afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Net gewogen, toch nog een kilo afgelopen week. Nu -15.5.

2. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Hier 200 gram erbij, maar dat is al heeeeel wat minder dan de gebruikelijke kilo in het weekend, dit is vast een normale schommeling ;) Er wordt hier geen pasen gevierd, dus heb geen verleidingen hoeven te weerstaan :p Met goede moed de week in, hoop dat ik onder de 90 kom deze week, zou moeten lukken!!!

Succes weer allemaal deze week!!

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gisteren keurig geweest tot we op visite ging:

O: eiwitshake met lijnzaad en chiazaad
    T: een walnoot
    L: 2 volkoren beschuit met een gekookt eitje

En daarna begon de ellende: chocola, dropjes, chips, chinees.........pfff heel lekker, maar zo slecht. Ik zit gewoon nog steeds vol, bah. en de weegschaal na 1 dagje: +800 gram :( .

Dus vanmorgen maar weer braaf met m'n eiwitshake met lijnzaad en chiazaad begonnen.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Gisteren bbq gehad dus ook niet een top dag zoals de meesten :) wel een half uur op de crosstrainer gestaan en vandaag ook weer hopelijk maakt dat het eten van gisteren weer een beetje goed.

5. Delta

Delta Niet meer actief

#825 Delta, 21 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2014
    Hier vandaag weer vol goede moed! Ik heb mijn menu veranderd, ik moet toch echt minder eten wil ik weer gaan afvallen. Heb nu een lijstje van 1685 kcal om precies te zijn. Op dagen dat ik zal sporten, zal ik iets meer eten.

Menu vandaag;

O; Afslank eiwit shake
    T; 1 appel
    L; 60 gram havermout + 350 ml rijstmelk ongezoet + 1 banaan
    T; 250 gram magere kwark + 1 peer + beetje kaneel
    Wat later nog 10 gram noten en 10 gram moerbeien
    A; 75 gram zilvervlies rijst + 400 gram wokgroente + 200 gram cottage cheese + 1 eetlepel olijfolie om in te bakken

Dit is dus 1685 kcal. Ben benieuwd. Ik heb geen honger, maar dat komt echt door die eitwit shake, vult goed en lang geen honger hele dag door. Geen snaai trek ook.

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hier gaat het ook goed. Inmiddels alweer 7 kg afgevallen. Ik ben er nu ook weer bij gaan hardlopen en wil nog op zoek naar wat krachtoefeningen. Morgen weer wegen.

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    @Delta

Hoe gaat het? 1685 kcal is niet veel als je veel sport, als ik zo weinig eet voel ik me zo slap.. Maar wie weet helpt het je wel net over je plateau heen!

8. Delta

Delta Niet meer actief

Momenteel sport ik deze week niet zoveel i.v.m (heftige) menstruatie. Dus ik probeer het nu. Wel beweeg ik veel, zowel binnen als buiten. Maar ik voel me nog niet slap! We zullen zien of ik het volhoud straks als ik meer ga trainen. Ik wil inderdaad echt nog wat vet verliezen, dus ik zal wel moeten..

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    zal maar niet zeggen wat ik allemaal gevreten heb met pasen dus vanaf vandaag weer hard aan de slag.

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    menu vandaag

o: 3 crackers met beleg en het laatste gekookte ei van pasen
    t: niks had visite
    l: 2 boterhammen en laatste bolletje huzarensalade
    t: cracker en rijstwafel
    d: bulgur met champignons en hoop rauwkost erdoor en spinazie. geen vlees vandaag

11. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Gelukkig! Heb je je vet% al laten meten? Wie weet gaat het er al wel af? :) ik ga vanavond nog maar eens meten, ben nieuwsgierig hoe het gaat :D

12. Delta

Delta Niet meer actief

Spannend wat je vet% is !! Ik meet het niet via de sportschool, omdat ik daar niet sport natuurlijk.. De weegschaal is niet zo betrouwbaar, maar er is nog niks van mijn omtrek af volgens mij. Al is het met zo een meetlint ook wel lastig vind ik.

