FB likes

Discussie in 'De lounge' gestart door Maiasaurus, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Wat voor status updates op facebook vinden jullie wél leuk?

Ik vind het het leukst als mensen veel en open over zichzelf durven te posten, met lekker veel foto's. Nieuws over zwangerschappen en geboortes vind ik prachtig. Kunnen zien hoe het met mensen gaat en wat hen bezig houdt. :)

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

5 jaar geleden zou ik me ergeren aan die moeders maar nu ik zelf moeder ben vind ik alles leuk ivm kinderen dus die like ik meestal wel :p

Grappige filmpjes, dumpert enz,...

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Facebookstatussen over kinderen, met of zonder foto. Grappige filmpjes. Iemand die ergens van geniet, of ergens dankbaar voor is. Die like ik meestal wel.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb één iemand in mijn lijst die iedere eerste maandag v/d maand om 12.00 post om te melden dat het luchtalarm afgaat. Meestal is het iets van 'LUUUUUUUUUFTALAAAAAAAAAARM' met een plaatje van een luchtalarm erbij. Iedere maand zit ik grijnzend te wachten wat hij nou weer heeft verzonnen.

Kattenplaatjes vind ik ook wel tof om te zien en natuurlijk vind ik de posts van de leedvermaak FB leuk om te lezen :D

En van de niet-persoonlijke pagina's: body modification ezine, humans of new york, ik bied de helft.

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Leuk nieuws over het halen van een rijbewijs, verloving, trouwerij, zwangerschap.
    Verder droge en humoristische gedachtegangen van mensen.

Werk van vrienden. (Ik heb veel vrienden die artiest zijn)

Foto's van kinderen vind ik zelden leuk. Alleen als ze echt grappig zijn :D

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.225
    6.674
    113
    Grappige/opmerkelijke situaties, discussiepunten, originele uitjes, statussen die uitnodigen tot reacties die meer inhouden dan alleen 'leuk' of 'gefeliciteerd'. Vooral: origineel zijn. Dan ga ik reageren :)

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Allereerst dit natuurlijk. :D

Normaal:
    Buikfoto's, echo's, aankopen (kleertjes, nahw <3), maar nuevenniet. :p

Wat miss Zuurpruim nu wel nog steeds leuk vind:
    - Nieuws van hobby's
    - Foto's van kinderen en filmpjes waar ze iets grappigs doen (dat 'doet' me dan weer niets)
    - Foto's van een uitstapje
    - Foto's van bruiloften :D
    - Statussen over een rijbewijs, diploma, enz.
    - Statussen met leuke uitspraken van kinderen

Euhh vast nog heel veel meer maar ik ben nu even leeg. :p

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

- Aankondigen als: wij gaan trouwen/baby/huis gekocht/diploma/rijbewijs/baan etc
    - Foto's van bruiloften / buikfoto's/vakanties/uitstapjes/etentjes/feestjes
    - Grappige uitspraken van kinderen/vrienden/partners
    - Leedvermaak
    - Grappige statussen.

Ik vind best veel leuk. Ik vind alleen van die hele opsommingen irritant: ''zo de kinderen weer naar school nu eerst een bakkie koffie en daarna schoonmaken. Dan een boterhammetje eten met de kinderen en dan vanmiddag even ontspannen. Vanavond eindelijk ...(man) weer thuis en dan met de voetjes omhoog. Zozo ik kom deze dag wel door''

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

OMG je hebt ook Menno op je lijst? :D

OT: wat ik leuk vind:
    Vrienden die hun kunstwerken/muziek online zetten, links naar interessante interviews of columns, goed nieuws, tips voor programma's/docu's die ik MOET zien, foto's van gezellige dagjes uit.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Haha ja! :D Ik wist wel dat áls er hier iemand zat die hem ook in haar lijst heeft, het meteen zou herkennen. Is niet te missen natuurlijk :D Ik vind hem dus echt een bron van vermaak :p

11. Aylen

Aylen Niet meer actief

Oh, ik moet hem eigenlijk laten weten dat hij besproken wordt op een zwangerschapsforum. Hij is forumexpert.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik bied de helft is idd erg leuk:D

Wat is de titel van die leedvermask fb? Ben nu wel benieuwd:)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik vind persoonlijke dingen van mijn vrienden leuk om te lezen

Geboortes, huwelijken enz.

14. Die is besloten, maar als je je naam naar mij of Micchan PBt, voegen we je wel toe :p

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha yez. :D
    Al ruimen we wel af en toe op, als mensen alleen maar meelezen. Daar hou ik niet zo van :)

Deel Deze Pagina