Dankje, had ik zelf ook kunnen opzoeken natuurlijk... Maar wel vreemd dan dat er altijd in bijsluiters (van ijzerpillen) staat dat je het niet met melk mag nemen.
Dit is rijker of net zo rijk aan kcal dan echte mayonaise. Dat is namelijk ei met plantaardige olie. Kaas bevat ook +48 % vet. Er is op zich niks mis met mayonaise. Waarom het zo'n slechte bijnaam heeft, komt doordat het vaak gegeten wordt met vette snacks.
Calcium remt de opname uit vlees en zuivel. Gecombineerd met groente en brood remt het de opname nauwelijks. Wat ze nu zeggen is dat als je goed eet uit alle groepen, het zo'n vaart niet neemt.
Mijn dagmenu van vandaag. Vanochtend aardbeien, appel, peer, druiven alles in stukjes en een bak thee. Tussendoor, volkoren crackers met filet american. Lunch, speltbrood met kaas en thee. Biscuitjes tussendoor. Straks hutspot met een speklapje. Eet niet zo heel erg best, voel me ook niet zo super. Probeer genoeg water te drinken. Oh, en ik heb wat chocolade gegeten. Dat mocht, want ik voel me zielig hehe.
Mijn menu vandaag: Ontbijt: yogurt met meusli en een kiwi Tussendoor: sinaasappel Lunch: 2 boterhammen met kaas, ei, komkommer en tomaat, wat bloemkool en een glas appelspa Tussendoor: appel en een beetje rijstsalade Avondeten: Bulgur en linzen met ui, knoflook en tomaat Vanavond nog een warme chocolademelk. Vandaag weer 45 minuten gewandeld en spieroefeningen gedaan. Het is ook heel goed vol te houden dit keer omdat mijn vriend ook meedoet met de afvalpoging, dus we hebben ook echt niks te snoepen in huis!
Hebben jullie lekkere low kcal recepten met een budget? Hier toch 0,5 kg afgevallen na de verjaardag+eten bij de v&d afgelopen weekend! Intotaal sinds feb nu 7.2 kg Merk dat ik nu wat minder vetrollen op mij vetrollen heb haha. O: banaan+appel+chiazaad+250ml water+2 schepjes weight care en dit samen als shake. T: 250 ml water. Heb laat ontbeten dus had niet echt zin in een tussendoortje L: 4 cracottes bakje huttekasse en 1 tomaat in plakjes. T: 2 boterhammen met smeerkaas 20+ 250 ml water A: spinazie, zalm, citroen rasp, blokjes feta, ui met spaghetti T: 2 paaseieren +250 ml water en kopje thee.
Ik heb nog tig van die gratis zakjes liggen van B&F.. Afslankeiwit en wheynogwat. Wat het verschil is weet ik niet. Heb er laatst 1 geproefd, yuch, zo zoet!!
ik wil erg graag sporten, ik haat het om stil te zitten als ik echt actief af aan het vallen ben. Maar het lukt echt niet, ik baal even flink van mezelf.
Iemand nog interesse in slimpasta-penne ? 21 kcal per 200 gr. Ik vind het niks maar misschien kan ik er iemand blij mij maken.
Ik probeer ook wat te gaan letten op mijn voeding. Het hoeft voor mij allemaal niet snel te gaan als het er maar af gaat. Ik ben vandaag begonnen op de sportschool en heb een xco workout gedaan. En heel veel water gedronken. Maar wat ik vaker lees om af te vallen is geen brood meer eten. Nu weet ik dat ik echt niet zonder brood kan. Als ik alleen een cracker met kipfilet eet 's ochtends heb ik na een halfuur alweer honger. Ik hoop dat het me nu wel gaat lukken, maar ik eet gewoon nog wel als ik gewend ben.
Nou gewoon brood eten hoor, ik at ook gewoon brood, en ben toch 23 kilo ermee afgevallen. Als je crackers wilt eten in de ochtend, eet er dan 4 en pak de volkoren variant. Lust je pap? Muesli?
Ik las ergens anders al dat je benauwd was, heb je astma? Dit is ook een beetje mijn probleem met sporten. Maar wandelen houd ik wel goed vol, en dit heeft de longarts me ook aangeraden... Was volgens haar zelfs beter dan hardlopen (voor iemand met weinig conditie) aangezien je dat langer volhoudt.
Logisch, dat is ook ontzettend weinig. Ik zou gewoon brood afwisselen met pap of yoghurt. Zo doe ik dat ook, al is bij mij eerder de reden dat ik brood snel beu word als ik het dagelijks eet! Yoghurt eet ik graag met geraspte appel en/of banaan, of weetabix.
Ik ben sinds een maand overgestapt op whey, ik voel me stoer nu sinds 2 weken volop krachttraining met begeleiding in de sportschool, mn armen tintelen als een gek van vanavond..