Ik zoek een dikke wintertrui waar ik met mijn grote buik nog in kan. de paar wijde wintertruien die ik nog heb (geen positie) zijn aan de voorkant zo kort geworden, dat ik echt een zwangerschapstrui zoek. Maar ik zie overal alleen maar shirtjes met lange mouwen, nergens een wollen trui ofzo. Heeft iemand tips?
ik droeg longsleeves met wollen vest eroverheen. al dan niet positie. Had ook wat, dunnere, vestjes, was warm genoeg. Edit, bedenk me nu dat ik nog een mooi mamaliscious vest heb, kopen? *grijns*
zag vandaag bij de bristol lange warme truien zowel van wol als van die stof die ook voor sportieve truien wordt gebruikt. Het is geen postitie, maar ze zijn heel lang (volgens de verkoper is dat in de mode, dat het net boven de knie zit, vandaar die lengte) Deze bedoelde ik onder andere, 3 verschillende kleuren en opdrukken en het is echt een trui, niet een t-shirt zoals in de link staat T-shirt - Dames - Bristol Suc6! groetjes Inge
wat ook lekker is, is een poncho. Maar bij de wehkamp kun je wel truien en jassen kopen en die zijn niet zo duur!
Bedankt voor de tips. Die van de Bristol vind ik echt heel lelijk . Bij Wehkamp hebben ze ook niks waar ik echt kapot van ben, dus ik ga maar voor een lekker warm vest waar ik mijn positieshirts onderdoe. Bijv deze: Positiemode longvest - Boven - bonprix.nl