Het gaat heel goed! Word er ook echt blij van...... Maar dat kan niet hé... Je loopt nu een kilo voor Xxx Han
Leuke banner Ik wordt vanavond voor het eerst gewogen in de sportschool..incl. vetmeting haha..spannend... liefs kaatje
Kaatje, klopt je banner wel? je gaat van anorexia...naar nog meer anorexia (BMI 16 naar 13) Succes alle meiden hier.. Ik vind jullie heel dapper...(probeer binnenkort zelf ook weer zo dapper te zijn ) Liefs, Paula
zat ik idd ook al nara te kijken, je bmi is nu al te laag, dus zou je niet hoeven af te vallen, maar denk eerder dat ze iets verkeerd ingvuld heeft
ja geloof ook dat ik de lengte verkeerd ingevuld heb..heb gewoon 1.74 ingevuld..maar moet vast wat anders zijn ( help ! ).. het gewicht klopt iig wel. xxx
je moet ... feet en ... inches invullen... dus heb gewoon 1 feet en 74 inches ingevuld haha maar klopt dus niet.
maandag weer wegen, ben wel benieuwd hoor, vanochtend had ik me aangekleed, kom beneden en john stuurd me zo weer naar boven, mijn kleren waren te groot en zag er niet uit zei ie
Nou das dan al een goed teken toch Ik heb zo mijn eerste sportles ( steps) en ben behoorlijk zenuwachtig..ga nog even proberen wat te eten. Liefs kaatje
Overzicht van de Afvallers: Denise:Begonnen op 89,0 kg. Streefgewicht 79.9 kg. Nu 85,8 kg. Katrien Duck/Daniëlle: Begonnen op 78,9 kg. Streefgewicht 68 kg. Nu 74,9 kg. Sam, mv kylian: Begonnen op 86.0 kg. Streefgewicht 66 kg. Nu 82.0 kg. Pat: Begonnen op 58 kg. Streefgewicht 52 kg. Nu 54,5 kg. Hannah Begonnen 92 kg. Streefgewicht 70 . Nu 85,5 Nanny Begonnen 74 kilo. Streefgewicht 65. Nu 74 Nicole Begonnen op 85 kg. Streefgewicht 70 kg. Nu 75,2 KG
Hallo dames, Mag ik me bij jullie aansluiten. Ik ben sinds 2 weken bezig met lijnen. Het weekend valt me altijd erg zwaar. Ik ben nu wel beter gemotiveerd, omdat ik bang ben dat de gyn me toch gaat adviseren af te vallen. Nou, dan kan ik haar woensdag mooi vertellen dat ik daar al mee bezig ben. Ik heb vermoedelijk PCO. Volgende week woensdag krijg de uitslagen van de onderzoeken te horen. Wanneer is jullie weegdag? Maandag? Voor diegenen die al afgevallen zijn: SUPER GOED! Ga zo door. Liefs Ellen
Overzicht van de Afvallers: Denise:Begonnen op 89,0 kg. Streefgewicht 79.9 kg. Nu 85,8 kg. Katrien Duck/Daniëlle: Begonnen op 78,9 kg. Streefgewicht 68 kg. Nu 74,9 kg. Sam, mv kylian: Begonnen op 86.0 kg. Streefgewicht 66 kg. Nu 82.0 kg. Pat: Begonnen op 58 kg. Streefgewicht 52 kg. Nu 54,4 kg. Hannah Begonnen 92 kg. Streefgewicht 70 . Nu 85,5 Nanny Begonnen 74 kilo. Streefgewicht 65. Nu 74 Nicole Begonnen op 85 kg. Streefgewicht 70 kg. Nu 75,2 KG Ik heb mezelf weer opnieuw toegevoegd, ben op vakantie geweest en heb ontzettend lekker gegeten en gesnaaid! Vanmorgen bij de sportschool geweest en weer gewogen....was vreselijk bang dat ik alles weer aangekomen was.....blijkt dat ik toch 0,2 kilo was afgevallen ik natuurlijk vreselijk blij Hoe gat het bij jullie? liefs pat