wendelaa weet wat je bedoel al mijn gewicht zit ook in me bovenbenen en heupen en dat gaat er moeilijk vanaf in kilo's
Daarom meet ik geregeld een keer, zijn nu zeker al een paar cm vanaf. En ik merk het gewoon aan mijn kleding
Bij mij waren benen ook altijd een probleemzone, maar sinds ik hier wandel (heuvel op, heuvel af, heuvel op, heuvel af) is het daar nu juist als eerste afgegaan Nu mijn buik nog
Hier staat er momenteel een bananen brood in de oven met volkoren speltmeel, gebroken lijnzaad en raw cacao nibs.
Lekker! Dat staat bij morgen op de planning. Vandaag weer kokosbrood gemaakt. Voor de dames die lekkere trek hebben, ik heb vanmiddag banaan gebakken met een beetje kaneel. Erg lekker en vult ook nog eens goed! Bekijk bijlage 391751
Ziet er lekker uit lovely!! Ik vind zilvervlies rijstwafels met pindapasta en banaan ook zo goddelijk lekker haha
Ik ben juist gestopt met bananen eten toen ik stil stond, ik had ergens gelezen dat het niet het beste fruit is wat je kunt eten als je af wil vallen. Vervangen met een kiwi en het heeft gewerkt, sindsdien weer volop afgevallen Maar dat zal ook wel per persoon verschillen denk ik!
Ik heb laatst zitten smullen. Banaan in plakjes. pindakaas tussen 2 plakjes. door de puurste gesmolten choco halen en dan in de vriezer zetten. Nomnomnom
Hihi, enne waarom dan niet? Ook een stukkie? Mijn menu vandaag; O; eiwitshake T; appel L; brinta met amandelmelk ongezoet, eetlepel gebroken lijnzaad en 1 banaan T; 2 kiwi's en 1 peer wat later 10 gram noten + 10 gram moerbeien en 1 dadel en toen..... gezondigd; 2 plakjes bananenbrood, 1 met appelstroop en 1 met pindapasta A; volkoren pasta met broccoli, courgette en sardines
Zie nu pas dat autocorrect er bomen van heeft gemaakt haha. Wilde hapjes zeggen...maar ben nu aan t werk, zo lastig klaar te maken als je de ingrediënten niet voor handen hebt
Ja hallo :x das niet tof! Ik heb echt net 5 min geleden mijn avondeten naar binnen zitten werken, maar krijg nu alweer gigantische lekkere trek met al die foto's en berichtjes over lekkere hapjes STOP DAARMEE!
Ahhh stom wendelaa! Hier nog steeds 60.8 haha, weeg al paar dagen hetzelfde. Beter als bijkomen, maar dat kan van alles zijn als je wat aankomt, waarschijnlijk vocht. Ik ga de uitdaging aan, geen zuivel/kwark. Ik heb mijn melk vervangen door amandelmelk. Ik heb enorm veel puistjes. Ik word er helemaal ellendig van. Zeker gezien het feit dat ik al bijna een jaar clean eet.. Wat doe ik fout? Gewoon mijn hormonen? Toch de zuivel? Moedeloos word ik er van.. Ik zie er namelijk uit alsof ik elke dag patat eet en mijn gezicht niet was. Dat doe ik namelijk 2 keer per dag en smeer zelfs geen make up meer.
Lekker Chiggy! Mijn onderbuik voelt ook erg aan alsof ik ongesteld moet worden, krampen die doortrekken naar mijn onderrug. Voel me ook weer opgeblazen.....nadeel van een spiraal, als t eindelijk begint met dit soort verschijnselen, houd t wel ff aan. Echt ongesteld wordt ik namelijk niet
hier niks eraf niks erbij. schommel steeds tussen de 93, 5 en 94,2. maar had gister wel een broek die ik paar weken geleden al ruim zat gekocht had helaas en nu was het gister zo erg dat ie zelfs niet meer lekker zat. ongesteld moet ik volgens mij ook weer worden eerdaags