dat thuis eerst op de loopband wat opbouwen. Heeft er iemand tips en advies voor me? Alvast bedankt!
Hier ook weer onder de 62 kilo! Nu 61.9. Ik woog weken lang tussen de 62 en 63 kilo. Eindelijk, morgen weer trainen, 45 min kracht training en half uur cardio. En dat 2 a 3 keer per week ga ik dat doen. Top voor de dames die ook weer wat kwijt zijn! Na stilstaan is dat zo fijn.
Hier sinds zaterdag 1 kilo eraf yay Ik zie wel weer een beetje op tegen het weekend, het blijft eng, maar gewoon weer minder eten bij schoonmoeder en de dingen met rijst en veel olie vermijden Mijn menu voor vandaag: Ontbijt: yoghurt met meusli en een kiwi Lunch: 3 boterhammen met kaas, ei, tomaat en komkommer Tussendoor: sinaasappel en wat aardbeien Avondeten: bulgur met courgette en ik heb nog wat linzen over van gisteren Tussendoor: chocolademelk en misschien een appel maar dat ligt eraan of ik honger krijg of niet Succes weer allemaal!!
menu vandaag: o: 3 volk crackers met beleg t: kiwi l: salade met gerookte kip t: plakje ontbijtkoek d: rijst met kipkerrie t
Gaat idd lekker bij veel dames zeg! Mijn beugel is net geplaatst... Volgens de ortho gaat het over een paar uurtjes pijn doen. Lunch: turkse yoghurt met chiazaad, lijnzaad, aardbeien en banaan Tussendoor: eiwitshake Diner: weet ik nog niet, iets makkelijks....