afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Haha ja helemaal gelijk. Ik was er echt aan toe laatst, maar helaas 1 dag.. mn dochters nemen wel iets dat is extra moeilijk.

Mooie foto's!! Vergeleken bij mij echt strak hoor ;)

2. 2jees

2jees Niet meer actief

papier, wat vervelend :( ik hoop van harte dat het je gaat lukken, succes!

Ik las een onderzoek dat vrouwen zich gelukkiger voelen met een goede lijn dan een goede partner.. Nou gaat dat voor mij niet helemaal op maar sinds ik gegroeid ben kan ik het me wel béter voorstellen. het kan je zo onzeker maken dat is het denk ik.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Soeza, thnx ;)
    Ben ook blij dat ik t wel gedaan heb. Als ik een dip heb kijk ik naar de foto's en zie ik dat ik al een hele verandering achter de rug heb

papier, ik ga er van blozen hihi.
    En ik dacht dat ook na de zwangerschap van de jongste; O bij de oudste was ik binnen een jaar op gewicht dat zal nu ook wel...FOUT!
    4.5 jaar verder ;)

4. soeza

soeza Niet meer actief

Nou wendelaa je hebt me geïnspireerd, heb zojuist before foto's gemaakt, nu nog even keihard werken aan de after foto :D

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Niet strak??! Grapjas. :p

Zowel Inge als wendelaa, top resultaat hoor, om trots op te zijn!

Welkom papier, succes!

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Zien jullie echt zo'n groot verschil? Ik zie dat zelf echt niet. Mijn vriend verklaarde me voor gek. Misschien zie je dat bij jezelf toch anders ofzo.. Vind het wel fijn om te lezen dat 'vreemden' ook verschil zien. Natuurlijk is mijn vriend eerlijk, maar toch ;)

Wauw wendela!! Wat een verschil!!! Daar mag je echt trots op zijn hoor!!

Ik heb net een plakje bananenbrood op.. En ik vond het best lekker! Ik had alleen geen amandelmeel meer dus had nu 100 gram havermout en 50 gram speltbloem gebruikt. Zit er met amandelmeel meer smaak aan??

7. Delta

Delta Niet meer actief

Wat een mooi resultaat al wendelaa!! ik vind je buik echt super mooi. je hebt een mooi vrouwelijk lichaam vind ik.

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Inge zeker de zij foto zie je t goed vind ik.
    Maar bij mijzelf zie ik t ook niet goed. Komt denk ik omdat je jezelf toch iedere dag in de spiegel ziet

9. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Bij beide echt een superverschil, gaaf zeg!! Hier geen before foto gemaakt, ik kijk al amper in de spiegel, ik probeer foto's zoveel mogelijk te vermijden! Mijn buik is ook echt verschrikkelijk... Die keizersnede heeft niet veel goeds gedaan. Hoop dat het beter wordt naarmate ik meer afval ;)

10. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Zie mooie voor en na foto's Toppie dames!

Mijn buik is ook een ramp, ik heb echt zo'n hangflap na de zwangerschappen gekregen, denk ook niet dat dat nog strak gaat worden zonder het mes er in te laten zetten.

11. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Nou Wendelaa, het verschil is er duidelijk! Jouw lichaam is echt super vrouwelijk! Mooi hoor!

Hier zijn het vooral de lovehandles die me storen. Van de zijkant ben ik best al tevreden, maar van voren wat minder. Al hoef ik van mezelf niet strak te zijn, want om dat te bereiken, zal ik keihard moeten trainen en daar heb ik geen zin in.. :). Overigens heb ik die ook wel eens naar achteren getrokken en toen vond ik het perfect.. Haha! Maar volgens mij zijn lovehandles echt super moeilijk weg te krijgen met alleen maar gewichtsverlies, dus ik ben bang dat ik ze zal moeten accepteren uiteindelijk..

2jees.. Ik neem, als ik een koekje neem, altijd 1 of 2 volkoren knappertjes (verkade). 25kcal per biscuitje (en maar 2g suiker) en toch het gevoel van een koekje. Bijvoorbeeld na het fruit, samen met de kindjes. Qua broodbeleg; kalkoenfilet, kipfilet (met tuinkruiden), runderrookvlees, 20+ kaas, halvajam (ik neem dan van die cups en die verdeel ik altijd over 2 beschuiten), schouderham, casselerrib, hüttenkäse met komkommer, rauwe ham, couburger ham..Zo even een aantal voorbeeldjes..

