afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    herkenbaar ja, wat zitten wij dan toch raar in elkaar he.
    De ene dag sta je op en kun je de wereld aan en de andere dag blijf je t liefste binnen

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja zo herkenbaar.. Het zit idd echt tussen de oren!
    Ik zie vaak genoeg dames met dezelfde bouw als ik en die vind ik dan gewoon mooi maar bij jezelf is het toch anders he :D :p

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O dat heb ik ook ja en die lopen dan wel in kleding wat ik niet aan durf te trekken. Terwijl het hun ook goed staat.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dan heb ik een paar olifantspoten denk ik:D28/29 ligt beetje aan het merk

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    oepsss.. verrassing van mn vriend, daar zeg je geen nee tegen toch? :p

gelukkig heb ik hard getraind vandaag..

Bijgevoegde bestanden:

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    daarom tussen de oren, want ik vind jouw benen supermooi! ;):D

7. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Daar zeg ik wel nee tegen hoor...jakkiebah :)

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    hahah ja hij vind het zelf ook niet te eten, dus moet ik alles met mn zoontje opeten.. ;)

9. Delta

Delta Niet meer actief

Haha lekker blijzwanger! Zo ongezond nog niet eens :) Beter als een vette hap. Geniet ervan. Als je hard getraind hebt kun je dit zeker hebben.

10. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Whaaa, lekker! Dan kun je ook geen nee meer zeggen, eenmaal in huis. :D

Morgen weer wegen, ben benieuwd!

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat dacht je van maat 31 ;)

O blijzwanger, lekker!!!

12. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Jullie kletsen echt te veel om bij te houden dames. :p

Deze week wordt lastig, maar daar ga ik me doorheen slaan. Vriend heeft namelijk vakantie en is nogal een lekkere eter. Hier is dus ook altijd lekkers in huis, kan hem niet verplichten om mee te doen immers (en hij doet ook nog eens de weekboodschappen... ;)). Maar hij is het type van 's avonds een biertje met wat borrelhapjes, chips etc. Zeker wanneer 'ie vakantie heeft. Maar ik doe niet mee!

Oh ja, kwam 'ie thuis met boodschappen 'kijk, wat ik heb mee genomen, vind je ja zo lekker en ging 30% af!' Wieckse rosé... :$ Helemaal een happy gezicht omdat 'ie aan me had gedacht. Wil ik helemaal niet... Maar heb netjes 'wat lief, dank je' gezegd. :p

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    das waar, maar niet volgens mn standaard "dieet" dus voel ik me meteen weer een soort van schuldig.. maar heb er wel van genoten hoor :) yum

14. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Herkenbaar hoor! Mijn man doet dat dus ook steeds :) "Kijk eens schat, lekker een frikandel speciaal van de patatzaak..." "Schat, wil jij ook een lekkere milkshake?" etc. etc. etc. Maar goed, ik houd vol. Nu 2 weken bezig met sporten en op mijn eten letten. Ben nu 1,5 kg kwijt (ondanks een bbq en een paar keer zondigen). Zo is het goed vol te houden :)

15. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Hoeveel vallen jullie ongeveer in de maand af? Ik hou het nu twee maanden bij (fitnesspal app) en val zo'n twee kilo per maand af.
    Ik weet dat dit heel gezond is (doe het ook op een rustige gezonde manier zoals veel dames hier als ik het zo lees) maar ben gewoon benieuwd...

Ik weeg nu trouwens 73 en ben ong. 1.72 lang.

16. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Mannen! ;)
    Ach ja, ze denken in ieder geval aan ons. ;)

Mary: hier zo'n vier kilo per maand. Houd het ook bij via de app. Maar ik heb ook nog heel wat kilo's te gaan. Ik verwacht wel dat wanneer ik bij de laatste kilo's kom, het een stuk moeilijker zal gaan.

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik val ook ongeveer 2 kilo per maand af.

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    pffff heftige twee weken achter de rug. Mama hartinfarct gehad en toen ze goed en wel thuis was dreigde ze vanwege vocht in de longen te stikken. Omdat ze 112 heeft kunnen bellen is het goed afgelopen. Ben enorm geschrokken. Ben door alle toestanden even gestopt resultaten in mfp te zetten, maar ben wel doorgegaan met hardlopen en gezond eten. Vorige week halve kilo aangekomen :( Was er deze week weer af gelukkig, maar sta nu dus al twee weken stil. Ik hoop toch voor eind deze maand (en die begint net) mijn eerste doel te bereiken (zie onderschrift)

19. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik verlies zo'n 3 kg per maand. Hoeft ook niet snel, als het resultaat maar blijvend is :D

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Weer 100 gram eraf en nu 68,1! Deze week de 7 in beeld moet toch lukken :D

Deel Deze Pagina