Nou net gewogen, w.s was de halve zak popcorn gisterenavond niet helemaal een strak plan haha Maar al met al, deze week -1,3kg! Nog 1,8 en dan onder de 70....ach we komen er wel Mijn menu vandaag; ontbijt yoghurt met fruit en beetje agave siroop (ben ik serieus verslaafd aan haha) tussendoor fruit Lunch 3 crackers met mager beleg en gekookt eitje tussendoor rijstwafel En w.s wat rauwkost tijdens het koken als ik dingen aan het snijden ben Diner Courgette lasagne, dus zonder lasagne bladeren En hamblokjes ipv gehakt Tussendoor schaatlje yoghurt en bij lekkere trek nog een paar amandelen
hier niets bijzonders vandaag op de weegschaal. en vandaag ben ik jarig dus eet ik gewoon! geen taart maar wel lekker boerenmetworst op mn boterham en vanavond ga ik lekker uit eten met mn man. je word tenslotte maar1x 30 haha
tinateen; gefeliciteerd met je verjaardag!! hoe jong ben je geworden? hier vandaag; ontbijt; 1 boterham met jam en 1 gekookt eitje tussendoor; niks , ga naar voorstelling van kikker met dochter lunch; aardbeienshake van weight care tussendoor; stuk fruit diner; snijbonen met kip en aardappelpuree met daarna yoghurt savonds; ik hoop me in te houden en niks te pakken. morgen verjaardag van dochter ga ook dan proberen om alleen een stukje taart te pakken en verder niks. vanochtend 70,5!!! al anderhalve kg kwijt in ruim een week, maar was ook wel ongesteld deze week dus wellicht nu wat vocht daarvan kwijt.
30! hahaha menu vandaag o: 2 boterhammen en 1 cracker t: verse ananas l: kipsalade ( om het nog een beetje netjes te houden vandaag hihi) t: denk nog van 2 crackers d: uit eten met veeeeeel lekkere dingen hahaha
Gefeliciteerd TinaTeenslipper, geniet er van Mijn menu vandaag: Ontbijt: yoghurt, meusli en 2 kiwi's Tussendoor: sinaasappel Lunch: 3 boterhammen met kaas, tomaat, ei en komkommer Tussendoor: waarschijnlijk een appel, maar misschien niks, ik moet naar de tandarts om wat dingen te laten doen. Avondeten: ga bij schoonmoeder eten dus dat is een surprise Tussendoor: chocolademelk
Tinateenslipper, van harte gefeliciteerd! Ik lees al een tijdje mee! Sinds 14 maart begonnen met een gewicht van 89,5kg, nu ruim 4 weken verder en precies 4kg kwijt! Ik eet 'normaal' maar gebruik wel de app myfitnesspall, caloriƫn tellen om het eetpatroon in de hand te houden.
Terug van mijn schoonmoeder en wat had ik een honger, alles was weer gedrenkt in olie, dus heb ik alleen wat bulgur op en een klein beetje kikkererwten, ik wil haar ook niet voor het hoofd stoten. Dus net even 2 eieren voor mezelf gekookt en die naar binnengewerkt Straks waarschijnlijk nog wat fruit en dat is het dan hebben we deze dag ook weer overleefd
Gefeliciteerd Tina en eet smakelijk!! Vandaag tot nu toe een keurige dag gehad. o. twee crackers mager belegd t. geen, want laat ontbeten l. 1 bruine boterham met 30+kaas en tomaat, 1 bruine boterham met een gekookt ei t. twee rijstewafels met een beetje slankie smeerkaas d. zilvervliesrijst, roerbakgroenten en paar stukjes kip en neem vanavond nog een bakje magere kwark met wat fruit. En heel misschien nog een paar paprikachipjes...
Ik ben 2 weken geleden met het nieuwe Sonja bakker boek begonnen. De reden is, dat ik het prettig vindt om precies te zien wat ik iedere dag moet maken. Ik wist eerst totaal niet wat ik iedere dag moest koken. Woog toen ik begon 75 kilo, en ben nu 4,3 kilo afgevallen in twee weken. Het doet me echt goed. Ik wil heel graag tussen de 60 en 65 kilo wegen. Ik merk al zoveel verschil. Wat ik ook doe is in een keer in de week fitness en drie keer in de week een uur wandelen.
Ik hoop deze zomer net als na mijn eerste weer mijn zwangerschapskilo's kwijt te raken. Na de eerste 8 weken gefitnesst maar ik trok het niet meer. En toen ineens in het voorjaar van 2012 vlogen de kilo's eraf. Wat deed ik anders: niet meer snoepen, wekelijks meerdere keren met de wandelwagen naar de stad en dan meestal een uur of 2 weg zijn. Toen raakte ik de 5 resterende kilo's kwijt met nog 6 extra. Verder uit alle diƫten die ik ooit heb gedaan de volgende voedingsmiddelen blijven gebruiken; alles volkoren, brood, pasta, pannenkoekenmix als we dat gebruiken. Zilvervliesrijst. En het is een knop die om moet en de mijne staat op de helft nu Succes allemaal!
Heel goed, want ben 2.3kg afgevallen Ik heb een basis menu gekregen, maar ik heb een enorme variatielijst, zodat je zelf kan kijken waardoor je dingen kan vervangen. Ik varieer dus elke dag wel. Ik neem dan de ene dag aardappelen en de andere dag rijst of pasta bijv. En brood vervang ik ook door cracottes, beschuit enz. Het is ook niet echt een dieet vind ik. Gewoon gezond eten. Ik moet nu meer eten dan wat ik normaal deed, maar dat heb je natuurlijk ook nodig voor het sporten. Ben jij ook al afgevallen?
Gefeliciteerd TinaT! Wat is iedereen goed bezig! Ik hou me er even een paar dagen niet mee bezig. Voel me nog niet helemaal superlekker, eten gaat nog niet super, heb wel trek maar ook nog een misselijk gevoel waardoor ik niet veel zin heb in eten, dus ik eet nu even waar ik zin in heb (is niet veel, haha).
Goed bezig Ik ben 1 kg afgevallen en sta nu deze week stil.. Ene moment schiet ik ineens 700 gram omhoog en dan is het weet weg snap er niks van.. Misschien toch wennen aan het sporten? En misschien moet ik ook wat meer gaan eten kijken of het dan beter gaat Hou volgens mij ook vocht vast want mijn voeten zijn dik!
@ chantal, dat is een goed begin! @frannie, nog ff een draai aan die knop geven @mammaG, kijk daar wordt een mens blij van @bloem, eerst maar weer helemaal opknappen idd. Zo ik ben gisteravond onverwachts op stap geweest. Pppfff katertje nu hihi. Dus extra moeite om gezond te eten vandaag. Menu Ontbijt/lunch 3 crackers met filet americain. Tussendoor fruit en rijstwafel Diner pizzabrood, 2 speltboterhammen belegd met ui/paprika/champignons en klein beetje geraspte kaas. Tussendoor Yoghurt
morgen weer wegen en dan een paar dagen ertussenuit naar mijn schoonouders zal dus van dinsdag tot en met donderdag even geen kcal tellen (weet ook niet wat we gaan eten ) zal wel wat opletten dat het niet de spuigaten uitloopt