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Pff ik weet het donderdag pas omdat mn begeleider besloten heeft een paar dagen vrij te nemen ;) tsss :p

Ja zelf je omtrek meten is best lastig, je moet het voor het trainen precies op dezelfde plek meten en op ongv. hetzelfde tijdstip.. degene bij mij op de sportschool doet het zo vaak dat hij automatisch alles op de goede plek pakt. Wat dat aangaat is dat echt handig! :)

al zit er dan wel een vreemde met zn tangetje in je vetjes te knijpen :p

14. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik heb gisteren de eerste weging/meting gehad! Vorige week woensdag begonnen met het dieet en gisteren 1,5 kilo lichter :):):) En dat terwijl ik MEER ben gaan eten! Ik sta er echt van te kijken en ben zo blij :D Vetpercentage is van 25,4% naar 23,8% (mijn eerste streef is 20%) en mijn BMI is ook met bijna een punt gedaald. Het gaat de goede kant op! Weeg nu 59,7, nog 5,7 kilo te gaan tot mijn eerste doel :) Liefst 52!

Ik heb voor deze week wel 200kcal per dag minder, ik zat af en toe echt te proppen om het op te krijgen en dan met name de lunch en het avondeten.

Ik at gewoon verkeerd, ontbeet (is dat een goed woord??) zelden tot nooit, at bijna geen tussendoortjes en qua lunch hooguit 4 boterhammen met niet eens vet beleg. Ik snoepte af en toe wat maar echt niet veel. Avondeten at ik wel altijd flink. Ik snapte dus ook niet waarom ik niet af viel, ik at immers amper. Nu zie ik echt in dat je lichaam juist voedsel nodig heeft om af te vallen. Het was even de knop omzetten want ik was bang dat ik juist flink aan zou gaan komen met mijn 'dieet' maar nu het resultaat gezien te hebben. Ik ben happy! En natuurlijk is het 'pas' de eerste week maar in één week tijd heb ik al geleerd beter voor mijn lichaam te zorgen en gewoon écht regelmatig te eten. Om maar niet te beginnen over hoeveel beter dit voor mijn darmen is!

Menu voor vandaag:
    O: 2 sneeen speltbrood met gestampte muisjes
    T: 1 kiwi, 150ml vruchten yoghurt
    L: 2 sneeen speltbrood met 1x linera paté en 1x kipfilet
    T: Volkoren cracker met jam
    D: 100 gram volkoren spaghetti, 100 gram kipfilet, 200 gram groentemix, 100 ml zoetzure saus en 50 gram verse ananas
    (hoop dat dit smaakt vind het nu niet echt smakelijk klinken)
    T: 2 mandarijnen en 175 ml vruchten yoghurt

15. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wat goed Inge, heel fijn begin!

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    @Inge88 goed bezig! Hoe lang ben jij?

17. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier is er ook weer een halve kilo af. En dat vanaf maandag.
    Heb helemaal niks geks gedaan. Gewoon weer normaal eten.

Maar ben er wel blij om. Want zit nog niet weer onder het gewicht van voor onze vakantie. :(
    Maar zitten nu dus weer op 68,4. Op naar de 65. :p En dan de rest. ;)

18. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik ben 1,58 (kort ;))!

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier was er vanmorgen weer 200gr af!
    Zit nu in de trein op weg naar familie dus hopelijk kan ik me daar ook inhouden :p
    Morgen is mijn moeder jarig en wil wel een stukje gebak nemen maar verder niks slechts... :)

20. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Iedereen is weer goed bezig zo te zien!!

Ik zal deze week waarschijnlijk niet veel afvallen. Ben deze week met medicijnen begonnen voor hooikoorts en die maken me zo moe, ik heb nergens energie voor, dus heb al 2 dagen niet gewandeld. Ik neem ze vanaf vandaag niet meer, ik voel me zo lamlendig, ik zoek wel naar andere! Maar ik hoop dat ik in ieder geval onder de 90 kom deze week, dat is nog 400 gram :)

Deel Deze Pagina