Hier ook heerlijk weer al zeker een week zo'n 17 graden overdag met zon!! Als de kleine wakker wordt gaan we weer lekker op pad Ik heb net nog bloemkool gekookt, mijn lunch was niet genoeg, brood was op en 2 boterhammen is gewoon net niet genoeg en het beste wat ik kon vinden was een beetje bloemkool dat nog over was van een paar dagen geleden @ Zuurtje: ik hoop dat je laatste afvalpoging succesvol blijkt!! Heel veel succes!
De longarts vertelde mij dat een relatief makkelijke manier om calorieën te verbranden is om gewoon eens wat vaker te blijven staan, wanneer je normaal zou gaan zitten. Misschien lukt dat wel zuurtje?
voor vanavond mn pastasalade al gemaakt. fusilli, tonijn op water, cherry tomaat, ui en aangemaakt met een 2 lepels mega magere mayo en knoflook, sambal etc. daarbij rucola en rauwkost. man en kids ete gewoon aardappels
Inderdaad klinkt lekker tinateenslipper! Wat ik zelf ook erg lekker vind ipv magere mayo is olijfolie! Heb je meteen gezonde vetten ook.
Ik ben ook begonnen vandaag , heb wel een uur gelopen en ik heb l-carnitine besteld dat versneld het afvallen dus ik ben benieuwd
Ik maak ook vaak dressings op basis van magere kwark. Zo ook knoflooksaus alleen doe ik er dan wel een theelepeltje mayo bij. Smaakt hij net wat lekkerder. edit: knoflooksaus zoals ik hem maak (voor 2-3 personen) 100 gram magere kwark (53 kcal) 10 gram zaanse mayo (74 kcal) 2 teentjes knoflook (8 kcal) 10 gram zoetzure chilisaus (14 kcal) bieslook en peterselie naar smaak (1kcal per gram) alles mengen eventueel nog zout en peper erbij en smullen maar
Ik maak zo wel eens 'mayonaise': 2 a 3 stukjes la vache qui rit kaas, yoghurt of karnemelk en een scheut olie. Dit met eventueel zout en specerijen even blenderen. Het is natuurlijk geen echte mayonaise maar lijkt er toch redelijk op.
Haha, waarschijnlijk heeel erg veel Ik ben vandaag bij de diëtiste geweest. Je weet natuurlijk dat je veel te zwaar bent en waarschijnlijk een veel te hoog vetpercentage hebt, maar als je het zo ziet staan, dan is dat toch wel confronterend. Maar goed, vanaf volgende week gaat het hoge gewicht en vetpercentage hopelijk snel verleden tijd zijn
Net 40minuten op de crosstrainer gestaan ben kapot! Menu vandaag O: kwark met lijnzaad en appel T: veel water L: volkorenwrap met advocado, kip, sla, tomaat en komkommer T: paar dadels, veel water A: gegrilde kipfilet met een goed gevulde salade T: paar olijven, kan groene thee
Bij kruidvat (eigen merk) hebben ze ook shakes, het lijkt me dat de prijs daarvan nog wel meevalt. Ik heb zelf helemaal geen ervaring met shakes en repen, mijn zus heeft het wel eens gedaan maar het is echt niks voor mij. Ik pas liever mijn eten aan (zoals ik nu al doe) en maak gezondere keuzes. Lovely, je menu klinkt heerlijk! Misschien wel omdat ik nu aan het vasten ben, dat alles lekker klinkt haha...
Nou een bus kost toch echt wel tussen de 10 en 20 euro, dus best wel veel... Heb ze zelf wel gebruikt Ik pas nu toch ook maar liever mijn eten aan, want shakes werden m toch echt niet.