Hallo, sinds 1.5 week ook begonnen met gezonder eten en bewegen. Omdat ik niet naar de sportschool wou ben ik thuis begonnen aan shred. Niet 30 dagen achter elkaar maar 2 dagen in de week shred en 1 dag fietsen/ lopen Er mag/ moet 15 kilo af en ik weeg 1 keer in de week, omdat ik ook spieren train weet ik niet of de kilo's er snel af gaan. Ben echt bij nul begonnen dus het is best zwaar maar wel vol te houden. Het grootste probleem is te weinig drinken, als ik een paar dagen goed drink is mijn buik ook echt een stuk platter. (Voor mijn doen dan ) Iemand nog tips wat je kan eten tussendoor? Smorgens eet ik yoghurt met muesli en een lepel honing, tussen de middag een boterham en fruit. Savonds een normaal portie en yoghurt. Tussendoor een rijstwafel met kaas/ lu cracker voltarwe/ fruit savonds een koekje. Drinken thee/water/af en toe glaasje groene ijsthee voor de afwisseling. Als ik gesport heb dan heb ik tussendoor echt honger, om nou weer yoghurt te pakken komt het echt mijn strot uit.
Crackers fruit komkommer snack a jack sultana. Dit is wat ik een beetje tussendoor eet. Ik sta nu stil maar mn ongi komt eraan wellicht is dat het probleem nu
@owly , je komt eerst aan in spiermassa. Maar je valt af wel. Omdat je spiermassa wat meer weegt en ook 48 uur door gaat met verbranden. Je ziet eerst niks maar Tussendoor kan je protein crackers eten met wat gezonds erop. Of iets met kipfilet. Of je kan in de trant tussendoor ook eiwitshake nemen. Zodat je spieren kan herstellen.
Ik heb protein bars van body&fit, die smaken gewoon goed en zijn vooral eiwit. (Joh ) Of ik eet een rijstwafel oid.
Ik heb die proteincrackers van body & fit. Echt lekker. Ook die proteinbrood. (Vooral eiwit). Ik heb proteinbars met coconut gehad. Ook heel erg lekker. Nu heb ik koolhydraatarm brood en proteincrackers met die speciale jam (tropical) heeeeerlijk!
Goede tips ik ga ze zoeken, heel veel spiermassa zal ik nog niet kweken maar ik doe mijn best met de oefeningen en zal nog heeeeeeel wat maanden duren. Nog meer mensen die shred doen? Ik zit nog in level 1, van de week level 2 gedaan maar pppffff planking is echt zwaar. Opdrukken is me al zwaar genoeg en dan doe ik mee met de beginners haha. Maar goed altijd meer dan wat ik eerst deed