ronde 17 alweer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoopy1983, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Sorry ik moet gewoon even van me afschrijven:( Vandaag was een bijzondere dag voor ons omdat we de sleutel kregen van ons nieuwe huis. Alleen begon de dag minder omdat ik weer niet zwanger ben en we nu ronde 17 ingaan:( En terwijl ik eigenlijk heel blij moet zijn voel ik me niet altijd zo. Tuurlijk ben ik blij dat we eindelijk ons appartement verkocht hebben na 2 jaar en we een nieuw huis hebben maar de wens voor een kindje is zoveel malen sterker.Ook heb ik nu veel zwangere vriendinnen om me heen, en vanavond kreeg ik te horen dat vrienden van ons hun derde kindje verwachten. Dan denk ik wanneer zijn wij aan de beurt? Onze wens was ook drie kinderen maar nu zouden we al blij zijn als er ooit een tweede kindje mag komen...

2. Delta

Delta Niet meer actief

ik snap het meid.. ben wel minder lang bezig dan jij.. maar snap je volkomen! ben je al naar de ha geweest? sterkte

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    dat dubbele gevoel ken ik wel...wij hebben er zoooo lang over gedaan om een kindje te krijgen (ruim 5 jaar) en we zijn overgelukkig met dit ventje! maar een tweede is heel welkom al moest ik eerst wel even mezelf op orde hebben...dat is nu denk ik wel gelukt haha! ik heb nu drie keer een cyclus gehad (na de BV)en we willen ervoor gaan vanaf deze maand...

ben zo bang dat het lang gaat duren, zie zo op tegen de stress om op t juiste moment te 'moeten' weer en elke maand teleurstellingen...en ik ben ook net 39 geworden dus heb niet heel veel tijd meer...

dus aan de ene kant super gelukkig met ons kindje en aan de andere kant is die wens voor een tweede zo groot, nooit verwacht...

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    wij hadden overigens geen probleem ofzo maar raakte maar niet zwanger...is het bij jullie eerste snel gelukt?

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties,

Bij de eerste duurde het 8 maanden en net voordat we een slechte uitslag kregen (zaad) was ik gelukkig zwanger.
    Toen we ruim een half jaar bezig waren voor de 2e hebben we opnieuw zaadonderzoek laten doen deze was ook niet goed. Dit moesten we na een tijd opnieuw laten onderzoeken. Toen de gyn me belde met de uitslag mocht ik gelukkig opnieuw vertellen dat ik zwanger was geworden na 11 maanden. Maar helaas is dit na bijna 2 maanden mis gegaan:( Een enorme klap, eindelijk zwanger en dan een miskraam. Nu dus in ronde 6 na de miskraam en ik vraag me af of ik nog wel zwanger mag worden. Op dit moment heb ik zoveel zwangere om me heen en dat is moeilijk. Het vertrouwen is soms gewoon even weg. Daarnaast is mn dochtertje nu al bijna 3 en ik wilde er nooit zolang tussen maar goed daar heb je natuurlijk geen invloed op maar het speelt wel mee.

Bij ons ligt het dus aan het slechte zaad van mn man. Als ik in januari niet zwanger ben mogen we weer terug naar het ziekenhuis.

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Mukkie11, jeetje 5 jaar! Ik hoop dat een 2e niet zolang op zich laat wachten en dat je gauw zwanger mag zijn! En idd de wens voor een eerste kan net zo sterk zijn als voor een 2e,3e etc.

7. Herkenbaar hoor, hoewel hier geen ronde 17, hebben we hier na een jaar ook niks in handen. Hoewel we ook heel erg slecht zaad hebben, heb ik het geluk wel vrij snel zwanger te worden, maar wanneer zou het eens een keer goed blijven gaan?? Ik hoopte op rond de 2 jaar verschil, nu zou ik blij zijn met 3 jaar verschil, maar bovenal gaat het nu om het vervullen van je kinderwens.. die is niet minder sterk dan de 1e x.

Waarom pas in januari terug naar het ziekenhuis trouwens? Ik hoop dat je voor die tijd nog zwanger bent, en het goed blijft gaan deze keer, wat een pech jaar :(

8. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Dikke knuffel! Hou vol!

9. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Ronde 17.. dat klinkt bekend! Wij zijn precies zoveel rondes bezig, alleen dan voor de eerste.

Maar wat vervelend, zo'n domper precies op de dag dat je naar je nieuwe huisje kan! (Gefeliciteerd daarmee trouwens! :) )
    Veel sterkte, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

10. Hel00n

Hel00n Actief lid

23 feb 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    Dit verhaal komt me erg bekend voor!! Zit in ronde 18 maar dan voor ons eerste kindje.. Slecht zaad.. En in januari terug voor n nieuwe zaadtest.. Mocht de uitslag hetzelfde zijn mogen we door voor IVF ..
    Succes allemaal
    Liefs

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @desiree1986,jeetje meid wat heftig wat jullie overkomen is:( Sterkte zeg!
    We hebben na de miskraam een gesprek gehad met de gyn en die stelde voor om het zaadonderzoek na een half jaar weer te herhalen en te kijken hoe het dan zou zijn.

@Gerbera, dank je wel lief van je!:)

@Bosuiltje,wat erg dat jullie zolang op een eerste kindje moeten wachten:( Dank je wel en ik hoop dat je ook gauw zwanger mag zijn!

@Hel00n, ook al zolang bezig:(,hier was het zaad zo slecht dat we sowieso voor ICSI zouden moeten. Waar "normaal" tussen de 20-50 mlj.zaadcellen zijn per ml had mn man er de laatste keer maar 200.000:( Ik hoop dat je toch voor die tijd nog zwanger mag zijn meid want de mmm is niet niets.

12. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina