afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

wendelaa wat een fantastische begin van de dag! Super joh! Onder de 7 op de weegschaal! Woehoe! :)

bakfiets
    ik heb een elektrische baboe City, ideaal!

2. soeza

soeza Niet meer actief

inge88
    misschien ben je qua gewicht niet afgevallen maar wel qua cm omvang? Kan ook toch als je zoveel sport? Iig ben je goed bezig! :)

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Super zeg!!! Heerlijk gevoel he :D

4. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Wat goed wendelaa

Hoeveel vallen jullie gemiddeld per week af?

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zonnestraal hier verschilt dat maar de afgelopen maand ben ik bijv 2,5 kg afgevallen en de maand daarvoor 2kg.

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Wat vreselijk. Zal vast erg moeilijk zijn weer een draai erin te vinden.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    Wendelaa wat goed!!

hier vandaag een rot begin. 800 gr in 1 dag erbij. Is dat nou normaal? Wel gezondigd. Maar echt geen vreetfestijn. Bah. Nouja. Nu weer op wilskracht verder.

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Heb ik ook altijd hoor, mijn gewicht schiet meteen omhoog als ik gezondigd heb. Gewoon weer doorgaan! Die 800g is zo weer weg als je weer op de goede manier doorgaat nu.

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    en ik heb dat ook. plus daarbij moet ik ongi worden dus gaat weer lekker hihi

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zeker, van 5 x in de week sporten naar niks valt niet mee.
    Inmiddels zijn we ruim een jaar verder na de diagnose, maar hij is nog steeds zoekende.
    Hij gaat nu meestal 1 a 2 x in de week zwemmen

11. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Lekker Wendelaa, eindelijk onder die 70, heerlijk :D

Hier zoals gewoonlijk weer wat aangekomen, stom weekend grrr en gisteren niet eens zoveel op. Wel uit eten geweest, maar daar rekening mee gehouden de rest van de dag:

Ontbijt: yoghurt, muesli en een kiwi
    Lunch: 2 boterhammen met ei, kaas, tomaat en komkommer en een sinaasappel
    Avondeten: 2 biber dolma, groene salade (rode kool, wortel, komkommer, mais, tomaat en wat dressing) en kesme soep (tomaat, linzen en noodles)
    Tussendoor: chocolademelk

Vandaag een vergelijkbaar menu alleen met avondeten ga ik linzen met bulgur eten :)

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat was voor mij ook erg moeilijk. Ik was erg sportief. hardlopen etcetc. Nu kan ik niet meer rennen... En moet ik aangepast sporten. soms kan ik een week niets bvb.. het is heel erg verschillend per week.

wat heeft je man als ik vragen mag ?

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ashera, balen! Ben je over een hele week genomen aangekomen of alleen ten opzichte van gister?

Imensa, ja dat mag ;)
    Mijn man is helft van een 2ling en tijdens zijn geboorte zuurstoftekort opgelopen.
    Hierdoor heeft hij een hersenbeschadiging zicht uitend in spasme.
    Bij hem zie je het vooral aan zijn rechterbeen.
    Paar jaar geleden kreeg hij ineens krachtsverlies in zijn andere been. Na 1.5 jaar onderzoeken en 4 ziekenhuizen verder kreeg hij in het UMC de diagnose PSMA.
    Dit is een zusje van ALS, ook progressief maar lang niet zo heftig. Ze vermoeden bij hem dat hij de langzame variant heeft en de kans is groot dat het zich beperkt tot zijn onderlijf. Hier gaan we voorlopig dan ook maar vanuit

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Wat heftig zeg. Ik hoop met jullie mee dat het beperkt blijft tot onderlichaam hoe vreselijk dat ook al is natuurlijk. En dat hij weer een draai kan gaan vinden in zijn dagelijkse dingen.

Ik heb ook last van spasme vooral in mijn arm en bij hele heftige aanvallen is het heel de linkerkant en mijn nek. Dit komt ook door beschadiging in de hersenen door een zuurstof tekort. gelukkig heb ik dat niet heel de tijd. vooral als ik gespannen ben of veel gedaan heb.

15. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    3 ons meer dan in het begin van de week, dus weer over de 90... Maar ja, ik heb dat altijd in het weekend, lijkt wel alsof mijn lichaam dan van slag is, ik ga ook minder naar de wc, sla soms zelfs een dag over. Komt vast weer goed volgende week :)

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nou ik krijg vandaag veel te weinig binnen.. Ben vanmiddag ineens ziek geworden en al paar keer flink overgegeven :(
    Kan me er echt niet toe zetten iets te eten nu :(

17. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    He bah Chiggy, ik hoop dat je je snel beter voelt, beterschap!

18. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik hoop het soeza! Ik heb me nooit gemeten..

Ben vandaag iig maar even extra naar de sportschool geweest! :D

Beterschap chiggy!

19. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    beterschap Chiggy! even geen zorgen maken over het eten, zolang je maar genoeg drinkt :)

20. Delta

Delta Niet meer actief

Beterschap chiggy !

Deel Deze Pagina