Ik heb in het begin vd zwangerschap even last gehad van m'n stoelgang en jade ontlasting maar door mee fruit te eten en veel meer groente had ik dat snel onder controle. Nu de afgelopen dagen wat meer brood gegeten en in de avond vaak pasta. Had twee dagen kouwelijke ontlasting en vrijdag toevallig kipnuggets bij de Mac gekocht. Misschien niet zo slim want die vielen niet zo lekker. Gister had ik al een beetje buikpijn maar vandaag ook redelijk dunne ontlasting en ongelooflijk veel gasophoping in m'n darmen die vreselijk veel pijn doet. Zo erg dat ik ook met regelmaat harde buiken krijg. Voel de baby wel gewoon goed. Maar m'n buik doet echt veel pijn. Overigens loop ik aardig leeg dus wat dat betreft positief Klinkt dit als gewoon last van je darmen? Of moet ik toch maar even de hap bellen?
Ik ben inmiddels weer thuis. K had geen ontsluiting alles was goed. De baby is gewoon mega druk en m'n baarmoeder erg gevoelig. Ik voel het kindje blijkbaar alleen als hij echt hard schopt omdat m'n placenta voor ligt. Maar hij vond de dopler en erna de ctg niet leuk en zat er aldoor tegen te slaan en vervolgens kroop hij helemaal naar de andere kant van m'n buik. Dus je hoorde hem aldoor tegen die scanner aantrappen En doordat m'n darmen zo gevoelig zijn kan het ook een beetje irriteren. Ze hebben ook op een blaasontsteking gecontroleerd maar dat was het niet. Dus moet gewoon rustig aan doen.