Afvallen tijdens vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Katrien Duck, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Katrien,

Bedankt voor je antwoordje.
    Ik heb 20 kilo neergezet, dat is mijn streef. Maar met 10 kilo ben ik ook tevreden. En het gekke is ik hoef van het ziekenhuis niet af te vallen, maar voor mijn eigen gevoel is het een stuk beter.

Ja groot gelijk hoor met die toastjes, heb ik ook gedaan zondag.

Fijne dag weer.

Groetjes,
    Elvira

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

interessant onderwerp, dit!

Ben zelf voordat ik zwanger raakte 13 kilo afgevallen (aangekomen door stoppen met roken, ik at alles wat los en vast zat ;) ) en raakte een half jaar later zwanger.

Dit kwam denk ik vooral door de regelmatige cyclus die ik kreeg - en dat welbekende stukkie Geluk met een grote G.

Succes met afvallen, klinkt allemaal goed bij jullie enne... succes met zwanger worden, ik duim!

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Kan het niet laten om even te melden dat ik weer 1 kilo kwijt ben in 2 dagen. Dit tempo hou ik vast niet vol (zou niet goed zijn), maar wel heerlijk dat het in het begin zo snel gaat.

Mijn motivatie heeft z'n toppunt bijna bereikt.... ;)

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik ga met jullie meedoen met afvallen hoor! ik stond vanmorgen op de weegschaal en heb de 5 kilo die ik kwijt was er weer bij op zitten... zit nu op 88.8 bij 182cm

ik ga niet SBen maar weightwatchers punten tellen, dat werkt voor mij het beste dan kan ik zelf kiezen wat ik wil eten :)

ik denk ook zeker dat afvallen een positief effect heeft mbt zwanger raken dus ik ga mn best doen de komende weken!

succes allemaal!

5. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Veel succes, hou me op de hoogte!

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Denise veel succes.

Collegaatje van me doet ook weight watchers, en dat gaat prima.

Zelf die ik Sonja Bakker en sport ook iedere dag 3 kwartier en uiteraard wat je nog buiten loopt met de hond etc. Door het sporten gaat het misschien wat langzamer door de spiermassa, maar dat geeft niet. Kilo per week vindt ik prima hoor.

Groetjes,
    Elvira

7. Oleole

Oleole Niet meer actief

tja medisch gezien was ik 15 kg te zwaar nu na ruim 7 weken sonja bakker ben ik nog 7 kg te zwaar. Vind sonja wel moeilijk omdat ook ik gek ben op krackers en brood. De boterhammen door de week heen zijn echt weinig. Mis ook af en toe een stukje chocolade. In adkins mocht je wel suikervrije chocolade. maar ik zet door het is voor het goede doel!

8. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He meiden,

Zou bijna beginnen met lijnen met al die positieve verhalen!
    Jullie heel veel succes en inderdaad je weet waar voor je het doet!

Liefs Schaapje

9. ilse28

ilse28 Lid

22 mrt 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Hoi meiden,
    wat leuk om dit te lezen. Ik ben sinds donderdag bezig met SB. Ik moet juist afvallen van de gyn. (90 kilo bij 1.62 is echt veel te zwaar)
    Ik neem alleen iets meer ontbijt, want dat vind ik te weinig. Dan houd ik het niet vol. Ik moet een half uur fietsen naar mijn werk.
    Verder gaat het wel goed tot nu toe. Nog niet gewogen.
    Ik hoop dat SB ook zo'n positief effect heeft op mijn zwangerschap

Groetjes Ilse

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Door al jullie positieve verhalen heb ik ook besloten om met SB te beginnen.
    Het boek is huis, dadelijk de boodschappen halen en maandag beginnen.

Er moet 15-20 kilo af......Ben echt te zwaar voor mn lengte, 1.65 en 85 kilo.......Dus we gaan ervoor!

Liefs Hannah

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Hannah,

Wat goed dat je ook gaat beginnen. Echt het werkt hoor. Ik zit nu in week 3 met SB en inmiddels 4 kilo lichter. Sport er wel veel bij, maar dat is ook meer voor conditie.

Succes.

Enne je zult zien dat je met de boodschappen een stuk voordelig uit bent. Ik ben nu zo'n 60 euro voor de hele week kwijt, met ook drinken en wat lekker voor mannetje etc. Normaal was ik dat alleen al voor een weekend kwijt.

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kijk dat is mooi meegenomen natuurlijk.......... :) :)

Ik ben van plan om veel te gaan wandelen samen met mijn moeder.
    Veel sporten lukt haast niet ivm onregelmatige werktijden...

Ik weet niet of 20 helemaal gaat lukken......Heb ongeveer tot eind juli denk ik.

Als het goed is begin juli beginnen met hormonen spuiten en half/eind juli als alles meezit mischien een punctie. Mag je eigenlijk afvallen tijdens spuiten van lucrin/gonalf-f? Weet jij dat Elvira?

Liefs Hannah

13. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben nu 20 kilo afgevallen door minder eten, niet snoepen en meer bewegen.
    Ik ben er nog niet maar ik zit nu voor het eerst in mijn leven in het groen wat de bmi betreft.

14. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hannah,

Je mag wel afvallen tijdens het spuiten, dit heeft geen effect op je eierstokken en eicellen.
    Heb het toevallig eergisteren aan de telefoon gevraagd aan de arts.

Successssssss.

X Elvira

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Thanks Elvira!

Moet pas eind deze maand bij de gyn zijn en wilde het dan ook vragen maar fijn dat jij het antwoord al weet.......... :)

Liefs Hannah

16. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Bijna 5 kilo kwijt, in 2,5 week.... ben erg blij met Sonja.
    MAAR................ DIE OBSTIPATIE! :(

17. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ja die Obstipatie, wat een hel he?
    Hier nog zo een. Ik ben nu in 3 weken bijna 5 kilo kwijt. Vind een kilo per week prima, en ben volop aan het sporten. Alles wordt dan eerst in spieren aangezet en daarna pas qua kiloos.

Heb wel ontzettende trek in een patatje. Maar we doen het gewoon niet.

Groetjes,
    Elvira

18. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Wij hebben gisteren stiekum patat gegeten.... maar nu weer heel streng verder!

Ik denk dat ik maar aan de kiwi's moet. Schijnt ook heel goed te zijn.

Of een glas water 's ochtends op de nuchtere maag?

In geval van nood.... heb ik nog wel een paar zakjes Movicolon liggen... ;)

19. bengel

bengel Niet meer actief

activia schijnt te helpen tegen/voor de obstipatie...dusssss...
    en is nog 'gezond' ook

MEIDEN: let wel op: SB voldoet NIET aan de schijf van 5 heb ik gelezen: te weinig broodmaaltijden en vezels. Wanneer je volledig gaat SASSEN (dus niet meer bezig met SB) is kans op terugval...ga b.v iets meer brood eten en daardoor iets minder snel afvallen, dan bhoudt je t resultaat langer.

Gr Bengel

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Lieve Bengel, ik weet dat je het geen 20 weken moet volhouden.... maar als eerste opstap is een paar weken SB helemaal niet verkeerd. Bovendien ben ik na de vorige keer 3 maanden op gewicht gebleven... pas na de miskraam ben ik weer aangekomen!

Dus ik ben het nog niet helemaal met je eens... ;)

Deel Deze Pagina