afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Joehoe! Weer een kilo kwijt. Ben zo blij. Ben sinds februari bezig maar de laatste weken gaat het ineens hard! 10.5 kilo eraf.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    10,5 kilo sinds februari is echt veel, goed zeg!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Super resultaat deedeebowtie!

Iemand nog ideeën voor avond eten? Moet boodschappen doen maar ben totaal inspiratieloos!

4. soeza

soeza Niet meer actief

wij eten heel saai, aard spinazie en vis, dus ik ben geen inspiratiebron voor je ben ik bang :)
    Vind spinazie en aard niet echt lekker, maar dochterlief vraagt er dagelijks om :$:D

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben ook inspiratieloos!

Hier was vanmorgen de 68 weer in beeld, ben blij :)

6. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
  7. soeza

soeza Niet meer actief

Oh die kip prei taartjes zien er lekker uit! Die ga ik zeker weten binnenkort een keertje maken :)
    wat eet je daar nog bij? Rijst ofzo? Of zijn ze vullend genoeg dat er alleen nog een salade bij kan?

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
  9. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Wat goed 10.5 kilo eraf Deedeebowtie!! En heerlijk dat de 68 weer in beeld is Chiggy! Bij mij helaas minder goed nieuws, maar ik wijt het maar aan mijn ovulatie, want ik ben de laatste dagen wel lekker bezig, heerlijk gewandeld elke dag en goed op mijn eten gelet. Ben benieuwd wat de weegschaal op vrijdag uitwijst.

Ik ga vandaag die kikkererwten pilaf maken die Chiggy een paar pagina's hiervoor gelinkt heeft, ik hoop dat het lukt :)

10. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ja de preitaartjes met kip zijn echt heerlijk! Ik zou wel een iets langere tijd in de oven aanhouden zodat het wat droger wordt. Je kunt er een salade bij doen maar het vult zo al behoorlijk. Het ligt er ook aan met hoeveel personen je eet.

Ik heb nog een paar recepten met bladerdeeg die heerlijk zijn:
    Bloemkool-broccolitaart - Recept - Allerhande - Albert Heijn
    Hartige taart met zalm - Recept - Allerhande - Albert Heijn
    Leek and Bacon Flan Recipe

Vooral de Leek and Bacon flan is lekker!
    Volgens mij word ik een beetje te Engels met al die pie recepten :)

Die Marokkaanse Kip Tajine ziet er ook heerlijk uit!!

Vanochtend heb ik weer gesport en daarna bijna 2 uur met m'n kleine meisje gewandeld. Dat was weer genoeg beweging voor vandaag.

11. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Goed bezig Liedx! Oeh, wat een lekkers allemaal, me er ook maar eens aan wagen. Ben niet zo'n ster in de keuken (en da's zacht uitgedrukt) ;)

Hier weinig te melden trouwens, gaat z'n gangetje, ik zie maandag wel weer. Dit weekend in ieder geval helemaal niets, dus ook geen verleiding. Volgende week echter twee verjaardagen weer, flutmaand...

12. soeza

soeza Niet meer actief

Dit weekend teveel verleidingen voor mij :)
    Ik ga een weekendje weg met manlief... Super leuk natuurlijk, maar ik zie er stiekem ook wel weer tegenop wat ik dan moet eten.
    We gaan het er echt van nemen, dus zowel ontbijt, lunch als diner worden buiten de deur gegeten.
    Aan de ene kant denk ik, oei, wel op blijven letten op de calorieen, maar aan de andere kant.... het is voor het eerst dat ik met mijn man een weekendje weg ga na bijna 4 jaar non stop luiers, huiluurtjes, driftbuien en slaaptekort ;);)

13. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ooh, heerlijk! Ik zeg: aan alle verleidingen toegeven! :D

14. Delta

Delta Niet meer actief

Ik was er ff tussenuit. Nog op vakantie. Het eten hier tja haha wat zal ik zeggen. Weinig keus betreft gezond eten. Maar we zijn veel weg en lopen. Dat scheelt. Jullie gaan wel goed lees ik. Dat is mooi. Volgende week doe ik weer gezond mee.

15. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Hier nog steeds een kilo erbij sinds vorige week, ik hoop toch echt dat het nog steeds van mijn ovulatie 2 dagen terug is, bah... Gisteren niet kunnen lopen, zoontje wilde echt niet op mijn rug in de draagdoek en de wagen en zijn fietje lagen in de auto doe mijn vriend had.

16. soeza

soeza Niet meer actief

Vanochtend 67.8 :) :) :) :) :) de 65 komt steeds dichterbij!

En vanavond eten we de kip prei taartjes uit de link van liedx :)

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier vandaag niks eraf helaas..

Menu voor vandaag
    O: turkse yoghurt met muesli
    T: paar volkoren biscuitjes
    L: 2 speltboterhammen, met gekookt ei en 30+ kaas
    T: appel
    D: aardappeltjes, salade, vega burger

18. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    mn vriend was vorig weekend weg, dus zoals ik al zei kon ik niet sporten.. toen kwam mn beste vriendin ineens aan met ben & jerry's en toen ik maandag mn vetpercentage liet meten was het gewoon 1% gestegen!! :x no more ben & jerry's for me!

sindsdien hard getraind en weer strenger met eten, en hopelijk is het er weer af :p

19. Delta

Delta Niet meer actief

Blijzwanger je vet kan nooit zo snel gestegen zijn! Vast door t extra vocht. Ben wel benieuwd wat ik weeg. Al moet ik 1 deze dagen ongesteld worden.

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Goed zeg! Die preitaartjes zien er trouwens wel lekker uit, ga ik ook eens maken!

Deel Deze Pagina