Zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babynr1, 11 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babynr1

Babynr1 Lid

11 okt 2022
    52
    2
    8
    Vrouw
    Hi meiden. Ik ben sinds 28-08 gestopt met de pil (na 8 jr doorslikken). Op 17 sep een doorbraakbloeding gehad en op 30 sep een positieve ovulatietest gehad. Hierna voelde ik al gelijk duidelijk mijn eisprong. 4 dagen later een mini beetje bloed (denk ovulatiebloed)

Tot op heden test ik nog steeds negatief. Heb zondag (09-10) flinke steken gehad in mijn buik, bij mijn baarmoeder en eierstokken (innesteling?) alsof ik ongesteld ging worden. Ook heel veel rugpijn. Dit was die avond ook weer weg getrokken.

Nu last van: opgezwollen buik, heel snel moeten plassen. Geen symptomen dat mijn ongesteldheid eraan komt. Wat denken jullie? Kan het echt de eerste poging al raak zijn? Heb het al opgegeven met testen eerlijk gezegd

2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    828
    813
    93
    Vrouw
    Het zou echt vanalles kunnen zijn. Je eisprong is waarschijnlijk op 1 of 2 oktober geweest, wat betekent dat je nu 10 of 11 dpo bent. Je zou dan positief kunnen testen als je zwanger bent geraakt deze ronde (ik testte beide keren 8dpo nog negatief en vanaf 9dpo heeell licht positief met ochtendurine), maar het kan ook best van niet want het is nog vroeg. De klachten die je verder omschrijft kunnen heel goed ook van PMS komen en betekenen dat je menstruatie eraan zit te komen. Zeker gezien je net van de pil af bent kan je lichaam even tijd nodig hebben om te ontpillen en daar kun je soms best wat klachten door krijgen. Succes in ieder geval, en hopelijk heb je binnenkort snel een positieve test in handen!

3. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Mss ben je gewoon aan het ontpillen

4. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

8 apr 2022
    365
    236
    43
    Vrouw
    Ik wil hier even op reageren. Je zegt: ik test “nog steeds” negatief. Maar eventuele symptomen zijn geen zekerheid dat je positief test. Wanneer je in dit proces bezig bent voelt alles als een zwangerschapssymptoom en voel je ook opeens dingen die er voorheen niet waren. Ik denk eerlijk gezegd dat je symptomen van het ontpillen komen aangezien je test negatief is.

Suzi98 vindt dit leuk.
  5. Babynr1

Babynr1 Lid

11 okt 2022
    52
    2
    8
    Vrouw
    Vandaag heftige krampen en eerst wat roze bloed. Daarna ineens onwijs veel rood bloed en nu niks meer. Heel erg gek. Misschien toch van het ontpillen…

Deel Deze Pagina