sterretjes zien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nique36, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Hoi meiden,

Even een vraagje. Sinds een paar dagen krijg ik iedere keer sterretjes voor mijn ogen. Bloeddruk was gisteren 122/74. Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Liefs
    Monique

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Heb ik ook een enkele keer gehad in de zwangerschap... Volgens wat ik gegoogled heb, kan het door een verhoogde bloeddruk komen. Ik had verder geen klachten, dus er is niks mee gedaan, mijn bloeddruk was steeds ook goed verder.

Ik zou het wel even melden aan je VK als je weer gaat, en als je andere klachten krijgt even contact opnemen.

3. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb het ook een paar keer gehad in het begin ook met trillen erbij enzo lag niet aan me bloeddruk de verloskundige kon er ook niet veel over zeggen maar het kon geen kwaad nu heb ik er al paar weken geen last meer van.. je kan ff naar je verloskundige bellen als je je zorgen maakt

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    te laag HB?

Het kan in elk geval geen kwaad om ijzerrijk te eten!

5. amalia1

amalia1 Actief lid

17 jun 2007
    129
    0
    0
    Brabant

Het kan inderdaad te maken te maken hebben met een verhoogde bloeddruk. Dit moet je zeker iedere keer laten weten aan de verloskundige, zodat ze je goed in de gaten houden.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Goh, bij mij is dat juist een teken van een lage bloeddruk, wordt dan licht in m'n hoofd, soms zie ik zwart en soms sterretjes voor m'n ogen. In dat geval: heel langzaam zijn met je bewegingen (vooral met opstaan) en veel blijven drinken.
    Het kan ook iets met vochtgebrek te maken hebben.

7. bij mij was het een teken van te hoge bloeddruk.
    meld het even bij je vk..

Want ik had namelijk ook eiwitten in mijn urine, en in combi met hoge bloeddruk had ik dus last van zw. vergiftiging. En moest meteen opgenomen worden!

Deel Deze Pagina