hier niks eraf, niks eraan. menu vandaag o: 2 kleine witte stokbroodjes t: niets l: 2 boterhammen en 2 crackers. komkommer en augurk etc t: bakje magere kwark met eetlepel lijnzaad d; kip tandoori t: vriendinnnenavond, zal me beheersen
Healthy Bananabread Recept - Ik heb geen quinoameel gebruikt maar gewoon havermout. Chocolade en noten heb ik ook weggelaten...
Ik ben aangekomen! Voelt toch gek hoor, ook al weet ik dat het spieren zijn.. ben van 53 naar 55 gegaan, en 17% vetpercentage nu zo door blijven gaan en blijven "afvallen" in vetpercentage en dan ben ik gelukkig
Hier ook weer 4 ons ten opzichte van gisteren! Nog 5 ons en ik zit onder de 90!! Ook weer een soort van mijlpaal Maar goed, het is weer weekend, eng....
Ik sta al een week stil nu maar ik weet gewoon dat ik netjes eet en dan gaat het echt vanzelf weer naar beneden! De kunst is om op dat soort momenten niet je motivatie kwijt te raken
Beetje een chaotische dag gehad hier, heb vrijwel geen tussendoortjes gegeten op een paar aardbeien na en toch heb ik het gevoel veel te veel gegeten te hebben. Heb ook niet gewandeld en geen oefeningen gedaan, geen tijd voor gehad en ben er nu echt te moe voor, straks lekker luieren voor de tv Ik durf me morgen ook bijna niet te wegen Mijn menu vandaag: Ontbijt: yoghurt met meusli en een kiwi Lunch: 3 boterhammen met kaas, ei, komkommer en tomaat Tussendoor: ik gok zo'n 5 aardbeien Avondeten: 2 gepofte aardappelen en gevulde aubergine (bulgur/tomaat/feta) Tussendoor: chocolademelk
Wat raar dat ze niet eens willen proeven? Hier geen man en mijn kind eet lekker met mij mee Iedereen druk met Pasen nu? Ik doe zelf helemaal niks aan Pasen en dat komt me qua lijnen natuurlijk prima uit zo. Geen gesnoep en gesnaai! Menu voor vandaag: O: 2 speltcrackers. 1 met gekookt ei en 1 met appelstroop T: Appel L: Bulgursalade T: plakje bananenbrood (staat nu in de oven ) D: gebakken aardappelpartjes, gekookte rode bietjes en een magere beefburger T: wat aardbeien of blauwe bessen
Oh wat moeilijk deze dagen met pasen! Veel familie bezoekjes, kopje koffie, overal lekkere chocolade en taart en cake en zelfgemaakte hapjes!! Aaaaahh! Zal blij zijn als alle lekkers op is, haha!
mijn kleding zit allemaal beter hihihi, maar val geen gram af denk dat eerst alles steviger word..en daarna afvallen??
Oke, zullen het vandaag maar even niet over eten hebben Gelukkig vanmorgen besloten mijn route op de fiets te doen en dat doe ik morgen ook maar haha. Totdat mijn ouders er waren ging t goed, maar toch paar chocolade eitjes op en teveel chinees. Voel me nu echt volgepropt, bah!
Hier was het ook niks vandaag, heb me iets teveel laten gaan... Morgen weer wegen en er weer flink tegenaan.
Vandaag ook niet zo'n beste dag.... Hmmzz. Vanochtend ontbeten met bruin stokbrood met brie en salade. En een eitje. Tussendoor een banaan en in het pretpark 2 bolletjes met ham. Daarna een softijsje. Tussendoor een bak aardbeien en frambozen. Vanavond hebben we de bbq aangehad. Heb 1 worstje op, verder kip. En wat stokbrood met filet, stukjes paprika en champignons. Oh en wat cocktailsaus. Vanavond wel KEIHARD gesport, dus hoop dat de schade morgen meevalt. Morgen maar weer even gewoon doen.
Hier was er vanmorgen weer 200 gram af. Over n paar dgn is ben ik 2 dagen bij familie en dan vind ik het altijd zo moeilijk om gewoon goed te blijven eten. Ben dit keer echt vastberaden me niet te laten gaan Net ontbeten met turkse yoghurt, aardbeien, blauwe bessen, lijnzaad en chiazaad, nog geen idee wat ik de rest vd dag ga eten...