afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Goed bezig lady!!!! groeien!!!!!! :cool:

lekker hoor. Is ook erg leuk als je je kind moet aankleden wat persee wil staan op de commode. Knoopjes vastmaken.. h*l is dat hahaha

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    bloemkoolsoep :D Sowieso is bloemkool heel lowcal en voedt enorm goed. Je zou de helft kunnen gebruiken voor soep en de andere helft gekookt eten of er puree van maken Bloemkoolpuree (i.p.v. aardappelpuree) |?

Verder hutspot of zuurkoolstampot (uiteraard zonder de vette worsten en jus :p ) Dat hoeft allemaal niet veel te kosten. Is bij mij namelijk ook de sport low budget en lowcal :D

3. Vanmorgen mijn eerste shake met koffiesmaak geprobeerd. ik vond het echt nasty smaken! Gelukkig had ik ook nog rood fruit gekocht ;)

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    smaakt het niet?

5. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.

Ik heb dit vorige week ook ondergaan. Was een gratig proefles, omdat het hier net introduceert is.
    Al heet het hier bewegingsbank. Je doet zelf vrij weinig, de banken doen de bewegingen voor je.

Omdat ik zelf ook (nog) niet kan sporten, wilde ik dit eens proberen. Ik ben een chronisch rijgpatiënt en heb ook zware medicijnen. Hier wordt ik suf van, dus ik gebruik ze zo min mogelijk.
    Elke keer als ik gesport had dan kon ik gedurende de hele dag ( en minimaal 2 dagen daarna) niet veel meer. Mijn rug deed zo'n pijn. Niet erg handig met een peuter.

Ik vind die bewegingsbanken erg fijn. De mensen houden erg rekening met je klachten en ontzien dat dan.
    De banken maken de beweging en je kan, als je lichaam het toe laat, het zelf nog wat intenser maken d.m.v. je spieren aan te spannen en te ontspannen op de juiste momenten.

De volgende dag had ik ook serieus spierpijn! Ik wil dit vaker gaan doen i.c.m met een ander voedingspatroon zodat ik afval. (ondertussen -6 kilo)
    En ik denk dat als ik maar genoeg kilo 's ben afgevallen dat ik ook weer kan sporten, want mijn rug MOET gewoon minder pijn gaan doen.

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Inderdaad mierzoet. Ik heb cookie en aardbei. Aardbei heb ik nog niet geprobeerd.

Cookie is net of je verdunde koekjesdeeg op zit te drinken, pffff. De eerste slokjes zijn wel lekker, maar 250ml koekjesdeeg is veel hoor! Had ik het ook nog gemengd met melk wat dicht uit de kast kwam, waardoor ik dus een lauwe shake had. De laatste slok ging er moeizaam in ;)

Even kijken hoe ik dat anders kan doen, mengen met water?

Ik hoop dat de aardbei smaak beter te doen is :)

7. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    hallo dames,

ook ik wil mijn kilo's kwijt ik ben net bevallen van een zoon en was 20 kilo aangekomen op dit moment ben ik er al 10 kwijt. Wel mag ik op dit moment niet afvallen vanwege bv dus doe het rustig aan door gezonder te eten. en ook zodra ik me weer fit voel ga ik weer hardlopen.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    menu vandaag:

o: 1 boterham met linera smeerpate en rauwkost
    2 crackers met ham
    t: kiwi en appel
    l: 2 boterhammen met mager beleg en 2 crackers mager beleg
    beker karnemelk
    t:iets van rijstwafel of liga evergreen
    d: boerenkoolstamp met stukje worst
    t: ???

9. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb vandaag een ontzettende baaldag dus ik gooi mijn dieet opzij vandaag. Ik heb vers witbrood gehaald en die beleg ik straks met vette grillworst en cocktailsaus! Hoezo comfort food? Meh.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb nu de banaan en die vind ik wel lekker! Iig zeker niet TE zoet ofzo :)
    Ik maak de shakes trouwens sowieso wel standaard met water.
    De smartbars van B&F zijn trouwens ook heerlijk :p

11. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Je moet die shakes gewoon in vanille nemen, al die gekke smaken wordt je snel zat (vooral als je zo'n enorme pot hebt) en met vanille proteïne poeder kan je ook lekker proteïne muffins enz. maken!:D

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Hahah ja ik moest mn zoontje even in zn bedje leggen.. ging nog nét:p

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hoe maak je die muffins? :)

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    mijn pastasalade gister was trouwens erg lekker!

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Morgen zal de spierpijn wel op zijn top zijn :)

Frambozen whey is trouwens echt Geweldig.

Hier ook gewoon een grote pot vanille, vind frambozen wel beter te doen :)
    Die bestel ik volgende keer. Heb nu voor 3 maanden vanille staan dus heb nog even te gaan ;)

Maak de shake gewoon met melk met water is hij niet te drinken. Wel heerlijk koud vanuit de koelkast geen lauwe bende.

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
  17. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik heb toevallig zo'n probeerzakje framboos gekregen dus die ga ik even proberen, durfde m niet te proeven omdat de smaken die ik tot nu toe had echt misselijkmakend waren :p

En ja de spierpijn dat wordt lekker morgen, en ik had nog spierpijn in mn benen van zondag.. ;):p

Agh ze zeggen "sore is the new sexy" dus dat blijf ik mezelf maar wijsmaken :p

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb nu de aardbei geprobeerd en gemengd met water en deze was heerlijk. Net een milkshake :D

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Helaas ik kan niet meer meedoen..
    Er was schijnbaar nog iemamd die ook nog had gereageerd na mij..
    En twee deelnemers extra vinden ze teveel
    Mag nog wel dat go4fit programma volgen voor dezelfde prijs ook inclusief sporten maar ja dat wilde ik eigenlijk niet wilde echt in een groep!
    En dan is het zonde van het sportschool abonnement wat ik al heb
    Die prijs had ik wel over voor dat groeps gedeelte met intensief begeleiding maar individueel daar twijfel ik over

Deel Deze Pagina