Ik schaam mij nog steeds kapot als ik die gewichten van jullie zie En ik was van morgen juist blij om 91.4 op de schaal te zien staan, mijn tellertje staat bijna op -15kg
ik ben verdrietig vanochtend op de weegschaal 69,3.... Heel de week niet gesmokkeld, dus waar het vandaan komt?! Ik woog eerder die week nog 68,2 dus gewoon ruim een kilo erbij terwijl ik niks extra's gegeten heb... Misschien komt dat omdat ik ongesteld moet worden? Voel me ook mega opgeblazen.... *baal!*
Oohh blijzwanger ik ben echt jaloers...!! Ik heb geen moeite met mijn dieet, hou het goed vol en smokkel eigenlijk amper. Zeker niet snoepen oid. Maar jeetje, sushi.... Ohh wat mis ik SUSHI!!! DeeDeebowtie: Jeetje wat heftig! Sterkte!! Chiggy: Goed zo!! Jij gaat erg goed of niet?? Soeza: Oh wat balen Het zou best kunnen door de aankomende menstruatie! Ik woog vorige week tijdens mijn menstruatie ook meer. Schijnt toch door vocht te komen.. Ik kan zo niet zeggen wat ik per week af val. Ben iig in 6 a 7 weken tijd zo'n 5 kilo kwijt. Gaat niet super hard, maar er hoeft ook niet veel vanaf dus dat gaat ook niet zo snel. Ik moet vanavond weer wegen. Deze week goed aan mijn dieet gehouden. Alleen gisteren hadden we eters en hebben we van die mini pizza's gegeten (pizzarette). Ik had wel bodems van speltdeeg gemaakt, gezonde tomatensaus en heb zelf maar een paar pizzatjes op en dan met veel groenten, weinig vlees en slankie kaas. Naar mijn idee niet super ongezond dus. En 's middags een salade gegeten ipv brood. Hopelijk is er weer wat af vanavond! Mijn menu voor vandaag: O: 2 spelt boterhammen 1x vruchtenhagel, 1x pruimenjam T: Magere vruchten yoghurt en een schijf verse ananas L: Spelt bol met huttekase en komkommer T: 2 volkoren crackers met kipfilet D: Zilvervlies rijst, paprika, broccoli, taugé en zoetzure saus en een tartaartje T: Fruit salade van druiven, verse ananas en aardbeien
als ik ongesteld moet worden weeg ik ook vaak kilo's meer, heb zelfs wel eens 5!! kilo meer gewogen. dat is vocht! gaat er weer af
Lekker chiggy! Balen soeza... Hopelijk is je aankomende menstruatie de reden. Spannend inge, succes vanavond! Niet schamen Marlies, je bent super bezig! Ik herken het enigszins wel overigens, die schaamte. Ik heb m'n gewicht hier ook nog nooit vermeld. Maar weet je, ik doe het ook gewoon. Ik kom van de 113 en woog vanmorgen 92.8. -20.2 Dus.
Marlies85, je moet juist trots zijn op jezelf omdat je al zoveel kwijt bent Soeza, balen zeg! Zou wel goed te maken kunnen hebben met je aankomende menstruatie hoor. Inge, ik vind 5 kilo in 6/7 wkn behoorlijk hard hoor haha Dat haal ik echt bij lange na niet. Menu vandaag: O: overnight oats met turkse yoghurt, amandelmelk (50/50) en blauwe bessen plus een banaan T: appel L: Salade van gerookte kipfilet, komkommer, tomaat en verse groene pesto en nog een gekookt eitje T: wilde perzik (zooo lekker ) en zo'n la vache qui rit kaasje D: Gevulde pasta met basilicum en pijnboompitjes met groene pesto, tomaatjes en rucola
@Inge88 6 stuks california roll is ongv 195 kcal, dus dat is niet eens zo super veel. als tussendoortje kan dat best een keer! ik zat daar gisteren iig al vol van
dank jullie wel dames.... ik ga er inderdaad maar vanuit dat het door de menstruatie komt. Dus volgende week wil ik minstens -2 kg op de weegschaal zien (ps chiggy: super leuke jurkjes in het andere topic! Ziet er goed uit!)
