Afvallen tijndens je zwangerschap ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Maris en Ray, 15 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :(: In tot hoe vere kan het eigelijk kwaat dat je afvalt tijdens je zwangerschap :(: Ik woog vorig jaar november nog zo 86 kilo maar vanmorgen stond ik ff op de weegschaal en woog nog maar 82 kilo :(:

Liefs,Maris

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hey, ik heb geen idee of afvallen tijdens je zwangerschap kwaad kan? Als je jezelf goed voelt en je baby groeit goed? Of moet je vaak overgeven?

Ik zou het aan je huisarts of verloskundige vragen :)

Groetjes

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    als jij gewoon gezond eet en niet aan de lijn bent kan het geen kwaad

waarschijnlijk is het een grote slokop daarbinnen ;)
    die eet je vet reserve op hihihi

je hoor het meer hoor dat meiden afvallen maar als je je erge zorgen maakt idd vraag het even aan onze VKdige

4. Nee ben helemaal niet misselijk en hoef ook niet over te geven.... hebben het al aan gegeven bij de arts zolang de baby groeit is het goed maar het zint me toch niet ...... ga vrijdag maar weer eens vragen dan moet ik op gesprek komen voor de uitslag voor het bloed onderzoek.

Liefs,Marissa

5. Ja ik eet wel maar alles versprijd over de helle dag en nee aan de lijn doe ik niet ik had het met elvira ook wel een beetje maar dat was meer in het beging en hoe verder ik met de zwangerschap ging toen kwam ik wel aan maar nu ben ik al in de 28 ste week en blijf maar afvallen :( liefs,Maris

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Als het je niet lekker zit, moet je dat zeker aangeven :)

Succes vrijdag, hoop dat alles goed is...

7. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    heb eigenlijk dezelfde vraag maar dan met borstvoeding.
    er zijn veel kilo's van de zwabgerschap blijven hangen en wil die liefst zo snel mogelijk kwijt want voel me er echt niet lekker bij.
    kan het kwaad dat ik die nu kwijt raak maar dan door gewoon gezond te eten?

groetjes talia

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Volgens mij mag je niet afvallen als je borstvoeding geeft omdat als je afvalt gifstoffen gaat afscheiden en in de borstvoeding komt en dat is niet goed voor de kleine.

Deel Deze Pagina