BH?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hope, 9 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hallo meiden,

    Ik ben nog vrij pril zwanger en heb dan ook geen idee wanneer ik een speciale BH moet kopen?
    En welke BH.
    Ik lees hier over meegroeiBH`s maar ook van extra verstevigende BH`s.
    Even mijn vragen op een rijtje:
    -wanneer moet je een speciale BH gaan dragen?
    -Kies je dan een meegroeiBH of een extra verstevigende?
    -Waar koop je die?
    -Wat kosten ze?

    Ik heb zelf maat 75 D, en merk dat mijn borsten nu al wat opgezet zijn.
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden. ;)
    Groetjes hope
     
  2. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo Hope,

    Ik zelf ben tegen week 13 andere bh's gaan kopen, m'n gewone zaten toen niet fijn meer, ik heb normaal met beugel, en dat deed zeer.
    Ik heb normaal 75b, maar had nu al een meegroei bh nodig van 75d,
    want c was aan de krappe kant, en omdat ze nog meer groeien
    had ik die maat echt nodig.
    Ik ben naar livera geweest, daar hebben ze me geholpen.(meegroei bh)
    Ze waren ongeveer 35,- ik heb er 2 gekocht, 1 aan en de andere in de was.Gister heb ik 2 voedingsbh's gekocht ook bij livera per stuk 35,-
    en dezelfde maat, de een trouwens 75 de andere 85.
    Maar pas ze wel...want zo zie je maar die van 75 en 85 zitten hetzelfde,
    ook heb ik nu nd sluiting gekeken, deze werkten simpel, je had ook andere die werkten heel lastig...
    SUCCES ermee...Hopelijk heb je wat aan m'n antwoord.
    p.s de meegroeibh's zitten geen beugels in, maar zitten erg fijn, met beugel is absoluut niet fijn, aan de onderkant, ik heb nu soms dat ik sávonds m'n bh gewoon uittrek, omdat ze al knellen aan de onderkant.
     
  3. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Wanneer je eigen bh niet meer goed zit kun je speciale zwangerschaps bh's kopen wanneer dat is ,is voor iedereen verschillend want de een heeft meer last van groeiende borsten dan de ander. Ik heb ze gewoon gekocht bij de Hema. volgens mij waren ze tussen de 9 en 12 euro weet het niet meer precies. Let wel op dat je er niet te veel inslaat, want het kan zijn dat je meerdere keren van maat moet verwisselen.

    Succes
     
  4. Niet meer actief

    Ik heb eigenlijk direct een voedingsbh gekocht toen ik zwanger was van mijn eerste dochter. Dit omdat ik zeker wist dat ik bv ging geven en het onnodig vond om dubbel op te kopen

    de de hema zijn ze niet zo heel duur maar de exacte prijs weet ik niet meer
     
  5. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Alvast bedankt voor de antwoorden. Ik wacht maar even tot dat mijn eigen BH`s niet meer lekker zitten.
     
  6. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Hope,

    Ik heb zelf vanaf de tiende week een andere BH gekocht. Vanaf de zevende week begonnen mijn oude al te knellen, vooral die beugels zaten echt niet meer lekker.

    Ik heb een zwangerschapsbh gekocht. Die verkoopster zei dat de borsten namelijk nog verder zouden groeien. Als je dan al een voedingsbh zou kopen, zou die niet meer passen tegen de tijd dat je je kindje echt moet gaan voeden.

    Ik heb een bh gekocht van Anita Maternity. Hij was vrij duur (35 euro) maar zit geweldig. Ik heb geen pijn meer aan mijn schouders of nek, hij laat zich makkelijk wassen en je kunt hem snel weer aan.

    Succes ermee !

    Groetjes,
    Nikki
     
  7. gerda b

    gerda b Lid

    17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Ik heb in week 11 meegroei bh's gekocht bij lincherie,waar ik normaal ook mijn bh's koop.
    Normaal heb ik 85E en nu 85F,ze zitten heel goed maar dat mag ook voor de prijs van €52,50 per stuk.
     

Deel Deze Pagina