Ja he, dat heb ik ook. Ik woog vanochtend 87.7 En ik zit nu op -17kg en ik wil er in ieder geval nog 17 kilo afhebben, nog een hele weg te gaan dus. Maar hey, we zijn goed bezig toch, 15 kilo is een hele boel!! Trost op zijn dus!! Ik kan op het moment ook niet zeggen hoeveel ik per week afval, laatste tijd ga ik echt best wel langzaam. Eerst viel ik bijna 1 kilo per week af, maar dat dus al lang niet meer. En menstruatie is a bitch, ik woog ook bijna 2 kilo meer grrrrr. Echt niet motiverend! We gaan er weer tegen aan deze week!! Succes
Chiggy: Nou ik zie hier soms dat de kilo's er per week af vliegen haha! Vandaar dat ik dacht dat ik niet super snel ging. Maar ik vind het niet erg hoor! Als het er maar vanaf blijft Blijzwanger: Ik heb dat nog nooit uitgezocht van sushi, maar dat valt dus best mee! En één van mijn favorieten is de california roll Zou dat ook een keer kunnen dan als avond tussendoortje? Want wij haalden dus vaak sushi in het weekend en dat aten we dan 's avonds op de bank met een filmpje Dat mis ik echt haha. Ik zag wat voorbij komen over korte broekjes. Ik heb dit weekend sinds eeuwen (augustus 2012) weer eens een festival! Nou ja 2 eigenlijk. Harmony of Hardcore zaterdag en zondag 7th Sunday (wellicht kennen jullie die feesten?). Nu wordt het dus echt mega lekker weer (iig zaterdag 30 graden!!) en ik dacht er dus ook aan om zo'n kort broekje aan te doen. Ik draag nu van broeken maat 28 maar nu moet ik wel zeggen dat die wel voortaan redelijk los zitten. Ik denk dat ik nu meer op 27 zit. Ik ga vrijdag shoppen, hopelijk staat zo'n kort broekje me. Vroeger droeg ik het wel maar ja.. nu weer een zwangerschap verder weet ik niet of ik dat nog zie zitten. Ik heb btw ook de st. moriz zelfbruiner besteld haha n.a.v. het topic over de high end zelfbruiners Blijzwanger je moet écht aandelen nemen Wordt de 1ste keer voor mij en ik ben al best wel bruin alleen mijn benen mogen dus nog een tintje er bij
oeps ik bedoelde trouwens 4 stuks california roll. maar als je als tussendoortje bijv ieder 3 a 4 neemt is het prima hoor. neem aan dat je dat niet iedere dag zal doen hahah ja ik heb een heel lief pakketje van captain tan gehad om me te bedanken, het is gewoon een stelletje dat die webshop runt dus ze waren blij met alle bestellingen leuk dat ik ze geholpen heb, en ik was/ben ook echt heel erg fan van de st moritz mousse! ben eigenlijk altijd bruin nu.. mn vriend vind het nog steeds gek dat ik van huidskleur geswitcht ben
Blijzwanger: Nou 4 stuks maak je me ook al blij mee hoor Wordt dan ook een flinke kostenbesparing... 'Vroeger' deden we bij een filmpje zo'n 3 rollen dus 24 stuks haha. Nu zou 1 rol voldoende zijn Wat aardig dat je zo bedankt bent! Zegt al meteen wat over de klantenservice. Ik ben erg benieuwd, heb nog nooit zelfbruiner gebruikt. Ga normaal gesproken wel eens onder de zonnebank maar vind die prijzen echt te gek worden. Zo'n 15 voor een kwartiertje zonnebanken en wil ik dan 'mijn' kleurtje krijgen moet ik toch echt een paar keer gaan. Vind dat zonde van het geld en zonde van mijn tijd. Het is voor mij vaak toch maar voor een feestje oid. Dus hopelijk is deze zelfbruiner ook dé uitkomst voor mij
DeeDeeBowtie, wat heftig van je moeder zeg! Dan zou mijn hoofd ook niet bij afvallen zijn hoor. Chiggy, ga jij voor die 7 deze week, ga ik voor de 8 Marlies, jij hoeft je nergens voor te schamen! -15 is echt een enorme prestatie. Soeza, als je ongesteldheid weer voorbij is, schiet het gewicht vast ineens naar beneden.
zo,van het weekend kermis gehad en nu pakken we de draad weer op.Vanavond een rondje hardlopen en het alcohol er ff uitzweten.. Wegen doe ik maandag wel weer..
Gaan we voor wendelaa Ik heb net afgesproken om met een vriend dit weekend naar het strand te gaan dus ik moet in bikini Vandaag gaat het lekker. Heb ook niks slechts in huis dus kan straks thuis ook niet meer de fout in gaan Zo thuis een lekker pastaatje maken en vanavond nog een appeltje
Blijzwanger, ergens zag ik dat jij een link had geplaatst voor zelfbruiners. ik wilde daar even rondkijken maar kan m nergens meer vinden ...hellup
Vandaag na een langdurig overleg voor een stand met allerlei overheerlijke chocorepen staan te watertanden. Ik kocht echter een banaantje Ik had nog wel trek in chocolade, maar heb t niet gedaan. Das lang geleden dat ik het heb kunnen weerstaan