Vanochtend kneep ik wat in mijn tepels omdat ik benieuwd was of er iets uit zal komen en jawel! Een heeel klein beetje melk! Ik was eigenlijk al bang dat ik geen borstvoeding zou kunnen geven omdat ik een borstverkleining heb gehad, maar nu is er us wel een kans aanwezig dat ik het zou kunnen
hi hi Mooi toch dat dat nu al werkt Alleen houd wel in gedachte dat het ook door andere dingen niet wil lukken om borstvoeding te geven. Ingetrokken tepels geen toegeefreflex, kleine drinkt niet goed, teweinig melk etc. Maar het is toch gaaf als dit het al doet.
Ja, er kunnen altijd andere redenen zijn waardoor niet kan lukken, dat klopt. Ik vond het wel heel bijzonder, dat het lichaam het gewoon zelf regelt. Je hoeft zelf niet te doen.
Hoi! Ik hoef er niet eens in te knijpen.... haha. Maar inderdaad, het schijnt wel wat doorzettingsvermogen te vergen. Het belangrijkste (is mij verteld) is rust en geduld, 1 op 1 met de kraamhulpe, dan moet het lukken! Ik ga het ook proberen. suc6 en geniet van je zwangerschap!
Jahoe! Ik kan me erbij aansluiten, vanmorgen ineens een nat t-shirt! Vorige keer kwam dat pas na de bevalling. Ook al is het nog afwachten of het bv geven gaat lukken, stap 1 is in elk geval gezet!