afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Iedereen is goed bezig zeg!!!! Ik ben gelukkig vanaf de hele slechte 1e paasdag nu weer een kilo kwijt (dus 200 gram onder het gewicht voor pasen, aangezien ik op die ene dag 800 gram zwaarder was). Het gaat heel langzaam, maar elk onsje wat er af is, is er maar af denk ik zo.

Mijn menu voor vandaag:
    Ontbijt: eiwitshake met chiazaad en lijnzaad
    Tussendoor: 2 mandarijnen
    Lunch: 2 of 3 beschuit met extra pure hageslag
    Tussendoor: geen idee nog (walnootje, banaantje of cracker met slankie)
    Diner: salade met Carpaccio
    Als ik nog trek heb een bakje yoghurt toe

2. Delta

Delta Niet meer actief

Sjonge, ik zit aan mijn boekweitpannenkoeken, gemaakt met water ipv melk. En met stukjes banaan als beleg. Maar wat is het lekker. Nu al 2e keer dat ik ze eet als lunch deze week haha.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Iemand hier een recept voor bananenbrood gemaakt van speltmeel? Wil vanmiddag wat bakken :D.

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Leuk om wat te kijken hier.

Ik kom even binnenvallen om te delen dat ik zo blij ben.
    De afgelopen maanden van ongeveer 78 naar 70 gegaan!
    Nog 5 kilo te gaan ongeveer maar voel me al zoveel beter. Het lukt!

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    sjips ik was gewoon niks kwijt. En heb zo goed gesport en me aan de regels gehouden. Enkel 2 paaseitjes op op 2e paasdag. Stom! :(

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou hier gaat t m niet worden hoor deze week haha.
    Ben nu 1,3 kg zwaarder dan voor de pasen en ik geloof eigenlijk ook niet dat het puur van de paasdagen komt. Heb wel meer gegeten, maar niet extreem veel. En expres nog wel op de fiets mijn routes gereden (moest werken die dagen).

Baal er wel van en vanmorgen maar even de cm te voorschijn gehaald. Om mijn heupen 1 cm minder en bovenbenen 0.5 cm.
    Niet in een week tijd hoor, zo nu en dan meet ik het.
    En dan stelt het mij weer gerust haha

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb gisteren de standing abs routine gedaan en eergisteren de quick sweat cardio ofzo? Weet de namen niet meer precies. :D

Maar vind het leuke filmpjes, erg duidelijk.

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ben op dit eigenste moment trouwens wel zwaar aan het zondigen, boterham met speculoospasta. Ik verwacht heel binnenkort ongesteld te worden ofzo, kon heel de dag aan niks anders denken dan speculoospasta. :)

9. Delta

Delta Niet meer actief

Haha dat heb ik ook altijd. Ik gun mijzelf 1 keer in de maand dus met menstruatie ook altijd een reep chocolade.. :cool:

10. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Hier deze week ook echt niet goed.. Heb net een boterham met nutella op als tussendoortje, ik zal ook mijn menstruatie maar de schuld geven :p En bijna niet gewandeld deze week, ik wilde vandaag echt gaan, maar nu regent het al de hele middag... Ik ga proberen in het weekend extra te wandelen al heb ik daar vaak geen tijd voor, nou ja, maar gewoon goed plannen ;)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.400
    113
    Leuk topic! ik probeer ook langzaam wat af te vallen, maar wil nog niet heel goed lukken. Ben vorig jaar afgevallen van 84 naar 76 kilo en ik schommel nu nog steeds zo rond de 75/76. Vandaag net wel een heel erge dip gehad en een zak snoep naar binnen gewerkt. Moet op zich een keer kunnen natuurlijk, maar nu wel weer extra opletten dit weekend.

Ik wil naar de 69 kilo, ik ben 1.77. Ik heb nu qua bmi wel een gezond gewicht gelukkig, maar wil er graag nog wat af.

Ik was bezig met 30 day shred, maar ik krijg er vreselijk zere knieën en enkels van helaas (zijn mijn zwakke plekken, ben daarom destijds ook met boksen en hardlopen gestopt).

12. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb vandaag de laatste weging van het programma gehad en ben nu naar 12 weken 16.9 kg kwijt! ik ben er supertrots op en heb het programma verlengt. succes weer iedereen!!

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wauw aapje wat goed zeg!!

Ik ben net terug van 2 dgn familie. Heb wel beetje gezondigd maar me niet helemaal laten gaan. Zowel gister als vandaag zo'n 300 kcal meer dan normaal. Morgenochtend weer wegen... Ben benieuwd!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    wauw! Dat is echt ongelofelijk veel :$

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Fijn dat ik niet de enige ben :D

@aapje; wat goed!!

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben 200 gram zwaarder dan voor mijn familiebezoek.
    Valt mee! Hoop dat het er morgen weer af is :p

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.053
    113
    Nederland
    Ik lees heel vaak mee, maar reageer eigenlijk nooit.
    Ben zelf nu 4 weken bezig met fit worden en afblijven op de sportschool. Ben nu 2 kilo kwijt. Vind het niet heel veel, aangezien die er vorige week met pasen weer aanzat en ik die deze week weer weg gesport heb.:p
    Ik mag ook maar 1300 kcal per dag (ben erg klein) maar heb vaak zo'n honger nog. Hebben jullie tips voor iets met niet al teveel kcal maar wat wel lang een verzadigd gevoel geeft?

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik mag 1320 kcal per dag :) Maar als je veel sport is dat wel heel weinig hoor!
    Ik heb trouwens vrijwel nooit honger (hooguit lekkere trek :p)
    Ik eet voor ontbijt vaak Turkse yoghurt (3,5% vet) met fruit, chiazaad & lijnzaad of havermoutpap. Havermout vult echt enorm goed!
    Voor de lunch eet ik vaak een salade (bijv met avocado, tomaat, komkommer, gerookte kipfilet) of een omelet met groente.
    Avondeten eet ik echt vanalles, gewoon waar ik zin in heb maar wel maar 1 bord.
    Favo tussendoortjes zijn hier appel met kaneel, blauwe bessen, schaaltje yoghurt, bakje aardbeien, eiwitreep, plakje banenbrood of appelmoescake :)

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.053
    113
    Nederland
    Dankje voor je reactie. Yoghurt eet ik niet zo vaak, maar eens meenemen. En havermout pap maak je dat zelf of kant en klaar uit de winkel?
    1300 is idd niet veel. Heb lichamelijk zwaar werk (werk in supermarkt op de winkelvloer van 6-16) en sport 3x per week.
    Soms eet ik wel eens 1500 en dan zeggen ze dat dat voor mijn lengte teveel is en ik echt niet boven de 1400 mag uitkomen.

Ik ga iig is kijken naar die havermoutpap, kan me vaag herinneren dat mijn vriend dat toen wel eens at. :)

20. Imensa

Imensa Niet meer actief

Wat is je lengte, gewicht en vp dan ?

Deel Deze Pagina