Hij wilt mij niet meer

Discussie in 'De lounge' gestart door marl0es, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Dames ik moet even van me afschrijven.. Hij wilt nadenken of hij nog wel verder met mij wilt, de vader van mijn kind de liefde van mijn leven. We zitten in een lastige situatie, we wonen tijdelijk bij mijn vader omdat hij nog een huis met zijn ex heeft. Die woning staat nu leeg en er volgt een rechtszaak... Ik ben veranderd ik ben niet meer het meisje waar hij verliefd op is geworden. En nu, wilt hij nadenken of hij verder mer mij wilt.. Ik mag hem niet bellen sms'en helemaal niks. Kan het niet loslaten en tegelijkertijd heb ik ook nog een postnatale depressie. Zit ik hier alleen voor mijn kind te zorgen wat ik eig niet aan kan. Wat moet ik doen ????

2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Och meisje toch. Hij vindt dat je bent veranderd? Dat is waarschijnlijk door je PND. Heb je daar al hulp voor? En weet je man/vriend dat je daardoor niet jezelf bent? Zodra je hem weer spreekt probeer hem dan duidelijk te maken dat je uiteindelijk jezelf weer wordt. Maar dan moet je wel hulp zoeken want in je eentje kom je er niet uit.
    Sterkte, ik hoop dat jullie hier samen weer uit komen.

Digi knuff!

3. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum België
    Ik kan je niet meteen advies geven, maar je wel veel sterkte wensen.

Sowiso is het naïef te denken dat mensen niet veranderen. Integendeel, mensen evolueren door de dingen die ze meemaken in hun leven, het vormt hen mee. Zoals het moederschap/ouderschap - dat is een ingrijpende gebeurtenis, zeker als je aangeeft dat je een PND heb. Daarenboven heeft je vriend/man nog bagage blijkbaar uit het verleden en zijn er nog banden met zijn ex, die ook zwaar wegen.

Mogelijk is het een paniekreactie op de opeenstapeling van gebeurtenissen (waarmee ik hem niet goedpraat!) en komt hij tot bezinning en het inzicht dat weglopen van de problemen de zaken niet oplost....

Enne, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleintje!

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ten eerste veel sterkte! het is erg moeilijk.
    Ik zou hem idd ook niet gaan bellen o.i.d. dit kan extra onrust meenemen (hij kan je opdringerig/een zeur kunnen gaan vinden)
    ik zou hem dus idd even laten rusten.
    Misschien kan je naar de h.a. of maatschappelijk werker ??

Veel sterkte in elk geval!

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Veel sterkte! Dat is niet niks.

Wat betreft je pnd. Heb je geen ouders, familie of vrienden die je een beetje kunnen helpen met de zorg voor je kindje?

6. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Veel sterkte en kracht.

En hoe moeilijk ook,als hij je nu op dit moment laat zitten terwijl je zo in de knoop met jezelf zit,is hij je niet eens waard.
    Maar ik weet als geen ander dat je dat nu nog lang niet zo kan voelen..

Kop op he meid! Hoop dat jullie eruit komen.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Meid wat ontzettend moeilijk en rot.
    Hoop dat je iemand dichtbij je hebt staan die je kan helpen en steunen?

Heel veel sterkte!

8. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Ik heb hulp vanuit het zkh. Nu zegt hij de ene dag ik kom terug en de andere dag niet. Nu komt hij vanaaf zijn zoontje in bad doen en dacht ik zal ik allemaal rozen blaadjes op bed leggen en kaarsjes aan doen en foto's van ons erbij, hem laten zien dat ik van hem hou???

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik denk dat hij het zelf ook niet weet en zou als ik jou was een beetje afstand nemen. De ene dag zeggen dat hij terugkomt en de volgende dag weer niet is gewoon jou hoop geven die op niks gebaseerd is. Hij heeft tijd nodig om zelf na te denken.

Kunnen jullie wel praten over de druk en de veranderingen en de PND? Dat is niet niks namelijk, het argument dat 'je bent veranderd en daardoor wil ik bij je weg' is erg zwak en getuigt ook niet van veel realiteitsbesef. Mensen veranderen continu, in een relatie ook, en daar moet ruimte en begrip voor zijn. Praten is echt heel belangrijk.

Ik zou nu zeker geen romantische geste doen. Wat ik wel zou doen is proberen te praten.

10. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wat een nare situatie.

Ik weet niet of het een heel goed plan is om nu op de romantische tour te gaan.
    Ik zou proberen te praten wanneer jullie zoon op bed ligt.
    Probeer de lucht te klaren en als dat goed lukt kan je altijd nog het bed volgooien met rozenblaadjes.

Veel sterkte!

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Nee, zeker geen romantische rozenblaadjes.

Ik zou hem alleen laten met zijn kind, misschien zelfs weggaan als je vader toch thuis is.
    Hij is gewend dat je er altijd bent dus laat hem dan maar voelen hoe het is als je er niet bent.

12. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou weggaan, en een avondje voor jezelf nemen. Heb je geen vriendin of zo waar je een avondje kan bank hangen?

13. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    In de eerste plaats wil ik je heel veel sterkte wensen. Vervelend, die nasleep van de PND en ook herkenbaar. Al weet ik niet of het bij mij nog PND is, maar ik ben wel depressiegevoelig zeg maar. Goed dat je hulp aangeboden krijgt.

Ik zou geen rozenblaadjes op het bed leggen en foto's van jullie erbij. Zou bij mij overkomen als iets dwingend, al heb jij er natuurlijk een hele andere bedoeling achter. Je partner kan daar heel anders over denken.

Ik snap je heel goed hoor, zou ook gek worden. Had je het een beetje aan zien komen? Vervelend dat hij eerst zegt dat hij terug komt, maar de andere dag niet. Schept bij jou ook verkeerde verwachtingen. Ik zou hem even met rust laten. Te veel van hem 'verlangen' kan averechts werken en dan ben je hem zo wie zo kwijt (en ik spreek uit ervaring)

Komt hij alleen voor je zoontje?

14. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou vooral gek worden van die onzekerheid.
    Als je weet wat hij wil weet jij tenminste ook waar je aan toe bent.
    Als hij echter elke dag van idee wisselt, kan jij ook niet echt een leven opbouwen.

Héél véél sterkte.
    Die rozenblaadjes zou ik niet doen, maar ik zou bijvoorbeeld wel vragen of er een gesprek kan zijn.

15. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hoe gaat het nu, ts? Heb je een goed gesprek met hem gehad?

Liefs

Deel Deze Pagina