Hoi Bengel, Ja klopt dat SB zich niet helemaal aan de schijf van 5 houdt. Ik ging gisteren alle calorien berekenen en kwam op 935, terwijl je als vrouw zijnde eigenljik 2000 calorien nodig hebt per dag. Verklaart dan ook meteen waarom ik af en toe zo flauw ben. Dus ik eet wel iets meer dan toegestaan zo af en toe, zeker omdat ik er ook bij sport.
dat kan natuurlijk verschillend zijn per persoon. Ik heb alleen maar gegoogled en deze info gevonden, en wilde alleen maar waarschuwen dat het eindrsultaat snel KAN vervliegen...gelukkig ben je wijs genoeg om geen 20 weken zoiets te doen..ik ken mensne (zuslief) die dat dus wel gedaan heeft, en ik hoop dat ze het kwijt blijft, 16kg nml...maar ik weet t niet hoor.... iig knap dat je al 5 kg kwijt bent! Gr bengel
Jeetje.............. Ik schrok van de weegschaal vanmorgen......... 1 week SB en 4 kilo lichter.....Dit had ik echt nooit verwacht zeg... Ben er nog beduusd van.... Weet wel dat he niet elke week zoveel zal zijn maar het begin is er.. Heb deze week ook flink gewandeld dus we gaan ze door.... Dit is wel motiverend om door te gaan zeg...... Liefs!
Lekker gevoel he? Hier staat het even stil. Eerlijk gezegd een sas-week gehad... denk dat wij het morgen weer oppakken! Veel succes!
Hier staat het ook een beetje stil, of althans ik was een ons aangekomen. Heb zaterdag een uitglijder gemaakt, bij het uitstappen vanuit de auto en kan nu dus niet autorijden en fiets. Heel mijn voet is dik en ligt open. Dus ik heb niet meer gesport en aardig gesast. Ach ja, we gaan er deze week weer volop tegenaan. Zit nu in week 5 en heb af en toe kei trek, nou ja trek gewoon honger! Hannah Wat goed zeg 4 kilo. Zet hem op. Katrien Lekker he, zo af en toe even een sas dag. X Elvira
Nou elvira en katrien.......... Deze week er weer tegen aan...Kop op jullie kunnen het. En elvira, sterkte met je voet! Liefs Hannah
nou ik kom ook bij de club, moet nu 10 kg afvallen om met spuitjes te beginnen. ik ben 1.74 en 78 kg... is toch niet zo erg veel he. maar ja ik ga t wel doen, want afvallen kan geen kwaad.
Hallo Allemaal, gister had ik eindelijk boek 1 van sonja uit. na negen weken 8,6 kg eraf op de fertiliteitpoli kreeg ik een compliment en weer een rits clomid mee Vandaag voor de 2e keer begonnen met het boek. Van het weekend ongi geweest dus eerste ronde clomid heeft nog niet het gewenste resultaat gehad. Op naar ronde twee voor clomid en sonja bakker groetjes nicole
Hoi meiden, Ik ben vandaag ook begonnen met Sonja Bakker, ik heb het nieuwe boek van dr gekocht en dat lijkt me goed vol te houden. Ik dacht altijd dat overgewicht niets te maken had voor de behandelingen, maar in Juli beginnen we met onze derde icsi en ik wil toch wat kwijt misschien helpt het toch. Er moeten aardig wat kilo's eraf, dus ik hoop dat ik hier goeie steun kan halen. Gr Diana
oooow ik doe hier ook mee! Ik heb vorig jaar sonja b gedaan en was 14 kilo kwijt! Zit nog niet helemaal lekker in mijn vel dus wil er nog wat af. vandaag weer begonnen met SB!
Ik ben ook van de week weer begonnen. Vorig jaar met SB 8 kilo afgevallen. Wil er nog een kilo of 5 vanaf. Vorig jaar was ik ff de motivatie kwijt. Maar moet weer , want m'n broeken zitten nogal strak Doe niet helemaal SB. Het is zeg maar Sonja Bakker geworden op de Corina manier! Ik eet wel wat meer, anders gaat het niet goed
is het zo dat Sonja bakkeren zo duur is? dat de produkten duur zijn die zij aanbeveeld. klopt dat? groetjes van sjaan
Wat zijn jullie goed bezig meiden! =D> Ik schrik wel een beetje van jullie berichten ik heb net 10 kg er af, morgen mijn eerste afspraak bij de fert. afdeling. Denken jullie dat ik nog meer moet afvallen? Ik weeg namelijk nog lang niet 78 kg! Ik ben zo bang dat ze me weer naar huis sturen met een teleurtstelling.
Het wordt steeds gezelliger. Geloof dat ik mijn sas-week per direct moet beeindigen.... Nou meiden, dan ga ik er ook weer voor!
hallo ben sinds 4 dagen a la sonja bezig...maar iets meer brood anders val ik echt van mijn stokje. Ik heb me nog niet gewogen (start gewicht was 63) maar ik geloof dat ik wel een kilo kwijt ben. Ik wil natuurlijk niet veel kwijt hoor, maar ik ben de laatste tijd dus 3 kg aangekomen, en die wil ik kwijt...zitten mijn kleren weer iets beter... succes iedereen..ik vind dit topic wel fijn, stok achter de deur gevoel he..ook al kan ik iedereen neppen hhhahahah
Jippie wat een gezellige boel hier. Inderdaad Katrien, we moeten nu wel stoppen met sassen. Ik heb vanavond alleen witte bonen in tomatensaus als diner, jak. Maar ja we doen het toch maar, en mijn fiets is gemaakt, dus ga weer fietsend naar het werk en de hometrainer maakt overuren. Voet is niet meer zo dik, dus ik fiets maar gewoon. Succes ladies. X
Hoi meiden, Ik doe ook mee, weliswaar niet met sb maar wel met hetzelfde soort dieet speciaal op mij aangepast bij de sportschool. Hier houden ze wel rekening met de schijf van vijf, en ik krijg persoonlijke begeleiding ook bij het sprorten. Ben gisteren begonnen en duurt tien weken, het is de bedoeling rond de vijf tot zes kiloootjes lichter te worden. 58 kilo bij 1.59 Iedereen succes X pat