Gaat het vandaag alweer iets beter? Rust maar even lekker goed uit en ik hoop dat je je snel weer helemaal fit voelt!
Ik ga morgen maar niet wegen denk ik Gisteren een beetje (veel) te veel gegeten, maar wel een heerlijk borrelavondje met vrienden gehad, dus het was het wel waard Vanaf vandaag weer in strak regime en dan volgende week weer wel resultaat hoop ik....
Haha als 't maar lekker was dan Soeza, en dan nu gewoon weer er tegenaan. Het gaat hier al een stuk beter, heb sinds gisteravond laat niet meer over hoeven geven en net ook gewoon 2 boterhammen kunnen eten. Voel me nog wel heel slapjes en nog niet helemaal beter dus we maken er maar een pyjamadagje van Ga vandaag mn best doen iig niet weer veel te weinig te eten maar dat moet wel lukken als ik me zo blijf voelen
Beterschap chiggy. Ik heb me vanmorgen gewogen en ben 500 gram weer afgevallen helemaal blij dus. Zo weer gaan fitnessen zin in.
Ik was vandaag weer blij, 89,3, dus 900 gram eraf ten opzichte van gisteren. Ik denk dat ik in het weekend meer vocht vast houd, ik drink ook wat minder en ga minder naar de wc. Ik denk dat ik ga stoppen met mezelf wegen in het weekend, ik weet alleen niet of het zal lukken haha Met vol goede moed weer verder!!
@Chiggy; beterschap meid! @Zonnestraal2 en Asherah; wat goed! Hier alleen maar bijgekomen (niet zoveel, maar toch), maar ben dus eindelijk ongesteld. *zucht* Schiet lekker op zo, 2 weken afvallen, 2 weken bijkomen/stilstaan. :/
Chiggy, beterschap! Zonnestraal, netjes en daar wordt je zeker blij van Ashera, misschien eet je in het weekend ook zouter? Daarbij idd te weinig drinken zorgt wel dat je vocht gaat vasthouden Gisteren feest gehad van mijn schoonmoeder, oke ik kan echt niet meer tegen drank haha. Net pas ontbijt op, kwam om 10.00 uit mijn bed. Vanavond werken, bleghhhhhh
Dat zou best wel eens kunnen, ik eet vaak niet thuis (en kook zelf vrijwel zoutloos vanwege de kleine) in het weekend. Schoonmoeder gebruikt behoorlijk wat zout waarschijnlijk
Gelukkig dat het iets beter gaat chiggy ! Hier is 200 gram af van de 400 die bijgekomen was na dat sushi gebeuren. Gister avond nog wel een pak bonbon bloc op haha oeps! Toch nog afgevallen, maar gister enorm veel gelopen weer! Zijn vanuit huis de hele stad door gelopen en veder, we zijn 8 uur van huis geweest en niet veel gezeten in die tijd haha, vandaar dat er toch wat af is na al dat snoepen. Maar echt, ik vind wandelen heerlijk.
Beterschap chiggy! Haha wendelaa, sterkte vandaag. Gisteravond een feestje gehad, super gezellig, heb me aardig gedragen al zeg ik het zelf. Wilde geen wijn (deze maand nogal wat feestjes, dus als ik iedere keer een uitzondering maak, schiet het niet op natuurlijk), dus cola light gehad. Verder drie stukjes stokbrood met tapenade, wilde me ook niet alles ontzeggen. heb geleerd dus van vorige week, hopen dat de weegschaal morgenvroeg iets moois laat zien!
Ik woog vanmorgen trouwens 5 ons minder dan gisteren, maar dat heb ik meestal na een avondje met drank en dan zal ik morgen juist wat zwaarder wegen. Heb nu ook meer gegeten dan normaal in de ochtend haha. Het is maar goed dat ik om 16.30 moet beginnen met werken, want anders had ik w.s geen friet af kunnen slaan vanavond Nu neem ik gewoon weer een salade mee. menu vandaag Ontbijt/brunch/lunch Omelet met kaas en 3 crackers met filet americain Diner Salade Tussendoor heb ik nog geen flauw benul van vandaag.
Alle dames die weer afgevallen zijn, goed bezig! Nou vanmorgen weer gewogen. 58,1 kilo. Ben dus eigenlijk ten opzichte van mijn eigen weging van vorige week (maandag ochtend) maar liefst 1 ons afgevallen En dat terwijl ik deze week helemaal niet gezondigd heb (de 2 weken daarvoor wel 2x uiteten geweest) en vanaf deze week weer volle bak gesport heb (3x sportschool, 1x thuis en 1x 8km gewandeld). Ik hoop maar dat mijn vetpercentage wel echt gedaald is vanavond! Vanavond weer weeg moment dus ben benieuwd. Ik heb sinds deze week wel problemen met mijn stoelgang (in 1 week tijd slechts 3x geweest, auw ). Kan dat er ook mee te maken hebben? Ook dat snap ik niet, dat ging juist zo goed. Ik eet mijn portie fruit, ik krijg zeker genoeg vezels binnen, eet gevarieerd en gezond én ik drink meer dan 2,5 liter per dag. Ik snap mijn lijf niet meer!!
goedemorgen hier 700g erbij sinds gisteren ben ongi dus denk dat het daardoor komt heb me netjes aan mijn aantal kcal gehouden dus daar is het niet van
Vanmorgen 69,7kg.. heerlijk zo onder de 70 Ben ziek thuis van m'n werk want het gaat nog vrij belabberd. Maar kan wel weer redelijk normaal eten dus het lijnen gaat gewoon vrolijk verder Alleen avondeten gaat niet echt, of nouja, het koken.. daar word ik nogal onpasselijk van dus dat hou ik maar even makkelijk.
dag dames, mede door dit topic heb ik besloten om eiwitshakes van de body en fitshop te kopen. Ik heb meteen een grote pot besteld en maak de shakes klaar met een afgestreken maatschep die in de pot zit. Tot ik net zat te bedenken dat ik het weleens na wilde wegen. Wat blijkt: dat weegt 39 gram ipv de 28 gram waarop een shake berekend is. Wisten jullie dit en hoe maken jullie het klaar? Door het af te wegen?
Ik gebruik ook shakes alleen dan van een ander merk ik heb het net even nagewogen en bij mij klopt het wel (37,5 gram). Ik denk ook eerder dan dat het 39 gram moet zijn bij je ik zou anders even contact opnemen met de body en fitshop