afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    #1661 wendelaa, 26 mei 2014
    Laatst bewerkt: 26 mei 2014
    Gelukkig wel haha.
    Zolang ik maar dit steeds kan volbrengen, na een dipje gewoon de draad weer op te pakken. Dan heb ik al heel wat gewonnen namelijk.
    Voorheen had ik als dit gebeurde allang de moed opgegeven en tegen mijzelf gezegd; zie je wel dat ik t niet kan!!!
    Die overtuiging heb ik nu wel, dat ik het kan.

Bij mij is niet alleen het eetpatroon wat aangepast dient, maar ook zeker mijn gedachtegang.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja precies, als je daarna gewoon weer doorgaat is dat heel goed toch!

Ik woog vanmorgen 69kg dus hoop morgen weer de 68 in beeld te zien :p

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zit gelukkig nog steeds onder de 70.
    Maar zit weer na mijn eisprong en dan ben ( of voel ) ik zo opgeblazen.

Eten gaat gelukkig wel erg goed.

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hier effe paar weken minder motivatie. maar hij is weer terug!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Al een paar weken niet meer op de weegschaal gestaan....ik ga het morgenochtend weer eens wagen. Maar een goed gevoel heb ik er niet over. Eergisteren wilde ik een zomerbroek aandoen, maar die zat me toch strak! Pfff.......
    Hardlopen doe ik 3 keer per week, maar ik moet echt er wat bij gaan doen geloof ik.

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik ben die ene procent vetpercentage weer kwijt hoor trouwens :D en een beetje meer, dus gaat goed!

ik ben nu droog genoeg naar mijn zin en ga gewoon lekker rustig aan spieren opbouwen en strakker worden :)

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zekers, vanmorgen was het weer 70,1, dus gaat de goede kant op :p

En weet zeker dat jij de 68 weer ziet morgen ;)

8. Delta

Delta Niet meer actief

Wat goed!! Lekker door gaan er mee meis :D

9. soeza

soeza Niet meer actief

delta
    wat fijn dat de 'vakantie-gewicht-schade' is meegevallen!
    Met jouw motivatie ga je het zeker redden om je doel te behalen eind augustus!

inge88
    en nog gewogen eergisteren? Ik moet wel zeggen dat zodra ik ongesteld ben het meteen op de weegschaal te zien is, dan weeg ik minstens een kilo meer, maar die is er ook weer gelijk af zodra de menstruatie voorbij is gelukkig

2jees
    welkom! Je kunt myfitnesspall ook fvia de gewone computer invullen,
    dat programma is best wel een werk, maar je krijgt een super goed inzicht in je eetpatroon.

wendelaa
    en weer onder de 70 deze ochtend?
    wat super dat je weer de motivatie hebt gevonden!

chiggy
    de 68 al in beeld?

blijzwanger
    super fijn dat je je ene vp weer kwijt bent! hoe bevalt je man het clean mee-eten?

Ik ben weer helemaal terug! gaat super goed! vanochtend 67,7 :)
    Vorige week maandag 70, afgelopen maandag 68,2 en vanochtend dus 67,7! Voel me super! :) die 65 komt steeds dichterbij.

Voor diegene met een specifiek doel qua afvallen:
    Hebben jullie een soort beloning voor jezelf in gedachten als je je doel behaald hebt?

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Soeza zo ga jij even als een speer nu haha.
    Nee nog niet onder de 70, precies 70 haha

11. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Blijzwanger goed bezig! Mag ik zo brutaal zijn te vragen wat je vet% nu is? Ben namelijk erg benieuwd wanneer ik mijzelf droog genoeg zou vinden. Voorlopig echt nog niet in ieder geval!

Female: En? Gewogen?

Soeza: Wat goed zeg! Jij gaat idd echt als een speer!

Ja.. Op de weegschaal gestaan! Nou er was dus 1 ons af. Maaarr.. Ze zag dat ik vocht vast hield (een halve kilo) dus daar kon het aan liggen. Maar ook al was er maar 1 ons af, mijn vetpercentage is met 1,5% gedaald! :D Ik zit nu op 19,8%! :d Ik wilde zó graag onder die 20 en dat is nu gelukt dus ik ben helemaal happy en super gemotiveerd. Mijn eerste doel is 18% en daar ga ik nu helemaal voor! Vanmorgen zelfs in de stromende regen naar mijn werk gelopen (hard lopen). 4,25 km afgelegd met 9,1 km/u. Ik ben dit weekend pas begonnen met lopen dus ben best trots :)

Qua beloning, Ik mag een compleet nieuwe garderobe aanschaffen als ik ben waar ik wil zijn. In principe hoop ik begin juli zo goed als tevreden te zijn (in ieder geval qua gewicht en vet%). Ik heb dan ook een borstvergroting gepland staan. Na 2 zwangerschappen, borstvoeding en afvallen is er niks meer over van mijn borsten :(
    Na het herstel daarvan wil ik meer gaan trainen en wat gespierder worden.

