Afvallen tijdens vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Katrien Duck, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Lassen we maandag in als weegdag...? ;)

Ik ben, sinds het begin van de afvalpoging, ruim 2 kilo kwijt. Het waren er vier, dus ik heb wel wat op te biechten! :oops: Komende maandag is dat hopelijk beter....

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Girls,

Alles goed met jullie?

Ik vind het prima om maandag om weegdag af te lassen. Alleen ik weeg 1x in de 2 weken. Heb vandaag de SB fruitdag, dus kijken of het werkt.

Ik ben jarig vandaag en heb van het SB Zomerslankboek gekregen, en daar ga ik volgende week maandag in beginnen. Heel het weekend visite gehad en vandaag ook nog, maar heb eigenlijk niet gesast, dus helemaal goed.

Heb van mijn ouders een broodbakmachine gekregen, ben ik echt superblij mee. Ik wou zo;n ding al heel lang, maar het kwam er maar niet van. Hoe burgerlijk eigenlijk.

Van Ap heb ik een nieuwe senseo gehad en het seizoen van voetbalvrouwen. Heb ook een lekker centje opgehaald en dat spaar ik wel op voor al die kiloos die er af gaan. Dan moet ik natuurlijk wel nieuwe kleren kopen!

Allemaal een fijne dag en ik ga richting kantoor.

Dikke kus,
    Elvira

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    dames jullie mogen je wegen wanneer jullie willen maar ik hou het bij donderdag. het weekend eet ik amelijk altid normaal en dan heb ik ma-do om streng te zijn dus als ik me maandag weeg ben ik weer zo zwaar terwijl ik donderdags een kilo lichter ben... mnorgen is manlief jarig dat vieren we vanavond want morgen gaan we de hele dag naar antwerpen dus ik sla deze week een weekje over... donderdag begin ik weer en dan ga ik waarschijnlijk naar de weightwatchers dat helpt bij mij toch het beste... succes allemaal weer!

4. Oleole

Oleole Niet meer actief

Volgens voeding centrum heb je tussen de 19 en 25 bmi een gezond gewicht. je hebt dus best wat speling. Ik heb 26,5 bmi moet dus nog wat kwijt. Maar ben begonnen 10 weken gelden met bmi van 32 ben dus wel trots op mij zelf dat ik SB vol hou!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik vind het prima, maandag weegdag....Is toch al weegdag :) :)
    En vanochtend weer 1,5 kilo er af! Dat brengt de teller op 5 kilo in 2 weken......Jahoe! Ik vind het ook echt goed vol te houden dus we gaan zo door.....

Elvira superknap van je dat je tijdens verjaardag niet gesast hebt, complimentje hoor.....
    Ik wilde ook ooit een broodbakmachine, in het begin veel gebruikt maar nu staat ie stoffig in het keukenkastje ;) ;)
    Heb in de winkel in dat zomerslank boek gekeken, ziet er goed uit maar ben net met deel 2 bezig dus die maken we eerst maar eens af.......

Kop meiden, we gaan er weer tegen aan de komende week........caloriën crunchen....... ;)

Liefs Hannah

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    zo mega dip, ben in 1 week tijd 2 kilo aangekomen... ben zo boos op mezelf! ik kan het niet alleen en ga dus vanavond echt weer naar de weightwatchersbijeenkomst. Ik heb nog 7 weken tot de vakantie en dan wil ik eigenlijk 10 kilo kwijt zijn... weet dat dat een beetje heftig is maar ja zit echt niet lekker in mn vel. vind het zo moeilijk maar het moet er nu echt een keer van komen...

7. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Lees je berichtje nu pas Denise.... 2 kilo is niet zo mooi. Maar bedenk, het kan ook zijn dat je wat extra vocht vast houdt. Nu weer streng, en er met z'n allen tegenaan!

Sterkte!

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeetje Denise balen, maar kop op, die schouders eronder en het lukt je vast.......

Hier weer 2 kilo eraf! Ik ben helemaal blij en iedereen gaat het nu zien en vragen of ik afgevallen ben :) :) :)

Ben nu begonnen aan de vierde week SB en in totaal nu 7 kilo kwijt!

Hoe is het met de anderen?

Liefs Hannah

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De week voor mijn menstruatie en de week van.. eeeerg moeizaam, heb zo'n mijn best gedaan, maar het bleef bij 600 gram. Zo irritant, die hormonen toch ook! grrrr (van clomid en prenyl kan er gewichtstoename komen, nou ik merkte wel dat ik er van bleef stilstaan. Vanmorgen op de weekschaal (gister zelfs macdonalds gegeten) en hoooop naar beneden! ongie de deur uit en het is weer normaal! echt vaag.
    Na ja, hier staat de teller op 66.6 hahaha naar getal.
    Ik hoop voor dat ik op zomervakantie ga ongeveer 60 te wegen. Dan zal ik weer lekkerder in mijn vellie zitten.

(als ik zwanger blijk te zijn maakt me die 60 kilo natuurlijk niks meer uit)

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    goed gedaan hannah! :D

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    zo meiden, in 1 week weer eraf wat ik vorige week was aangekomen EN mijn ongi is eraan aan het komen dus waarschijnlijk ben ik nog wel meer afgevallen als mn ongi weer weg is! ben zo blij weer.

groetjes van de eeuwige JOJO ;)

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Meiden,

Hier ondertussen 7 kilo lichter en nog steeds bezig. Wil er nog aardig wat af. Had een broek gekocht, maar 42, en wat denk je veel te groot. Heb geruild en zelf maat 40 zit nog wat ruim. Stond gewoon te springen.

Gaat het met jullie ook nog allemaal goed?

X Elvira

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goed bezig Viertje!
    Hier gaat het lekker.....
    Komende week vakantie dus even geen SB maar probeer wel op te letten wat ik eet........Hoop niet veel aan te komen..

Liefs Hannah

14. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi meiden,

ik ben vandaag ook begonnen met lijnen.
    moet 20 kilo af :confused: schrok vanochtend echt op de weegschaal poehee.

ben begonnen met streep je slank van de margriet.
    hoop dat ik echt ga afvallen nu

voor de meiden die bezig zijn, succes allemaal :D

15. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey Sam,

Welkom! Gezellig dat je me ook hier gezelschap komt houden!

Hier staat de weegschaal stil. :( Heb door de hormonen weer wat moeite om gezond te blijven, en is een raar weekend geweest. Morgen weer sporten!

De rest is goed bezig, hou vol!

Liefs, Daan

16. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Overzicht van de Afvallers:

Katrien Duck/Daniëlle: Begonnen op 78,9 kg. Streefgewicht 68 kg. Nu 75,2 kg.

17. sam mv kylian

heyy daan,

ik begin op een handig tijdstip heb ik net in de gaten, moet van de week ongi worden haha.
    maar komt goed, laat me niet meer tegenhouden en ga het nu echt volhouden.
    vanochtend al een half uur wezen fietsen :D

xxx sam

18. sam mv kylian

Katrien Duck/Daniëlle: Begonnen op 78,9 kg. Streefgewicht 68 kg. Nu 75,2 kg.
    Sam, mv kylian Begonnen op 86.0 kg. Streefgewicht 66 kg. Nu 86.0 kg.

19. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0

Katrien Duck/Daniëlle: Begonnen op 78,9 kg. Streefgewicht 68 kg. Nu 74,9 kg.
    Sam, mv kylian Begonnen op 86.0 kg. Streefgewicht 66 kg. Nu 86.0 kg.

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey Sam, hoe gaat het met je afvalpoging? Hier goed, sporten doet wonderen!

Deel Deze Pagina