afvallen ! start 8/5/17

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mc87, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Wat voor app gebruiken jullie hiervoor dan?

Ik zit al bijna de hele dag aan de groene thee, mn ontbijt bestond uit een shake, lunch trouwens ook. ben vanmiddag een uurtje naar de sportschool geweest en heb daarna een sultana als tussendoor gehad en een bidon met water.. Als avond eten hebben wij aardappeltjes met spek en ui met sperziebonen gehad, maar schep ik gewoon veel minder op.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mamaniess ik heb punten teller

Ik ben aan de 1901 calorieën gekomen. Vandaag 1.5 liter water 3 koppen thee en een bak koffie. De wc heeft het geweten haha

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Voor android of heb je een iPhone?

Hahaha ja de wc was ook al mn beste vriend vandaag haha.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Android. Oh erg he bleef gaan. Jij dus aan de shake?

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Moet ik dus ook maar even gaan zoeken naar die app. Ben wel benieuwd..

Ja ik had tijdje terug al eens shakes gehaald maar raak elke keer mn motivatie ofzo kwijt.. maar stond vd week op de weegschaal en werd ik totaal niet blij van dus ik moet er nu echt hard aan gaan werken.

6. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    MamaNiess : oh shakes! Dat zou ik niet kunnen! Misschien 1x om de zoveel dagen als ontbijt ofzo, maar 2x per dag als maaltijd? Dan heb ik niet het gevoel dat ik heb gegeten. Ga je dat zo dagelijks doen? Heel veel succes alleszins!

Daarnet even een moeilijk momentje gehad. Rond deze tijd (voor de TV) grijp ik meestal naar ongezonde snacks. Ik was bijna bezweken voor een ijsje :oops:, MAAR ik heb mezelf bedwongen! Toch maar een appel gegeten! Zo trots op mezelf :D:cool: Hopelijk gaat deze 'ongezonde trek' over enkele weken vanzelf over.
    Ben benieuwd naar de weegschaal morgen!

Gaan jullie jezelf dagelijks wegen of om de paar dagen of wekelijks?

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier ook niet vd shakes hoor.
    Heel goed dat je niet naar het verkeerde heb gegrepen. De avonden zijn vaak het moeilijkste. Moet zeggen hier is het me meegevallen. Moet ik wel zeggen gewerkt tot kwart voor 7 en daarna pas warm gegeten. Ik wil woensdag of donderdag even wegen gewoon nieuwsgierig of het wel wat doet haha. Maar daarna gewoon 1 keer in de week

8. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Ik doe ook mee! Inmiddels 11 weken geleden bevallen, nu nog de kilo's kwijt raken!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Welkom lis

10. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    WoW dames! Ik ben sinds gisteren 1,4 kilo afgevallen! :eek::eek:
    Dat is misschien wat te hevig! Ben wel blij natuurlijk, maar te snel is ook niet gezond.
    Ik moet misschien wat meer tussendoortjes eten.
    Deze nacht toen ik borstvoeding gaf, gromde mijn maag ook echt. Ik had honger!

Ontbijt: havermout met blauwe bessen

Lis91: welkom! Doe gezellig mee! Hoeveel kilo mag er bij jou af?

11. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik wil hier ook gezellig komen kletsen. Wil graag rond de 8 kilo afvallen. Dan zit ik weer in de gezonde zone van de kg. Vandaag al begonnen met alleen water en thee drinken. Daarnaast wil ik meer gaan bewegen maar ben helaas blessure gevoelig. Heb wel over 1.5 week een hardloop ronde opstaan van 5 km, hopelijk ga ik deze lopen zonder blessures.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Marrit wow das best wat haha. Misschien wat brood eten erbij? Weet niet of je normaal ook brood eet?

Welkom wondertjeindemaak

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Marrit nou moest ik natuurlijk ook even kijken en ondanks dat ik voor mijn gevoel me vol eet ook 1 kilo eraf hahaha.

14. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wat voor sport/beweging vaan jullie er naast doen? Ik ben nog op zoek naar wat leuks en wat goed vol te houden is.

15. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Wondertjeinmaak: welkom!

Danjo: als ik brood eet, kan ik me niet inhouden :) dus gisteren geen brood gegeten. Vandaag wel.

Vandaag een mindere dag. Ik hoop dat het toch nog goed gaat morgen op de weegschaal.

Ontbijt: havermout met blauwe bessen
    Lunch: 4 boterhammen met kipfilet, tonijnsalade, kaas en speculaaspasta
    Snack: ijsje op een terrasje :confused:
    Snack: bananenbrood
    Diner: biefstuk, gezonde zoete aardappel frietjes uit oven (dus zonder vet), tomaat en komkommer

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Marrit oeps ik zie het 4 boterhammen haha. Nee dat red ik niet.

Wondertjeindemaak

Ik sport niet. Werk in de thuiszorg 15 uur dat is mn sport. En zoals vandaag na het eten een uur met de kinderen zitten voetballen. En morgen ga ik met mn dochter na het eten een stuk wandelen of fietsen. En zo doen we 3 a 4 keer in de week wel wat.

17. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Thuiszorg is een leuk maar zwaar beroep. Heb het zelf ook aantal jaar gedaan.

Ik haal mn man 3x in de week op met de fiets. In totaal bijna 12 km heen en terug. Ben nog op zoek naar wat spier en cardio oefeningen.
    Ik wil straks wel beginnen met extra lange stukken te lopen elke dag. De hond komt er nu wel regelmatig uit maar wil de rondes steeds langer gaan maken.

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    is het een leuk idee om een lijstje bij te houden zodat we kunnen zien hoeveel we zijn afgevallen??

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wondertjeindemaak mss wat oefeningen thuis doen? Anders toch sportschool?
    Thuiszorg is idd zwaar maar vind het hartstikke leuk!
    Ik vind t prima om een lijst te maken..

Marrit alweer op de schaal gestaan?

Hier ontbijt een boterham met slankie komkommer en tomaat

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier nu 2 kilo eraf wow net 2 dagen bezig! Ben wel heel erg blij. Mijn lunch word ijsbergsla met ui komkommer tomaat eitje en garnalen

Deel Deze Pagina