12. Delta

Delta Niet meer actief

Dankjewel soeza!! Jij gaat anders ook super goed :D Als doel heb ik als ik echt tevreden ben; nieuwe kleding. Nu koop ik niks meer, ook al is het verleidelijk. Ik merk dat mijn motivatie erdoor minder word. Dus kleding koop verbod voor mij voorlopig :D En jij?

13. Delta

Delta Niet meer actief

Goed inge!! Knap hoor, doe je goed!

14. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dank je Delta! Haha hier ook een koop verbod! Al moet ik zeggen dat ik het niet moeilijk vind hoor. Vind het gewoon zonde om nu kleding te gaan kopen die ik over een tijdje niet meer aan kan. En dat terwijl ik écht kleding nodig heb. Broeken te groot, BH's die niet passen (te groot), ik draag zelfs nog positie tops. Die zijn dan wel van mamalicious dus niet van die grote zakken haha maar toch. Een nieuwe garderobe is hier echt heel hard nodig!

15. soeza

soeza Niet meer actief

Haha, staks is in 1 klap de crisis voorbij al wij allemaal ons doel bereiken, want ook ik ga voor een compleet nieuwe garderobe :D

16. Delta

Delta Niet meer actief

Oh ja! Ik had een tijd terug kleding gekocht, omdat echt niks meer paste. Ik moest wel, voelde me anders ook niet zo lekker meer in kleding. Maar met 2 broeken en 2 jurkjes, wat blousjes kan ik even voor uit. Leggings draag ik maat s/xs van de h&m onder een jurkje of rokje. Nu ga ik er helemaal voor! Moet zeggen dat die vakantie ook wel in de weg zat toen, nu die voorbij is is mijn motivatie op en top!
    Wij gaan er wel komen! En als we echt tevreden zijn kunnen we lekker shoppen. Ik heb het soms nu he, dan loop ik langs een winkel, zie ik allemaal leuke dingen! En als ik wat wil kopen, is er niks leuks haha.

17. Delta

Delta Niet meer actief

Haha geweldig soeza!

18. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik praat hier nooit mee, maar moet het even kwijt omdat ik trots ben!! Ik woog op mijn zwaarst 76 kg met ene lengte van 1.71 m. Niet extreem zwaar dus, maar wel een bmi van 26. Ik heb altijd al af willen vallen, maar ik ben daarin geen doorzetter. Het lukt me gewoon niet. Ik heb daarnaast diabetes dus dan gaat het ook wat moeizamer (in mijn geval)

Nu ben ik in een iui traject terecht gekomen en door hormonen, stress en spanning 'zomaar' 11 kg afgevallen!! Mijn eetlust is dusdanig verminderd dat ik gewoon 1 kg per week afval. Met dat laatste ben ik ook blij, het is niet zo dat ik 11 kg in 3 weken afgevallen ben, maar het is dus best geleidelijk gegaan. Nu een maand of 3. Ik ben zooo blij want ik weeg nu 65 kg. Ben van broekmaat 42 naar een maat 38 gegaan en van boven maat 40 naar een 36-38. Ik zie er beter uit en zit lekkerder in mijn vel. Alleen zo jammer dat het komt door stress en spanning. Hopelijk als de stress voorbij is kom ik niet weer aan, maar daar probeer ik nu ook op te letten.

Gisteren nieuwe kleren gekocht want al mijn broeken zakte van mijn kont. Shoppen is weer leuk! Dat wou ik hier even delen... :)

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Geen kleding kopen kan ik echt niet hoor haha. Blijf gewoon lekker door shoppen :p Ik ben best wel met mode bezig en ik kan het echt niet over m'n hart verkrijgen in veel te grote kleding rond te lopen :):p
    Dan voel ik me gewoon niet lekker...
    Ik let wel een beetje op met broeken kopen omdat die straks echt niet meer zullen passen dus die koop ik niet veel. Maar van shirtjes, jurkjes enzo heb ik nu al vaak een S en die zullen straks ook nog wel passen... Mijn bovenlijf is slanker dan m'n billen/benen dus ik zal daar ook niet zo heel veel meer afvallen verwacht ik.. iig geen mega verschillen in kledingmaat.

Soeza jij gaat echt hard zeg! Een paar wkn geleden gingen we nog gelijk haha.

Inge88 goed dat je vet% weer gedaald was. En hardlopen door de regen, goed zeg. Moet er niet aan denken :D:p

Wendelaa nou dan morgen onder de 70 hopelijk. Moet wel lukken toch?

Hier vanmorgen niks afgevallen, nouja... hopelijk morgen weer :)

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

yep....

helaas...74,1

Ik weet eerlijk gezegd mijn laatste gewicht niet meer (74,2 of 74,4?) maar ik had zo graag die 4 niet meer gezien. En natuurlijk laat mijn weegschaal eerst een 73,9 zien om vervolgens over te slaan op 74,1

Jammer...maar ik moet ook gewoon meer eraan doen.
    Squats komen erbij!

Deel Deze Pagina