Ik was vanochtend overigens weer 1 kilo lichter dan gisteren en ging eens denken.. Kan dat met de eisprong te maken hebben? Herkennen jullie dat?

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant

Dank je wel:)
    Die overtuiging heb ik zelf (nog) niet moet ik zeggen.
    Maar goed, ook dat is een proces zullen we maar zeggen he haha.

De weegschaal wil nog niet onder de 69, van t weekend was t 69.0 en nu 69,1 haha.
    Hoop dat ik van het weekend toch nog minstens 2 ons eraf heb hoor :p

13. Imensa

Imensa Niet meer actief

Goed verschil! Goed bezig!

14. soeza

soeza Niet meer actief

Delta
    Aan een lactosevrij dieet las ik? Is dat echt voor het afvallen of voor je huid?

Asherah
    Hoe voel je je vandaag? Alweer wat beter dan gisteren hoop ik!

Inge88
    Gek eigenlijk dat jezelf niet zo ziet hoeveel je al bent afgevallen en strakker in je lichaam zit, maar ik zag op de foto's echt super veel verschil hoor!
    En met jouw instelling kom je echt wel aan je droomlichaam!

2jees
    Tuurlijk kan je wel zonder koek, gewoon een cracker nemen, of anders een rijstwafel, yoghurt...
    en dat van de chips herken ik wel, daarom haal ik ze ook niet meer in huis hahaha

papier
    welkom!

marlies85
    volgens mij kan er heel veel als je je eetpatroon aanpast en daarnaast gaat sporten... als ik zie hoe sommige meiden hier een transformatie hebben ondergaan werkt dat super inspirerend..

anna
    ik weet niet of het aan je eisprong kan liggen, misschien wel, want ik lees ook vaak dat je veel meer weegt wanneer je menstrueerd...

imensa
    mooi onderschrift hihi, lijkt me inderdaad frustrerend...

Goedemorgen!
    Ik snap niks van elke dag wegen, ga maar weer terug naar alleen op maandagochtend wegen, dan zie ik makkelijker resultaat denk ik.

maandagochtend woog ik 69,3 en vanmorgen 68... beetje raar een verschil van ruim een kilo op 2 dagen tijd?! Ik raak er alleen maar van in de war zo hahahaha

Ik heb trouwens vorige week nog dat bananenbrood gemaakt, maar vond het echt niet lekker, en de kindjes hoefden het ook niet, terwijl dat normaal gezien kleine vuilnisbakken zijn hahaha, dus of we vinden het gewoon niet zo lekker, of het ligt aan mijn kookkunsten :D

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Soeza, als voor jou iedere dag wegen niet werkt, gewoon niet doen! Ik kan niet zonder in ieder geval haha.
    Is echt mijn dwanggewoonte :p
    En wat betreft bananenbrood, misschien vinden jullie t echt niet lekker. Veel er aan verpesten kan toch niet.
    Mijn man vind het ook echt niks, die mist de suiker er in

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goedemorgen, ik heb een vraag!!
    Ik ben sinds begin januari 11,5 kilo afgevallen (van 82,5 naar nu 71). Dit door te stoppen met snoepen en door te gaan sporten. Inmiddels doe ik bijna iedere avond insanity, dus dat is vaak wel flink doorbikkelen maar superlekker!
    Ik denk alleen dat ik te weinig calorieën binnen krijg. Ik ontbijt met cruesli (ja de suikers ik weet t... Is m'n guilty pleasure!) of met brood of meergeanen beschuit. Tussendoor een appel, s middags vezelrijke crackers (4 tot 6) met Philadelphia en komkommer en s avonds gewoon een normale portie avondeten. Ik drink alleen water en thee.
    Ik denk dat het te weinig is. Hebben jullie tips??
    Ik zou graag nog minimaal 6 (liever nog 10) kilo afvallen. Ben nl maar 1.62m!

17. soeza

soeza Niet meer actief

wendelaa
    volgende missie is het kwarkbrood van missmac en ik had ook nog een recept voor havermoutpannenkoekjes gevonden die ik wilde proberen, keuze genoeg dus laat dat bananenbrood maar zitten :D

eevie
    misschien een tijdje dagelijks calorieen tellen? Zeker als je elke avond sport mag je elke dag wel wat meer calorieen binnenkrijgen...

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Heb je tips om calorieën te tellen? En natuurlijk tips om er meer gezond binnen te krijgen?

19. 2jees

2jees Niet meer actief

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    De app myfitnesspal is daar echt ideaal voor..

Deel Deze Pagina