Overzicht van de Afvallers: Denise:Begonnen op 89,0 kg. Streefgewicht 79.9 kg. Nu 85,8 kg. Katrien Duck/Daniëlle: Begonnen op 78,9 kg. Streefgewicht 68 kg. Nu 74,9 kg. Sam, mv kylian: Begonnen op 86.0 kg. Streefgewicht 66 kg. Nu 84.0 kg. Pat: Begonnen op 58 kg. Streefgewicht 52 kg. Nu 54,5 kg. Hannah Begonnen 92 kg. Streefgewicht 70 . Nu 85,5 Nanny Begonnen 74 kilo. Streefgewicht 65. Nu 74
Hey mag ik ook mee doen? Ik zit vanaf maart 2006 in de MMM, en stelde het afvallen ook steeds uit tot na een eventuele zwangerschap.. Ga nu dus via een programma sporten en dieten.. Moet volgens mij geen kwaad kennen.doe van te voren voor de zekerheid een zwangerschapstest en daarna ga ik ervoor ! Wordt maandag voor het eerst gewogen op de sportschool dus dan kan ik ook bij het lijstje.. Liefs kaatje
hey kaatje jij ook succes. Ik stelde het ook steeds uit ivm evt. zwangerschap maar gyn heeft verzekerd dat sporten geen kwaad kan! hoe komen jullie eigenlijk aan die banners? ben een leek op dat gebied!
http://www.tickerfactory.com/ezticker/t ... signer.php hier kun je die aanmaken en dan zet je de eerste code in je profiel
Ik heb ook maar vast een banner aangemaakt.. Begin nog niet met het dieet maar ben al wel op mijn voeding aan het letten.. Liefs kaatje
Mag ik even iets vragen? heb niet alle bladzijden van het begin gelezen Ik heb al een aantal keer gehoord dat je van de medicijnen voor vruchtbaarheidsbehandelingen erg kunt verdikken. Nu heb ik net vernomen dat mijn partner en ik enkel via IVF kunnen zwanger raken. Op 9 juli pas ons 1e gesprek dus ik weet hier nog absoluut niets van Is dit de reden waarom jullie allemaal een dieet begonnen zijn? Of gewoon om gezonder te leven voor de baby? ben als de dood om nog meer bij te komen. Ben op een paar jaar tijd al 10 kg zwaarder geworden ben al niet zo groot...dadelijk ben ik helemaal een ton!
hoi meid, ik was al te zwaar maar door de clomid nog meer bijgekomen, dus daarom nu aan de lijn. moest ik toch al maar nu is het een extra stok achter de deur. maar met de clomid nu kom ik aan en zit er in bijna een jaar tijd 10 kilo aan. maar toen we voor kylian bezig waren hb ik ook eerst de clomid geslikt en kwam ik ietsje van aan, maar toen we over zijn gegaan naar puregon en pregnyl, viel ik juist af in plaats van dat ik bijkwam. na een paar maanden spuiten en op hetzelfde gewicht te blijven viel ik ineens 10 kilo in 1 maand af.
hey mobius.. sorry hier ook een beetje slecht nieuws voor je. Ik ben in een jaar tijd ook 10 kilo aangekomen door de hormonen. heb eerst 5 maanden clomid geslikt en ben toen gaan spuiten. ow ja tuurlijk ga ik nu ook afvallen voor mijn eigen gezondheid en de baby straks.. Liefs kaatje
ik ben door clomid een kilo of 6 aangekomen ik was al te zwaar dus nu helemaal te zwaar, ik wil graag afvallen zodat ik beter in mn vel zit en omdat het zo kan zijn dat het bevordelijk kan zijn voor mijn vruchtbaarheid... dus baat t niet schaad t niet...
ik ben ook door clomid, mk en nu puregon in een jaar tijd 10 kilo ruim aangekomen helaas! En ook deels door nu en dan stoppen met roken! Succes
Overzicht van de Afvallers: Denise:Begonnen op 89,0 kg. Streefgewicht 79.9 kg. Nu 85,8 kg. Katrien Duck/Daniëlle: Begonnen op 78,9 kg. Streefgewicht 68 kg. Nu 74,9 kg. Sam, mv kylian: Begonnen op 86.0 kg. Streefgewicht 66 kg. Nu 84.0 kg. Pat: Begonnen op 58 kg. Streefgewicht 52 kg. Nu 54,5 kg. Hannah Begonnen 92 kg. Streefgewicht 70 . Nu 85,5 Nanny Begonnen 74 kilo. Streefgewicht 65. Nu 74 Nicole Begonnen op 85 kg. Streefgewicht 70 kg. Nu 75,2 KG Zo heb mij zelf er ook bijgeplakt! Ik doe ook Sonja Bakker ben ongeveer nu 13 weken bezig. Heb even vakantie ook sonja technish en ben vandaag aan mijn derde ronde clomid begonnen!
Overzicht van de Afvallers: Denise:Begonnen op 89,0 kg. Streefgewicht 79.9 kg. Nu 85,8 kg. Katrien Duck/Daniëlle: Begonnen op 78,9 kg. Streefgewicht 68 kg. Nu 74,9 kg. Sam, mv kylian: Begonnen op 86.0 kg. Streefgewicht 66 kg. Nu 83.0 kg. Pat: Begonnen op 58 kg. Streefgewicht 52 kg. Nu 54,5 kg. Hannah Begonnen 92 kg. Streefgewicht 70 . Nu 85,5 Nanny Begonnen 74 kilo. Streefgewicht 65. Nu 74 Nicole Begonnen op 85 kg. Streefgewicht 70 kg. Nu 75,2 KG goeiemorgen meiden, hoe gata het bij jullie met de afvalrace, na vorige week 2,5 kilo te zijn afgevallen, ben ik er nu weer 1 kilo kwijt. op zich goed natuurlijk, maar na vorige week had ik iets meer verwacht. zou dit kunnen komen door de clomid dat het langzamer gaat? heb die vorige week weer op en kom daar meestal gelijk van aan. liefs sam
zo ik zit na bijna 1,5 week weer op hetzelfde gewicht. Ben jarig geweest en heb absoluut niet goed gegeten dus er zat wat bij op maar nu dus weer 85.8 en we gaan dr weer voor nog 4 weken tot de vakantie dus noig 4 kilo? hoop het!
De afvalrace gaat goed! Hier 1,5 kilo eraf deze week! Sam: vaak verlies je in de eerste week afvallen veel meer als de tweede week. Dat komt voornamelijk door vocht wat je kwijtraakt! X Han