Ikke wel hoor! vind SB zo makkelijk om te doen. Het enige minder motiverende vind ik mijn man. en niet omdat hij niet mee doet, nee hij doet juist mee! We zijn maandag begonnen, dus waren vanmorgen nieuwsgierig of er al wat af was. Hmm ja ik ben 0,5 kilo kwijt, van 2 dagen. en hij..... jaaaaa je wil het niet weten..... 1,7 kilo! zo gemeen! hahahahahahahah na ja, maakt niet uit, vorige keer ben ik uiteindelijk meer afgevallen dan hij. Maar vind het wel frustrerend!
Natas, je moet maar zo denken: Je krijgt er straks een superstrakke man voor terug! Die van mij doet ook mee, alleen hij eet wel eens wat extra. Heel gemeen, want ook hij valt sneller af! Ik hou me maar voor dat hij ook meer overgewicht heeft.... Mijn sasweek heeft me een kilo opgeleverd... dus heb er nu nog maar 3 kilo af in plaats van 4. Hopen dat er eind deze week weer flink wat af is!
gheheheh ja dat is ook wel zo. Ach hij is niet te zwaar hoor, we zitten beide op een gezond gewicht. maar het is echt nog zo'n restje gevoel van.. we willen er nog een klein stukkie af. volgens mij begin ik gewoon in de verkeerde week. (moet volgende week ongesteld worden, kan al vanaf maandag) dus normaal begin ik nu al wat bij te komen in de aanloop.
Hola, Natas, jij wordt niet ongesteld hoor deze maand! Wat goed dat je mannetje mee doet. De mijn doet ook mee, alleen hij Sonja Bunkert en ik Sonja Bakker. Je hebt Ap gezien, en die moet juist aankomen. Zonet het ik het nieuwe boek van Sonja gekocht. Zomerslank met Sonja, daar ga ik dan volgende week mee beginnen, wellicht dat de variatie een beetje helpt. Ik zit nu in week 5 van boek 1 en ik sta gewoon stil, vind ik niet leukkkkk. Nou ja iniedergeval allemaal succes en tot later. X Elvira
hahahah ik wilde net zeggen, dat heeft ap niet nodig! Heee zomerslank dat is ook wel leuk om te kopen. zit in boek 2 maar dat vind ik meer van hetzelfde als boek 1, alleen ietjes lekkerde avondeten zo af en toe. succes! ps: ik word echt wel weer ongesteld
Stoute Natas, wordt echt niet ongi. Vier weet het zeker. Kom op meis, we zijn de laatste 2 van de harde kern, die nog naar de zee moeten. XX
ik ga ook ff het nieuwe SB boek kopen gewoon om te hebben hihi dan heb ik ze alledrie maar ik heb het nog nooit langer dan 1,5 week volgehouden... ik ben meer het weightwatcherstype: puntjes tellen wil morgenavond ook weer erheen gaan maar denk dat het dicht zit met hemelvaart dus wordt het weer een week later... ondertussen doe ik wel mn best hoor...
Ik wil het nieuwe boek ook graag hebben voor de zomer. Kost ook maar 13 euro ofzo, maar is wel minder dik. Staan maar 4 weekmenu's in, maar wel echt op de zomer gericht! Wil echt slank deze zomer in, net als vroeger! Ja ben pas 23 hoor, maar wel 20 kilo zwaarder dan 4 jaar geleden.
ik ben nu 15 kilo zwaarder dan 4 jaar geleden... wou dat ik nog zo slank was en weet je wat ik nu achteraf het ergste vind... dat ik er toen helemaal niet van heb kunnen genieten omdat ik mezelf toen ook al te dik vond. kan me nu wel voor me kop slaan daarvoor!
Hmmmm.... herkenbaar. Woog op een bepaald moment nog 53 kilo bij 1.70 m. En jezelf dan nog te dik vinden........... Ik zou er veel voor over hebben om weer zo te zijn! Zit nu op de 76 kilo, mijn mannetje heeft me verpest. Die heeft me geleerd dat eten ook lekker is!
ik heb mezelf verpest haha toen ik ging samenwonen zijn in 1 winter 10 kilo's eraan gevlogen lekker eten/uit eten/stappen/wijntjetoastjekaasjeworstje bijna elke avond voor de gezelligheid allemaal heel leuk en aardig maar je wordt er gewoon dik van
Hoe heb jij trouwens je lengte berekend om je banner aan te maken? Je moet het in inches aangeven, geen idee hoeveel 1,70 m in inches is.
Klopt...! Maareh... wie kan mij een peptalk geven, ik kom niet van het sassen af! Alleen maar aan het eten, komt vast omdat ik weer ongesteld geworden ben.
Katrien, Niet meer sassen hoor. Sterk zijn en een beetje sassen mag wel op zijn tijd, maar natuurlijk niet te veel. Ik heb trouwens ook een klein beetje gesast. Heb een happy meal gehaald. Was gisteravond met mijn dinnetjes weg en ja ik kan natuurlijk niet uitblijven. Was vannacht op 1 uur, truusje hier kwam vanmorgen om half 7 thuis aanrollen. Maar gezellig dat het was.
Kop op Katrien.......Je kan het!Go for it....... Denk dat iedereen wel eens een keertje een sasdag inlast...... Mijn moeder vroeg gister of we mee gingen naar de grote gele M, maar hoe verleidelijk ook, ik heb het niet gedaan! Was wel beetje trots op mezelf! Hij zal wel lekker gesmaakt hebben dat happymeal Elvira....jammie......