afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

Door jullie ben ik helemaal aan het wegen geslagen :)
    Normaal braaf 1x in de week op maandag, maar nu sta ik er bijna elke dag op....
    Maandag 69,5 en vanochtend 67,8 maar goed, eerst het weekend doorkomen en pas maandag is mijn "officiële" weging.
    Normaal gezien ben ik in het weekend wat soepeler voor mezelf, mag ik op zaterdagavond een schaaltje chips bijvoorbeeld. Maar dat ga ik dit weekend eens allemaal laten staan en gewoon eten zoals ik nu ook doe... Ben benieuwd of de weegschaal dan maandag lief voor me is :D

65kg, here I come! :)

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Gisteren fittest op de sportschool gedaan, was dramatisch haha!
    Mijn houding is slecht en mijn conditie is ook niet om over naar huis te schrijven...
    Maar goed, daar gaan we aan werken!
    Vanmorgen trouwens 93 op de weegschaal! Gaat lekker!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Haha nou ja eens per week is wel beter natuurlijk.
    Maar ik weeg mij al jaren iedere dag.
    En voor het eerst beïnvloed een " negatief" gewicht mij niet meer.

4. soeza

soeza Niet meer actief

Ja dat is het probleem bij mij, dat doet het bij mij dus wel :)
    Weeg ik minder dan de dag ervoor dan kan ik de wereld aan, maar weeg ik meer dan heb ik gelijk zin om alles op te geven en heel veel slechte dingen te gaan eten :)

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo tjakka!! Jij gaat lekker haha.
    En ik vind dit nog niet de moeilijkste momenten hoor, verjaardagen en drank, dat worden lastige momenten haha

Soeza, dat heb ik ook altijd gehad die instelling.
    Als het nu meer is dan ik verwacht had kan ik denken; nou hup, tandje erbij en komt wel weer goed. Zeker als ik weet dat het niet aan het eten ligt. En ligt het wel aan het eten zeg ik tegen mijzelf; was ook niet zo slim he haha

blike, nou ik zou ook geen fittest af durven te nemen haha.
    Dat wordt pas een blamage :p

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik weeg ook iedere dag! Geeft een booster als er weer wat af is... als er niets af is of er is iets bij dan is dat inderdaad wel balen, maar ga dan juist meer mijn best doen om het er weer af te krijgen!

7. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Goed zo wendelaa!!

Wow chiggy! :$ lekker hoor!

Hier vanmorgen maar 200 gram minder dan maandag, buh... Went snel als er telkens meer af is. Maar goed, niet klagen, keep on going. Zie maandag wel.

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Er kan nog van alles gebeuren Josie ;)
    Ik dus ''maar'' 200 sinds zaterdag

9. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Aankomen gaat zooo makkelijk en snel maar eraf pff

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Thanks dames :D
    Mijn jeans in maat 30 wordt te groot dus nu een 29 :D Ook alvast een 28 gekocht voor de motivatie haha :p

Josie, dat zijn vervelende momenten altijd vind ik... als het zoooo tergend langzaam gaat of je zelfs helemaal stilstaat... De kunst is om het op die momenten vol te houden!
    Ik heb dat ook een tijd gehad, echt maanden dat het zo moeilijk en langzaam ging maar nu gaat het weer als een speer :D
    Ik geniet er maar ff van want er zullen ongetwijfeld ook weer tijden komen dat het weer heel moeizaam gaat...

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wahahaha ja aankomen is nooit zo lastig :p

12. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Bij mij gaat ook erg langzaam nu terwijl ik nu toch bijna dagelijks probeer te sporten. Dan val ik 600 gram af om de volgende dag er weer 400 zijn bijgekomen. Snap er niks van..

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hoe moeilijk ook ik doe het niet tussendoor op de weegschaal staan. En voorheen woog ik ook altijd op maandag maar na het weekend werd ik meestal niet vrolijk daarom pak ik nu woensdag. Op maandag en dinsdag ben ik dan wat strenger met lijnen. Gaat tot nu toe goed (banner)

Vanmorgen in mijn renkleding S. naar PSZ gebracht en meteen stuk gaan rennen. Heerlijk! Daarna lekkere bananen/ei pannenkoek met bosbessen gegeten. Kan er tegenaan voor vandaag.

Wel even kijken wat ik vanavond eet want we gaan naar Nick en Simon en van te voren ergens eten. pfffff.

14. Delta

Delta Niet meer actief

Gaat goed dames! Super hoor.
    Chiggy; wow !! :D

15. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik ben ook gestart met gezonder te eten en niet meer te veel te snoepen. Ik tel geen kcal oid maar gebruik gewoon mijn verstand. Toch twijfel ik of ik niet teveel of te weinig binnen krijg.
    Tellen jullie wel echt kcal ?

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    voor de snackers onder ons;

ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar
    popcorn is ook een gezonde snack! (wel zelf gepopt met weinig of geen olie)
    50 gram is 185 kcal en het bevat veel vezels en gezonde eigenschappen. :) als je dan zin hebt in een bakje chips kan je net zo goed een bakje popcorn nemen toch? :)

17. Delta

Delta Niet meer actief

Nee hoor, hier 23 kilo afgevallen met gezond verstand gebruiken. Eet gewoon tot je genoeg hebt en gewoon normale porties. Zoveel mogelijk clean eten is het belangrijkste. Ik pak gewoon wat als ik trek heb. Zo voorkom je ook (vr)eetbuien.

Nu gaat het wat langzamer bij me, ik heb even een paar dagen mijn kcal geteld, om te kijken wat ik echt binnen krijg. Dat deed ik pas toen ik 3 maanden stil stond. Nu weet ik het weer een beetje en tel ik niks meer.

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
  19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38