Wendelaa verse muntthee klinkt goed! Alleen niet voor mij, want ik lust geen pepermunt hahaha Chiggy alweer opgeknapt? Ik ga met je mee richting de 60 op de weegschaal! Aszz en zonnestraal goed bezig! Rest ben ik even vergeten sorry... Gisteren uit eten geweest, heb geprobeerd zo goed mogelijk op te letten en niet teveel gegeten, dus ik hoop dat het geen effect heeft op de weegschaal. Ga pas maandag weer wegen.
Energiebehoefte berekenen | Fitnessjunk Ik vind dit een handige pagina om mijn behoefte te berekenen.. succes!
Met mij gaat het even wat minder. Even de motivatie kwijt, ik sta dan ook weer stil, soms een beetje meer, soms een beetje minder. Laatste tijd ook veel regen hier, dus ik kom bijna niet aan wandelen toe. Ik voel me dan ook gelijk weer slechter. Gisteren wel weer even gewandeld. Maar goed, mijn zoontje is zo'n slechte slaper, waardoor ik dus ook gewoon niet genoeg slaap krijg en heb de laatste tijd vaak hoofdpijn en heb weinig energie. Nou ja, ik hoop dat ik snel de motivatie weer terug vind Hoe gaat het met de rest??
Soeza, t grappige is dat ik pepermunt opzicht ook geen bal aan vind haha. Asherah, balen van het dipje waar je nu in zit. Die momenten hebben we allemaal weleens toch!? En logisch als je slaap tekort komt.... Hier kruipen we weer richting de 70 of nou ja er onder dan haha. Vanmorgen was het 70,1. Zo maar weer eens een boodschappenlijstje in elkaar knutselen.
Asherah Dat dipje ken ik ook, ik kom er net uit gelukkig gewoon doorgaan en dan zul je zien dat er straks "vanzelf" weer gewicht afgaat... Wendelaa Hmmm, misschien toch eens proberen dan, die gewone thee komt me m'n neus uit ondertussen...
Hee allemaal, Hier ook deze week begonnen met afvallen! Volg nog geen dieet ivm borstvoeding maar ga deze week weer beginnen met sporten en neem geen tussendoortjes meer! Moet behoorlijk veel kwijt. Weeg nu 94 kg en wil eerst maar eens even onder de 80 komen! dan zou ik al heel blij zijn! Ik ben van plan om 1x in de week te gaan fitnessen en 2-3 keer in de week te gaan hardlopen!
Hier ook wel eens een dip en stilstaan.. Hoort er bij! Ik moet altijd aan dit plaatje denken dan. Ik woog gister 60.8 en vanochtend 61.4 grrrr haha. Terwijl ik gister niks geks gegeten heb. Ik weet dat gewicht schommelt maar voelde me niet dikke dan gister haha, zo raar dan. Wel beetje iets te zout gegeten bij mijn avond eten (gebruik altijd wat zeezout, maar iets te veel gepakt hihi) Heb net gesport, heerlijk! Zit nu aan mijn peertje en kiwi.
Blike1987 welkom! Ik neem aan dat je slechte tussendoortjes bedoeld? Want ik zou ze niet schrappen, maar vervangen door gezonde tussendoortjes
vanmorgen weer gewogen bij de sportschool en ik zit nu na 14 weken op - 18.7 kg! succes weer allemaal
Super aapje! Menu vandaag Ontbijt Cracker met Philadelphia en komkommer tussendoor 2 rijstwafels met bebogeen Lunch 3 crackers met beleg tussendoor handje noten Avondeten Courgette lasagne tussendoor ik denk dat ik mijzelf vandaag eens verwen met 2 blokjes Swiss chocolade En daarbij lekker een kopje thee met munt, kijk er nu al naar uit haha
Goed bezig dames, de kilo's vliegen me hier om de oren! Ga zo door! Hoe gaat het met het niet-roken wendelaa? Balen asherah... Dat weer helpt zeker niet mee. Zet m op! Zelf niks te melden, dus adios.
Goed zo dames! Ik lees dat jullie allemaal flink afvallen. Ik ben vorige week begonnen met Sonja Bakker. Ben sinds vorige week 2,5 kg afgevallen. Hoop dat ik het deze keer vol kan houden.
Josie88, ja niet roken gaat goed! Zit alweer op dag 5 Tuurlijk zijn er momenten waarop ik denk ik; o nu zou ik......haha. Maar ik geef niet toe! Als ik kan stoppen met snoepen en gezond kan eten, dan kan ik dit ook! Noa, zo goed zeg al gelijk 2,5 kg! En natuurlijk kan jij het ook.
Meiden die last hebben van schommelingen, houd vol! Vorige week zaterdag woog ik 69,9. Ineens had ik aan het begin van de week een piek naar 70,8. Dacht even; wait, whut!!....maar stug doorgegaan zoals ik deed. En zie vandaag; 69,7! Morgen is officieel mijn weegdag, dus nog een extra ons zou leuk zijn haha. Zou betekenen dat ik deze week ''maar'' 3 ons kwijt ben, maar dat maakt mij niet uit. Zolang het op lange termijn er maar afgaat. En nu zit ik te wachten tot mijn havermout pannenkoek klaar is, heb hongerrrr
Lekker weer onder die 70 wendelaa Fijn dat het stoppen met roken goed gaat. Moeilijke momenten zullen nog wel ff blijven maar idd niet toegeven! Ik woog vanmorgen 68,8 kg!
Dan heb je de moeilijkste tijd al achter de rug! Vanaf nu wordt het alleen maar makkelijker! Goed bezig hoor! Ben trots op je!