afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
  3. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Oh, wat goed rolinka, dat moet je maar kunnen inderdaad!

Ben benieuwd Inge hoe het gaat nu ergens vanavond. ;)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Pppfff dat hele zelfbruinings gedoe ga ik nooit uitkomen haha

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb de St Moriz lotion (medium) en die is goed! De mousse ook geloof ik maar ik heb gekozen voor de lotion omdat ik een droge huid heb..

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Kun je t ook alleen op benen gebruiken?

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja maar dan ga je wel kleurverschil zien denk ik..

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb sowieso al kleurverschil haha

9. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Yes yes! Ik ben 7 ons afgevallen en weer 1 procent in vet gedaald! Dat betekend dat ik nu 56,1 kg weeg en vetpercentage is 18,8! Mijn (1ste) doel qua gewicht is 54 en qua vet 18%. Qua gewicht weet ik niet of ik het ga redden in 3 weken, het gaat wat langzamer nu maar ik ga zeker wel onder de 18%!! Dus volgende doel is gezet; vetpercentage van 15/16% :) over 3 weken gaan we mijn 'dieet' dan ook wat meer richten op de laatste vetjes kwijt raken en flink trainen :) Ik heb er nu al zin in haha! Al zie ik nu nog even niet hoe ik bij 15% wel tevreden zou zijn. Vind dat ik toch nog wel een buikje en heupkwabjes heb dus vraag me af of die dan echt enigszins verdwijnen.

Ik ga morgen weer even foto maken. Is nu al een paar weken geleden dus ben benieuwd! Als ik durf laat ik ze hier ook nog wel zien

10. Delta

Delta Niet meer actief

Wat goed inge !! Ben benieuwd naar de foto's! Waarom zou je niet durven hihi. 18.8% is erg netjes !

11. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Nou, troost je.. Mijn vetpercentage is 14,1% en heb echt wel heup en bovenbeen vet/cellulitis :)(en nee, dat verbeeld ik me niet, dat ziet zelfs m'n man :p) ook al zou m'n vetpercentage 7 zijn ofzo, dat zal bij mij nooit weggaan.. (Tenzij liposuctie ofzo hahaha)

Verder zijn m'n armen en buik enzo wel "vervrij"
    Maar m'n bovenbenen/heupen, tsja :)

12. Delta

Delta Niet meer actief

Ja dat is maar net waar je vet zit inderdaad. Vooral bij vrouwen is het vaak moeilijker om dat weg te eten/trainen.

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ja idd :( ik ben echt superdun met nog geen 50 kilo bij 1.68 en 14,1 vet, maar die bovenbenen :( en ik krijg ze niet weg.. Cardio/krachttraining.. Het vet blijft :p helaas pindakaas.. Maarja.. Ik ben nu aan het leren om maar blij te zijn met dingen die wél goed zijn ipv niet goed, want je kan je er wel over opvreten, het is toch niet anders 😁

14. Delta

Delta Niet meer actief

Ja gek is dat.. Bij vrouwen ligt dat toch vaak nét ff wat anders!

15. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Wow Inge, wat goed!!

Hier eindelijk weer wat aan het afvallen, 87.2 vandaag (gisteren 87.7). Ik ben wel ziek aan het worden, dus ik weet niet hoe vaak ik ga wandelen deze week bah :( Vanochtend begonnen met yoghurt en muesli, lekker verzachtend voor de keel!!

16. soeza

soeza Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! :)

17. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Thanks dames!

Missmac: Hmm nou hoop toch dat het met hard trainen weg zal gaan! En ik hoef niet zwaar gespierd of zo te zijn, gewoon het liefst een platte strakke buik en niet van die vetjes die over een broek hangen... :) Gelukkig hier geen cellulitis, dat schijn je idd echt amper weg te krijgen! Benen mogen wat strakker maar vind ik niet heel dik of zo. En ik moet me er sowieso bij neerleggen dat ik niet een 'recht' figuur heb. Heb al ooit eens in de spiegel gekeken en mijn lovehandles weg 'getrokken' (zien jullie het al voor je :p) en dan zie je dat mijn heupen gewoon wat breder zijn. Maar dat vind ik ook niet erg!

Ik heb wel foto's van nu op mijn telefoon maar ben dus vergeten thuis de 'voor' foto's van de computer te halen. Zal ik vanavond wel doen dan kan ik voor en na laten zien. Ik zie zelf wel verschil maar niet gigantisch of zo. Merk wel dat mijn broeken en shirts echt losser zitten.

Ashera: Goed afgevallen! Hopelijk zet het niet door en voel je je snel beter! Wandelen is juist misschien lekker? Even naar buiten?

18. marlies85

marlies85 Niet meer actief

goedemorgen!

Of mijn weegschaal is kaduuk of mijn lijf is ineens aan het overdrijven. Ik zit inmiddels op 90.7...nu dus 15.3kg kwijt, nog 15.7kg te gaan. Das gewoon 3 zakken aardappelen die ik al kwijt ben :D

Ik heb ook geen mooie bovenbenen hoor...maar ook geen mooie heupen. Familiekwaaltje zeg maar, ik heb hele brede heupen.

19. soeza

soeza Niet meer actief

Haha, ik vind dat helemaal niet raar hoor! ;)

(dat doe ik zelf namelijk ook wel eens :D)

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zijn brede heupen niet mooi dan?
    Ik heb in verhouding ook brede heupen maar ben juist blij met zo'n vrouwelijk figuur ;)

Goed zeg dat je al zoveel afgevallen bent!!

Hier vanmorgen er niks af, wel 100 Gr. Erbij en dat terwijl ik gister echt n goede dag had. Morgen beter hoop ik :D

Deel Deze Pagina