afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Lekker dames, ga zo door!

Veel plezier delta!

En.... Ja hoor!! 200 gram eraf, dus ik sta op -20.1!! doet dansje
    Wat een motivatie geeft dit, hoppa!! :D
    Vanmiddag eindelijk de laatste verjaardag van deze maand. Ze kunnen me mooi de boom in met al het lekkers, deze dame neemt niks. :)

2. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Super Josie !!!!

3. soeza

soeza Niet meer actief

even een snelle zwaai vanaf de camping! :) maandag klets ik weer mee dames..
    ps: de buurvrouw in de caravan naast ons is echt mega dik :$ motiveert wel enorm voor mij om ook dit weekend gezond te blijven eten :D

wel even een speciale diepe buiging en een groots applaus voor josie!!!! 20.1 kg!!!! Super knap!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

:D veel plezier nog!
    Thanks! :)

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wauw Josie wat goed zeg, echt een super prestatie! :D

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Josie echt knap!

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    zo.. vandaag lekker naar de dierentuin geweest, wel 2x starbucks gehaald (chai latte hmmm ♡) en belegde broodjes gegeten maar agh, kan slechter. wel echt kilometers gelopen, expres geen bussen gepakt en lekker wild met mn zoontje gerend en gespeeld. :)

morgen weer aan de bak, heb gisteren chin ups gedaan (optrekken) en alles doet me pijn dus ik ga morgen wel weer sporten.. haha

@josie;

supergoed! ga zo door! :)

amandelmelk; ik heb eigenlijk nog nooit een glas amandelmelk gedronken, kan me voorstellen dat dat niet lekker is. maar door de havermout vind ik het lekkerder dan normale melk. :)

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Klinkt als een heerlijk dagje blijzwanger!

Dank dames, doet me goed!

Op de verjaardag de heerlijk uitziende chocoladetaart afgeslagen, die volgens m'n vriend toch niet te eten was. :D
    Twee rolletjes ham met asperge gehad en cola light. Overleefd dus. ;)
    Mooie van verjaardagen: daar zitten mensen die je al een eeuwigheid niet hebt gezien, valt het helemaal op, dus fijn complimentjes mogen ontvangen, motiveert alleen maar meer natuurlijk!

9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Hi, wat een mooie resultaten weer behaald door verscheidene dames :)
    Hier een week bezig en de weegschaal wijst al 4,5 kg minder aan! Lekker motiverend! Morgen & zaterdag de zweep erop, want zondag BBQ...

10. Delta

Delta Niet meer actief

Goed hoor josie!!!

Soeza; dat motiveert wel extra he :) jij ook goed bezig.

Moet af en toe kunnen blijzwanger ! Morgen weer lekker aan de bak dus.

Hier ook heerlijke dag gehad. Ook erg goed aan mijn eten gehouden. Als lunch had ik in de sauna een broodje zalm met sla, rode ui en kappertjes (zonder creme fraiche, want dat hoorde er eigenlijk bij, maar door dat ik pukkels van lactose krijg eraf gelaten)

En tussendoor een lekkere oosterse kippen soep met kokos, koriander en rode peper + wat vers donkerbruin brood.

savonds had de vriend van mijn moeder een mega vette lasagne gemaakt met veel kaas. Ik had lekker mijn eigen eten gemaakt; broccoli, avocado, tomaten en 2 gekookte eieren.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Blijzwanger, ik krijg al spierpijn als ik het lees haha

josie, knap dat je de taart hebt afgeslagen. Zou ook zonde zijn als je het had gegeten en het was niet eens lekker.

kwek, goed zeg!

Delta, lekker eten en sauna....jaloers :p

Vanmorgen was t hier 69,2! Bijnaaaa hihi.
    zo blij dat ik t weer heb kunnen oppakken ;)

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hier 3 ons erbij maar ik moet ook ongi worden. gister wel een half uur gelopen. wilde nog wat langer maar ik kreeg onwijs zere poten. mn schoenen zijn niet goed. moet dus op nieuwe loopschoenen uit

13. Delta

Delta Niet meer actief

Wauw wat super goed wendelaa! ga zo door meis, je kan het! dit gaat je lukken :)

Vanochtend woog ik 61.9 300 gram minder dan gister. het schommelt zoveel, sauna, ovulatie. Ik eet wel weer iets minder, dus het zou er toch af moeten gaan :p

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wow kwek, in één week 4,5 kilo! :$ Knap, wat doe je voor 'dieet'?

Wat een heerlijk dagje delta! Lekker hoor weer 300 gram eraf.

Netjes wendelaa! Hoe gaat het niet-roken eigenlijk?
    Mijn vriend is nu drie weken gestopt, heeft er amper moeite mee, vind het knap hoor. Ik wil ook wel graag stoppen, maar eerst deze missie volbrengen, geloof dat het bij mij anders beide gedoemd is te mislukken. ;)

Altijd weer die menstruatie Tina, bah... Hier volgende week weer, zal me weer benieuwen... ;)

15. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    4.5 kilo in 1 week meid dat kan nooit goed zijn zoveel in 1 week.

16. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Hier afgelopen week maar 400 gram afgevallen had veel feestjes dus niet echt op mijn dieet gelet deze week weer tegenaan dus.

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Blijzwanger, lekker he Starbucks, ik kan het ook nooit weerstaan maar laat wel met nonfat milk maken :)

Josie, chocoladetaart afslaan vind ik wel echt heel knap haha :p
    Goed bezig ;)

Wendelaa wat goed zeg! Bijna de 68 in zicht.

Zonnestraal ik vind 400 gram in een week niet slecht hoor, zeker niet als je allemaal feestjes hebt gehad en niet echt opgelet hebt. Dan zou ik allang blij zijn dat er wat af is :D

Hier vanmorgen -600 gram en ik weeg nu 68,2 :D :D

18. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    @chiggy, ja doe ik ook of met soya melk :) nee ik kan het echt niet weerstaan, en op de een of andere manier ben ik elke keer de 10e klant en krijg ik zo'n bonnetje voor een online enquete en krijg ik een gratis drankje :D
    plus dat ik goed contact heb met een van de barista's en ik dus elke keer volle stempelkaarten krijg als zij er is.. slechtt

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    ja is pas 21 dagen:( erg vroeg maar ja. weet ook niet

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    staat hier bananenbrood in de oven. ben benieuwd maar het ruikt lekker.

Deel Deze Pagina